Scorito Giro 2018

1 2 ... 152 ... 187 188
Gesloten
wesley1983

De Mitcheltons gaan een mooie opvulling zijn voor de sprintetappes.

vasnd

1,2,3,5,6,8,9

Not bad.

ditisdavid

Van de topzes alleen Yates niet, en moet maar zien of die zo goed blijft. Pozzovivo kopman pakt iets minder uit dan gehoopt, maar zeer tevreden vandaag.

kielabokki

Wow boemklats vuurwerk!

hupske

Nummer 2, 3, 4, 5, 6 en 8 opgesteld. Helaas nummer 7 op de bank. Poels, Woods of Formolo gaat de volgende bergrit zijn plekje afstaan aan Carapaz en Oomen.

En dan is het voor de rest elke bergetappe de juiste kopman invullen.

En Yates, wat een geweldenaar! Die gast is goed!

stephano

Ik heb Froome er ook in gelaten. Maar goed... verder de beste dag tot nu toe scoritowijs. Hopelijk hoor ik nu weer bij d beste 50%, 😀

hupske

Tom moet nu ook al 16 seconden goed maken in de tijdrit. Kan alleen nog maar oplopen lijkt het.

elstupidoloco

Jammer van Formolo, ik had toch de indruk dat hij in een heel behoorlijke vorm stak. Hopelijk nog een paar keer leuk in de aanval.
Verder de top6 en dumoulin, dus een stukje stijgen zit er wel in. Froomey ziet er niet sterk uit, maar hij kraakt ook niet. Zo slecht is dat allemaal niet als jij bedenkt dat hij nauwelijks iets aan zijn ploeg gehad heeft. Waar is Team Sky?

klumper

Prima dagje,

Nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 in mijn team.

Prachtige rit.

Starlynk

Ai, ai, ai.. het missen van Yates gaat nog meer pijn doen.. les geleerd: Yates altijd in je team nemen!

JimKro

Froome heeft stand gehouden en zal er vermoedelijk weer staan vanaf etappe 14.

hupske

Poels in je team hebben ipv van Chaves, omdat je Poels een wat zekerder factor vind. Hoe dan Hupske -.-

ditisdavid

Aru was net zo goed op de eerste berg van de vorige Tour en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Yates gaat helaas voor mij sowieso zijn geld waard zijn, maar dit vasthouden is een tweede.

Laatst gewijzigd
wesley1983

20 punten morgen voor Chaves en 19 voor Yates, klopt dit? Jammer genoeg enkel Chaves in mijn ploeg.

fedjo97

niet bijzonder veel puntjes vandaag. Wel chaves als kopman maar voor de rest 6,8,9 maar... Had Pozzovivo in mn team moeten hebben denk ik

Gladiool

Poeh. Prima dagje. Met Yates Chaves Pinot (c) Lopez Tom Oomen Aru Pozzo en Gesink een flinke stijging.

Alleen.. vanochtend nog Chaves als cap en Carapaz ipv Gesink....

Silenzio31

Hmm, helaas O'Connor en Henao op de bank, wel mooi naar 98,9% . Dennis en Schachmann helaas net niet goed genoeg voor top20. Scheelde niet veel.

DeRetrorenner

Boy DNF. Hoef je daar nu écht niet meer over te twijfelen.

EDIT: Willier Triestina deed weer een goede lead out voor Mareczko vandaag :p
162 MARECZKO Jakub
163 ZARDINI Edoardo
164 TURRIN Alex
165 ZHUPA Eugert
166 MOSCA Jacopo
167 COLEDAN Marco
168 BERTAZZO Liam

Die raken hun hele ploeg nog eens kwijt joh.

Laatst gewijzigd
Hop hop de berg op

Wat een dag! 7vd eerste 9 renners. Lopez als kopman, waar ik vanochtend nog Yates had.

Morgen weer een lastige etappe, wellicht net te zwaar voor de sprinters?

WCEendT

Heel mooi wat Willier doet, hebben met zijn alle 1 doel.

Top 300 vandaag :).

Kirsipuu

Chaves, Ciccone, Oomen, Henao en Ulissi in mijn team. Helaas bleef de kopgroep niet vooruit.

kielabokki

Kirsipuu, voor mij alsnog de beste voorspelling die ik hier sinds gister gelezen heb. Heel netjes, maar je koopt er niets voor.

Sjonge Jonge

Mooie dag vandaag, mijn negen renners op 1, 3 (c), 4,5,6,7,8,9 en 16

Jasperdewaal11

369 punten nummer 2 t/m 9 en oomen. Mag niet klagen :). Enige puntje is dat ik pinot als kopman had en had het yates kunnen maken.

snoek1974

Yates en Chaves wel een ideale aanvulling op je sprint team , weer een voorbeeld dat ik meer op duo s moet inzetten

Chaves - 20 punten en Yates 13 punten morgen en misschien eindigen ze nog op plaats 15-20 morgen .

@ fedjo , ja Pozzo en Bennett zijn prima goedkope aanvullingen en dan had ik mijn sprinters equipe sterker kunnen maken , nu Viviani , Bennet , Debusschere , Gibbons en Pedersen ( had ook Selig nog) .

Ze hebben beide in mijn team gezeten maar toch voor de grote dure jongens gegaan ( heb Froome , Dumoulin , Lopez en Aru) waar mijn sprinters en puncheurs team door verzwakt is .

1 2 ... 152 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.