Scorito Giro 2018

1 2 ... 157 ... 187 188
Gesloten
nasibal

Dáár is Roelandts

YungNikopolidis

Iemand enig idee wat er met Betancur is gebeurd? 0:23 verloren. Carapaz als dé kopman aan de start morgen?

nasibal

Ik zit trouwens eens even rond te kijken in mijn verschillende (kleinere ) subpoules en ik kom op pakweg 30 spelers maar 1 iemand anders tegen met Venturini. Ik ben benieuwd naar zijn pickrate, al zullen we dat natuurlijk nooit weten.

ditisdavid

Ik heb Venturini ;)

Helaas ook Selig en Boy...

De bavariaan

Hier nog een venturini, ben vergeten wie hem hier noemde maar alsnog; thanks!!

306 punten vandaag, sprintetappes gaan prima met met elke bergrit krijg ik klappen:S
Al dagen spijt dat ik last-minute pozzo eruit heb gegooid omdat ie zn pols zou hebben gebroken in die verkenningsrit, notitie voor de volgende ronde, geen wissels meer maken in het laatste uur tenzij er geen hard bewijs is... Heb mn eigen gek gemaakt denk ik haha

Laatst gewijzigd
Rutgerca

Ik heb Venturini ook

elstupidoloco

Venturini was echt een no brainer 😜 ! Ik heb hem

nasibal

Ja ik dacht dus ook dat het een no brainer was, maar kennelijk niet haha

Benzardi

'@Nasibal
Ik heb hem ook.

Lance Beenstrong

'@nasibal ik heb m ook. Yates niet en dat gaat nog vaak pijn doen te beginnen morgen als hij de etappe wint en verder uitloopt op Tom die ik wel heb...

wesley1983

Venturini ook meegenomen door zijn goede uitslagen voor de Giro, maar als je hem vergelijkt met Debusschere en Belletti die ook 1mil. kosten nog niet echt veel verschil vind ik.

jsprunk

Het maakt tot nu toe bar weinig uit welke 1M sprinter je hebt geselecteerd inderdaad. Hier geen Venturini, kende hem niet en zag in zijn uitslagen geen reden om hem te verkiezen boven Debusschere die een hele ploeg achter zich heeft.

jsprunk

Nog iemand die mee doet op cyclingmaster.nl trouwens? Vandaag dagwinnaar en inmiddels 5e algemeen :)

Laatst gewijzigd
jort101

Het gaat denk ik echt veel pijn doen als je Yates én chaves niet hebt. Vast wel wat mensen die dat probleem hebben.

Benzardi

Vandaag weer niet best met mijn 208 puntjes.
Morgen weer andere renners die het kunnen doen, dus we gaan ervoor ;o)
Ik neem morgen deze 9 pedaalridders mee.

T. Dumoulin
M. López
F. Aru
T. Pinot
D. Pozzovivo (C)
G. Bennett
M. Woods
S. Henao
S. Oomen

Ik heb nu Pozzovivo als C, maar dat kan nog veranderen, omdat Dumoulin de laatste berg erg goed aan kan(denk ik), die is maar gemiddeld 5,9%.

Benzardi

'@jort101

Hier nog 1 :o(

elstupidoloco

'@jsprunk

Venturini kon je ook kiezen naast Debusschere ;-)
Dit is er wel 1 die twee jaar terug nog 500k zou zijn geweest in scorito. Op deze manier gaat hij 1 miljoen ook wel waard zijn

Wielerfan999

Hier geen Venturini en het is momenteel nog heel goed op te vangen. Gestegen naar de 19e plek in forumpoule en 98% van de algemene poule, ik mag dus niet klagen.

Gladiool

Heb hem wel lang gehad, maar uiteindelijk eruit gewisseld omdat er werd gezegd op de site van Ag2R dat Venturini ging om Geniez te ondersteunen. Geruild voor Beletti, dus ja.

Rutgerca

Verwachten jullie morgen een aanval die slaagt of klassementsmannen?

Threeohthree

Sprint onder de klassementsrenners morgen lijkt me. Maar hangt ook van de koers af. Zou zelf Yates of Pinot opschrijven.

kasjaar

Poels, Oomen, Woods of Ciccone? Wie laat ik eruit? Iemand een goede tip?
Hoorde dat Poels gevallen was gisteren en dat hij voornamelijk daardoor veel tijd is verloren, heb verder geen info kunnen vinden over hoe het nu met m gaat. Verder lijken Oomen en Ciccone in goede doen en is Woods nog steeds wel een zekerheid voor plek 7-15...
Help? ;)

bartje

Heb Pedersen, Venturini, Viviani, Debusschere, Modolo, maar het leuke opvullertje voor mij is toch wel Kuznetsov. Van de andere kant, in de grote rondes is Ulissi inmiddels alleen maar knecht, en moet nog maar zien of hij ooit nog van de strafbank komt. Scorito wijze waardeloze teamkeuze

Voor morgen pak ik uit chauvinisme Dumoulin als kopman, en twijfel ik nog of ik of Dennis of Wellens meeneem. Ik denk dat Dennis wel eens kan verbazen op zo'n machte loper, maar andersom evenredig geldt dat een stuiterbal als Wellens ook wel een goede kans maakt, en dat geldt natuurlijk ook voor Woods als het op een groepsprint uitdraaid.

Hoe groot is eigenlijk de kans dat dit voor een vluchter zal zijn, met een paar van de AK mannen die moeten aanvallen, en wiens ploegen dus wel zullen gaan rijden? (Astana, UAE, SKY)

bakfiets

Voor het eerst gestegen in een sprintetapes. Top 1000 in nu. Alle 6 mijn sprinters in de top 10 zonder viviani en bennet. Ik heb lang getwijfeld tussen van poppel en bennet. Dat pakt tot nu helaas verkeerd uit. En ik had ook selig;-)

Jelle van der Linden

Wow, 339 punten gehaald deze sprintetappe (8ste in de daguitslag bij Scorito)!
Had de nummers 1 t/m 4 + 8, 9, 10 en 12 + Yates in mijn team! Een stijgende lijn, na mijn slechte begin in de tijdrit (toen nog rond de 40%, nu op een mooie 96%)

1 2 ... 157 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.