Scorito Giro 2018

1 2 ... 153 ... 187 188
Gesloten
Diede34

'@kevinraar: je hebt toch wel viviani boven poels verkozen mag ik hopen?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

De mensen met het duo Froome - Poels zullen er denk anders over denken snoek. Maar goed, wel/niet op duo's inzetten is denk al uitvoerig besproken. Dus hier zal ik het bij laten :p

wesley1983

Ja Poels, velen zagen in hem al de kopman worden voor Sky maar niets in minder waar. Op achterstand gereden vandaag en Froome gewoon bij de andere favorieten.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Snoek: 20 punten voor Chaves klopt, maar denk 17 voor Yates, 10 punten omdat hij leider is, 3 punten voor de bergtrui van Chaves en 4 voor zijn punten van de bergtrui.

Rutgerca

Is morgen weer een dag voor sprinters? Of kan een aanval hier slagen

snoek1974

'@ Wesley Ja je hebt gelijk ,

@ pietje precies , ja Froome / Poels is weer een keerzijde van voorbeeld dat je voor duo s moet gaan .

Sky is nog niet zo machtig als in de tour , eerder Froome / Thomas en Froome / Moscon gehad want genoeg punten opleverde , nu Froome / Henao als duo .

Ralph123

Geen Chaves, geen Yates. Wel Poels. Huilen.

Poeksel

Je moet niet voor duo's gaan, maar voor renners die punten halen, liefst degene die te laat geprijsd zijn. Dat Yates en Chaves koopjes zijn was niet moeilijk te voorspellen toch?

Pietje Precies

Even moeilijk/makkelijk als Bennett, Carapaz en Wellens ;)

Achteraf is alles makkelijk.

elstupidoloco

'@poeksel

Beide beweringen slaan de spijker op zijn kop.
Over duo’s hebben we het al meermaals gehad, dus dat betoog laat ik achterwege.

Maar als je het dan toch over duo’s hebt, is het wel lekker dat de duo’s een wederzijds voordeel aan elkaar hebben, zoals viviani en schachmann tot vandaag. Hoe kunnen Froome en Poels/henao nu een wederzijds voordeel hebben? Froome kan alleen een voordeel hebben als henao of Poels de etappe winnen of in een trui rijden. Lijkt me echt te verwaarlozen.

De vorm van Yates was al maanden goed, en hij kan gedurende deze giro volledig er doorheen zakken, maar dat hij in vorm aan de start verscheen was overduidelijk.
De vorm van Chaves was net zo onduidelijk als die van Aru bijvoorbeeld. En wel 1 miljoen minder, enkel en alleen omdat 2017 in het water viel

WCEendT

'@Pietje en Poeksel
Laten we sowieso even wachten met renners koopjes te noemen, een Wellens bijv. zit nog niet eens aan 100 punten (zonder kopmanschap).

steefje9

'@hupske hier ook op het laatste moment geswitcht van yates naar poels. Achteraf erg domme keuze. Tij kan nog keren..

Starlynk

'@WCEendt: Wellens zit precies op 100 punten (zonder kopmanschap) :P

Pietje Precies

En heerlijk in de etappes waar je hem mocht verwachten (en dus mogelijk/waarschijnlijk ook als kopman had).

Anyway, Scorito heeft dit jaar hun werk denk ik gewoon goed gedaan... als je vandaag ook weer kijkt naar de meest gekozen renners en meest gekozen captains (al is dat laatste vooral parcours-afhankelijk natuurlijk). Ongetwijfeld gaat er renners goedkoop of duur blijken, maar dit is deels ook gewoon variatie.

Laatst gewijzigd
nathancouw

En dan wissel je de nacht voor de deadline Poels voor Yates. Dat verdomde nationalisme weer..

Phoenix0000

Chaves een koopje noemen lijkt me gezien zijn rol vandaag erg voorbarig.

wesley1983

Die Boy komt dan nog aan als allerlaatste, blijft dus de twijfel opstellen of niet 🙈

Valvuillerdemoz

Boy heeft zich prima gespaard voor morgen. Geheel volgens plan dus. Zeker opstellen morgen!

wesley1983

Haha ja hebben we nog wel eens gehoord hier, maar Trek heeft aangegeven dat ze nog zouden kunnen gaan wisselen tussen Pedersen/BVP wie zich beste voelt maar als je ziet dat Boy groupetto zelfs niet kon volgen vandaag denk ik niet dat hij zich goed voelt.

Benzardi

270 puntjes vandaag, het word weer een middenmootje qua ranking dit jaar.
Maar ik blijf positief ;O)

dukeman

Ik ga nog eerder voor de zekere punten van Pinot of Pozzovivo dan Boy uit te spelen.

fietsliefhebber

Heerlijke dag vandaag. Chaves en yates in m'n team.
Beetje hopen dat Chaves dit vaker kan.

Ondanks dat dumoulin vandaag weinig verliest, zie ik nog niet de allure van vorig jaar. Maar hij mag me verrassen.

duimp30

Chaves kopman gemaakt vandaag, goede keuze!
329 punten gehaald en wel tevreden mee. Vind persoonlijk wel leuk, er is een bergetappe geweest en de meeste trekken gelijk conclusies.

Jongens we moeten nog 2 weken en er kan nog heel veel gebeuren. Ik heb bijv Chaves boven Yates gekozen omdat ik vooraf heb gedacht dat Yates te kort gaat komen in de 3e week.
Na vandaag denk ik er ook anders over maar de 3e week moet nog komen dus we wachten gewoon af. Rome is nog ver

kasjaar

Weten dat Pozzo ontzettend in vorm is en dan toch Poels kiezen omdat je dacht dat die meer zekerheid op punten zou zijn... Top keuze uiteraard.

Pietje Precies

Ach, ik pikte er gewoon 3 renners uit die niet in Poeksel zijn team zitten maar voorlopig lekker bezig zijn. Om met een knipoog aan te geven dat je moet waken voor hindsight bias.

1 2 ... 153 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.