Kan natuurlijk gewoon onderdeel van de ploegentactiek zijn onder het Brabantse mom van "ge wit nooit nie" en toevallig is dit de groep die vooruit blijft. Dumoulin en Froome gaan het in ieder geval niet erg vinden. Chaves die 2 minuutjes terugsnoept, is hij in de ITT hoe dan ook weer kwijt.
Als je de percentages ziet van de opgestelde renners hebben er niet veel Chaves want hij staat er niet bij. Om echt een gooi te doen naar een heel hoge klassering was hij volgens mij de gok die je moest nemen ook met de rekenschap daarbij dat hij niks kan zijn ook. Ik ben benieuwd naar het verdere verloop in de giro.
Ik kan vanaf de bank voor de TV natuurlijk moeilijk gaan roepen dat Formolo NIET moet lossen door de val, maar mij lijkt het waarschijnlijker dat hij gewoon doorgaat met waar hij elke ronde mee bezig is: Een Formolootje doen.
Ze hadden bij Scorito beter kunnen schrijven dat hij een soort Van Garderen is.
Weet je nog, met die paniek bij de val van Froome? Ik was toen zo blij met iedereen die zei: "Jongens, ga nou niet paniekvoetballen!"
Ik dacht toen: "Jullie hebben helemaal gelijk, het zou inderdaad dood zonde zijn om nu in paniek Froome er uit t e fietsen en Dumoulin er toch in te fietsen".
edit: Nu al zin in de backstagepass van Michelton.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.