'@poeksel
Beide beweringen slaan de spijker op zijn kop.
Over duo’s hebben we het al meermaals gehad, dus dat betoog laat ik achterwege.
Maar als je het dan toch over duo’s hebt, is het wel lekker dat de duo’s een wederzijds voordeel aan elkaar hebben, zoals viviani en schachmann tot vandaag. Hoe kunnen Froome en Poels/henao nu een wederzijds voordeel hebben? Froome kan alleen een voordeel hebben als henao of Poels de etappe winnen of in een trui rijden. Lijkt me echt te verwaarlozen.
De vorm van Yates was al maanden goed, en hij kan gedurende deze giro volledig er doorheen zakken, maar dat hij in vorm aan de start verscheen was overduidelijk.
De vorm van Chaves was net zo onduidelijk als die van Aru bijvoorbeeld. En wel 1 miljoen minder, enkel en alleen omdat 2017 in het water viel
En heerlijk in de etappes waar je hem mocht verwachten (en dus mogelijk/waarschijnlijk ook als kopman had).
Anyway, Scorito heeft dit jaar hun werk denk ik gewoon goed gedaan... als je vandaag ook weer kijkt naar de meest gekozen renners en meest gekozen captains (al is dat laatste vooral parcours-afhankelijk natuurlijk). Ongetwijfeld gaat er renners goedkoop of duur blijken, maar dit is deels ook gewoon variatie.
Chaves kopman gemaakt vandaag, goede keuze!
329 punten gehaald en wel tevreden mee. Vind persoonlijk wel leuk, er is een bergetappe geweest en de meeste trekken gelijk conclusies.
Jongens we moeten nog 2 weken en er kan nog heel veel gebeuren. Ik heb bijv Chaves boven Yates gekozen omdat ik vooraf heb gedacht dat Yates te kort gaat komen in de 3e week.
Na vandaag denk ik er ook anders over maar de 3e week moet nog komen dus we wachten gewoon af. Rome is nog ver
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.