Scorito Giro 2018

1 2 ... 151 ... 187 188
Gesloten
ditisdavid

'@wesley
Mocht deze kopgroep met dit verschil de Etna aanvatten, dan gaan bepaalde mensen veel tijd nemen, en moet maar zien of er veel vanaf gaat.

wesley1983

'@kielabokki: dit is nog niet gezegd, als Chaves de rol van Landa vervult vorig jaar zie ik hem ook veel punten pakken!

kielabokki

Wesley, ik zeg ook niet dat ie zijn punten niet meer haalt. :)

Maar als Chaves nu al de 1e bergrit gaat anticiperen dan is ie niet met een echt klassement bezig en dan geloof ik ook niet dat hij super is.

JimKro

Chaves gaat gewoon voor een klassement hoor.

vasnd

Kan natuurlijk gewoon onderdeel van de ploegentactiek zijn onder het Brabantse mom van "ge wit nooit nie" en toevallig is dit de groep die vooruit blijft. Dumoulin en Froome gaan het in ieder geval niet erg vinden. Chaves die 2 minuutjes terugsnoept, is hij in de ITT hoe dan ook weer kwijt.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Lijkt me dat Astana straks wel inziet dat het aan hun is. En Bahrain lijkt wel mee te willen helpen. En ook voor de andere grote mannen geldt dat ze Chaves geen gratis tijd kunnen geven. Ook al zit een aardige klimmer van hun (Ulissi, Reichenbach, Oomen) vooraan.

JimKro

Ja, maar of het slim is om je verwachte winst van de tijdrit cadeau te geven...

Overigens denk ik dat vooral Bahrain en Astana hulp zullen leveren aan BMC. Dus voor Sunweb is het alsnog een prima situatie.

Wielerfan999

Chaves heeft volgens mij helemaal niet bedoeld mee te zitten, maar zat goed vooraan en toen het afsplitste zat hij mee. Heeft dus vrijwel geen energie verspild en voor hem is dit dus een ideale situatie.

jsprunk

Dumoulin wil nu echt geen 2 minuten verliezen op Chaves met nog 100.000 bergetappes te gaan.

wesley1983

Ofwel voelde Chaves zich niet goed en wilde hij anticiperen ofwel zat hij daar toevallig. We gaan het straks weten. Het leidt er wel naar toe dat daardoor de vluchters geen kans hebben en we al direct de klassementsrenners voor de overwinning zien strijden.

JimKro

Ofwel de eerste poging om tijd te winnen op concurenten met een betere tijdrit. Dat is toch zo veel logischer dan dat Chaves zijn klassement vrijwillig zou ‘opgeven’ zonder dat hij al tijd verloren heeft of dat daar überhaupt
indicatie voor is geweest?

Laatst gewijzigd
duimp30

Ik heb chaves echt als gokje meegenomen dit jaar, geen idee of hij in vorm is dit jaar. Maar dat zal voor iedereen een vraag zijn.

wesley1983

Als je de percentages ziet van de opgestelde renners hebben er niet veel Chaves want hij staat er niet bij. Om echt een gooi te doen naar een heel hoge klassering was hij volgens mij de gok die je moest nemen ook met de rekenschap daarbij dat hij niks kan zijn ook. Ik ben benieuwd naar het verdere verloop in de giro.

nasibal

Formolo en Meintjes maken hun rol waar.

Wielerfan999

Formolo heeft door de val wel energie verloren, jammer dat hij daardoor moet lossen

vasnd

'@wielerfan999
Armstrong en Ullrich zijn het daar niet mee eens.

:P.

nasibal

Formolo heeft door de val wel energie verloren, jammer dat hij daardoor moet lossen

Ik kan vanaf de bank voor de TV natuurlijk moeilijk gaan roepen dat Formolo NIET moet lossen door de val, maar mij lijkt het waarschijnlijker dat hij gewoon doorgaat met waar hij elke ronde mee bezig is: Een Formolootje doen.

Ze hadden bij Scorito beter kunnen schrijven dat hij een soort Van Garderen is.

duimp30

Ciccone op kop en die heb ik maar niet opgesteld, lekker dan!

vasnd

'@nasibal
Die omschrijving 'Meintjes light' is natuurlijk sowieso bizar. Meintjes weegt 14kg.

Laatst gewijzigd
Diede34

Van mij mag Hermans vandaag 21e worden, dan stel ik em volgende bergrit wel weer op...

wesley1983

'@duimp: heb ook dit probleem, maar was vooraf moeilijk in te schatten of hoe expres extra tijd had verloren of dat hij niet goed genoeg was. Ik dacht het laatste dus niet geselecteerd vandaag.

Laatst gewijzigd
nasibal

Weet je nog, met die paniek bij de val van Froome? Ik was toen zo blij met iedereen die zei: "Jongens, ga nou niet paniekvoetballen!"

Ik dacht toen: "Jullie hebben helemaal gelijk, het zou inderdaad dood zonde zijn om nu in paniek Froome er uit t e fietsen en Dumoulin er toch in te fietsen".

edit: Nu al zin in de backstagepass van Michelton.

Laatst gewijzigd
Diede34

Top dit, mijn kopman Yates pakt 10 teampuntjes als nr 2, prima!

Laatst gewijzigd
JimKro

Helaas geen 10 gratis teampunten voor Chaves :p

bakfiets

Yates en Chaves pakt nu goed uit. Punten kan je maar binnen hebben. Die waren sterk zeg...

1 2 ... 151 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.