Scorito Giro 2018

1 2 ... 159 ... 187 188
Gesloten
wesley1983

Hier is het een beetje Wellens er niet in, Wellens er wel in. Heb plaats voor 1 aanvaller, nu voorlopig voor Formolo gekozen omdat ik toch vind dat dit meer zijn terrein is (en hoop dat hij wat tijd wil goedmaken die hij verloren heeft) en Wellens in andere ritten nog kansen gaat hebben. Maar echt een goed gevoel heb ik er niet over, we zullen zien!

maxverton

'@allieballie heb carapaz erin gegooid voor froome. Verwacht ook niet zo veel van froome vandaag

Jori

'@ Starlynk: Ja, ben ik wel met je eens, maar precies zoals wij wat van MAL verwachten, zo houden ze hem ook erg in de gaten in het peloton en dan heeft hij wat steilers nodig imo om echt wat te proberen. Denk vooral dus dat hij morgen en de Zoncolan gaat aangrijpen om echt hard tijd proberen te pakken.

Hij gaat dus in het "peloton" over de streep komen, maar ik zit dus nog te wikken en wegen of een Geniez daar nog voor of tussen rijdt, want dan zou die nog wat meer puntjes moeten kunnen halen. Al heb ik ook het gevoel dat het bij mij wishfull thinking is omdat ik gewoon een foutje lijk gemaakt te hebben met het selecteren van Geniez :p

gesink/dekker

T. Dumoulin
T. Pinot (C)
D. Pozzovivo
G. Bennett
M. Woods
P. Konrad
T. Wellens
M. Schachmann
G. Ciccone

Twijfel: Koen Bouwman, Ulissi. Iemand nog een tip voor een wissel? :)

Diede34

Team van Yates & Chaves

"The team's strategy, too, remains identical prior to the Etna. "Both our guys have to get time before the time trial because we know that as much as their time trialling is improving, we know that they can't match Tom [Dumoulin ] and Chris [Froome], in particular, in a TT as flat as that one [on stage 16].

"We can't waste any opportunities to take time. That started on Mount Etna and they have to take the time when they can get it."

This weekend would seem to fit that agenda – but whether Mitchelton-Scott can turn these two stages to their advantage will only become clear by Sunday evening, and the first rest day of the 2018 Giro."

Zou Yates het voor de boni's bij elkaar willen houden?

Colbrolli

Wellens of Konrad vandaag?

Connotador

Beiden!

wesley1983

Team voor vandaag: Pinot (c), Froome, MAL, Chaves, Pozzovivo, de jongeren Carapaz en Schachmann, Formolo en Ciccone voor de aanval. Bankje: Aru, Nieve (daarjuist nog eruit gehaald voor Ciccone), Wellens, Ulissi, Dennis, de sprinters en BVP.

kaboutertje

Yates (c)
Dumoulin
Chaves
Pozzovivo
Pinot
Woods
Wellens
Dennis
Schachmann

Bank: Froome, Ulissi, Oomen, Ciccone

Jori

hier last minute Geniez eruit gegooid en toch MAL erin, de rede moet het toch immers winnen van het hart en Geniez voelt toch wel te veel als alles of niet, met de nadruk op het laatste

Matthijs603

Schachmann (en Haig en Mohoric) op de bank. Het veld in: Pinot (c), Aru, Dumoulin, Lopez, Chaves, Kreuziger, Oomen, Pozzovivo, Woods. Ik verwacht vooral veel mannen tussen plek 5 en 15.

Pietje Precies

Ik heb vandaag risico genomen met punchers/aanvallers en kopmankeuze.

Ik zag vandaag 3 scenario's:
- grote groep aanvallers voor de dagzege --> peloton voor plek 15-20
- kleine groep aanvallers --> controle peloton en vervolgens dagzege peloton
- kleine groep aanvallers --> ongevaarlijke renners voor GC --> geen controle --> dagzege aanvallers en peloton voor plek 8-20

Scenario 3 achtte ik niet zo kansrijk, maar dat scenario is wel potentieel killing voor mijn selectie & captain. Kan een hele mooie dag worden en een hele vervelende...

Diede34

En het begint weer, bouwman er toch nog uit gehaald vanochtend :(

Matthijs603

Scenario 3 is wel het scenario dat zich nu lijkt te ontvouwen. Met daarbij geloof ik alleen Polanc en Bouwman die mogelijk her en der gekozen zijn (hoewel de 8e naam mij nog niet bekend is). Verder Torres, Senni, Irizar, Van de Sande en Vilella. Kan natuurlijk ook nog gewoon (grotendeels) scenario 2 worden.

Pietje Precies

Dat is een renner die ik ook echt niet in mijn selectie zou willen hebben. Ik vind mijn 'aanvallers' al een ramp, maar een Bouwman ga je toch helemaal nooit durven spelen...?

Jep, al heeft Katusha misschien weer straftraining. Al is het natuurlijk ook een mooie kans voor Goncalves, maar controleren voor hem gaat wel wat ver.

Laatst gewijzigd
Matthijs603

Hmm, Mohoric en Pedersen mee (en Irizar niet). Toch twee mannen van mijn bank, maar echt sterk overwogen heb ik die twee vandaag niet.

bakfiets

Ik vind aanvallers selecteren ook een ramp en doe dat vrijwel altijd eind tweede en derde week. Bouman daarom ook niet gekozen omdat ik niet zou weten wanneer op te stellen. Ik he. Voor de bergen alleen pantano. Maar die verwacht ik later in de ronde pas.

@pietje. Het is nu scenario 3.

Pietje Precies

Ja het was blijkbaar terug tot 0'40 door Katusha. Erg naar dit vooralsnog.

duimp30

Haha 2 mannen van mijn bank in de kopgroep, Mohoric en Pedersen. We zullen zien wat de dag brengt

Connotador

Pedersen schijnt gelost te zijn.

Wielerfan999

Waar staat dat Mohoric in de kopgroep zit?

bartje

Uhm duuusssss, Papa Bart gevangen in scenario 3. Ik heb zelfs niemand van de kopgroep in mijn team, laat staan in de dagopstelling. De voorsprong inmiddels een minuut of vijf. Nog drie erbij en die gaan om de dagzege strijden.

Ben evengoed benieuwd hoe het op de slotklim gaat.....

Connotador

Het is niet Irizar maar Mohoric die in de vlucht zit (nummer 44 en zie geen Trek-renner meer).

vasnd

Hup Polanc, Vilella of Tosh! Teampunten zijn ook punten ;)

Maartenhartong

Vandaag 1 aanvaller naast de klassementsmannen geselecteerd. Mohoric... zou het dan?? Meestal worden ze dan terug gepakt

1 2 ... 159 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.