Scorito Giro 2018

1 2 ... 175 ... 187 188
Gesloten
Matthijs603

Blijkbaar nog maar 25 man in het eerste peloton. Daar lijken mij dan haast per definitie te weinig knechten bij te zitten om dit nog bijna 200 km vol te houden.

Starlynk

Chaves op meer dan 2 minuten :o OK, mijn Scorito kan nu echt de prullenbak in :p

wesley1983

Chaves zou gevallen zijn in het begin van de etappe, dus niet gelost. Wel mooi spektakel blijkbaar daardoor.

kevinraar

Wir zitten er allemaal in de kopgroep?
Wat is het verschil met het peloton

Treenert

'@ Starlynk: bergtrui kan natuurlijk gewoon en nog een boel teampunten

Iets met fietswissel?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Is Chaves nou gevallen of gewoon gelost? Te gek voor woorden dat we in deze tijd het antwoord daarop niet weten.. Daarnaast het is nu nog steeds 180 (!) km

kasjaar

Op Scorito lees ik dat Mohoric in z'n eentje weg wilde rijden met nog 200km te gaan. Wat een man hahaha

Platje

Klaar met Chaves.. bergtrui? denk dat het knechten wordt de rest van de giro

elstupidoloco

Nu al een sleuteletappe voor scorito. Krijgt de kopgroep de kans om de voorsprong op te bouwen. Gaat het peloton sprinten en wie zitten daar nog in? Komt Chaves terug? Frustrerend om geen meter te kunnen zien

kevinraar

Wue zitten er nu in de kopgroep?

Tom Aten Sap

12 koplopers (Hermans, Bouwman, Sanchez, Pantano, Mohoric, Conti, King, Montaguti, Ciccone, Ballerini, Neilands en Tony Martin) peloton op 1.5 / 2 minuten en chaves weer 2 minuten daar achter. chaves heeft nu 2 ploegmaats bij zich.

Platje

'@kevinraar dan moet je de app van scorito openen of naar sporza.be gaan, teveel om op te noemen

Casey

Chaves, wat is er gebeurd mien jong?

kevinraar

Hopen dat kopgroep weg blijft en dan mij kopman sanchez wint

Pietje Precies

Op deze manier komt Chaves nooit terug. In het peloton rijden blijkbaar alle grote ploegen mee en Mitchelton zal nauwelijks renners kunnen laten wachten, want daarvoor moet je allereerst in het peloton zitten. Dus dan moeten ze al vlot een Kreuziger of Haig gaan laten wachten.

Treenert

Tsjonge, wordt straks gewoon een 'massasprint' tussen de kopmannen als dat zo door gaat. Laat dan Yates maar winnen ;)

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Lijkt me dat Chaves straks een keer de handdoek gooit en de kopgroep dan de zege krijgt. Of als de kopgroep op dat moment is teruggepakt er een nieuwe kopgroep wegrijdt en die dan de zege krijgt.

04398

Probleem opgelost voor Michelton-Scott op deze manier alle ballen op Yates mocht het zo blijven

Gladiool

Het is nog héél ver. Je kunt wel alle knechten opsouperen, en dan? De klassementsmannen gaan echt niet zichzelf de vernieling inrijden om alleen van Chaves af te komen.

Pietje Precies

Dat hindert Yates mijns inziens juist enorm in zijn winst- en podiumkansen. Al moet ik hem überhaupt nog maar in de echt zware bergetappes zien. Ik vond Chaves er eigenlijk beter voorstaan van de twee.

Neuj, maar zo extreem hard rijdt het peloton ook nog niet denk ik (@Gladiool). Als je kijkt hoe lang het heeft geduurd voordat ze die anderhalve minuut op de kopgroep hebben goed gemaakt. Als 4 ploegen allemaal 1 knecht opofferen blijft Chaves tijd verliezen.

Het zou trouwens zijn redding kunnen zijn als een Quick-Step of Bora in de groep van Chaves zit en die voor de dagzege willen gaan...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Kopgroep gegrepen, Chaves gaat nooit meer terugkomen. Wanneer is de Tour? :P

Diede34

die kloterige bilbao heeft mijn scorito kansen in de poep gefietst :(

Pietje Precies

Het peloton is trouwens ook nog ontzettend groot. Dan denk je toch dat Chaves gevallen moet zijn ofzo in plaats van enkel een slechte dag....

Nare dingen als we hierdoor uiteindelijk een massasprint krijgen :p

Laatst gewijzigd
Starlynk

Schijnt dat Sammie Bennett gewoon in het peloton zit.

Gladiool

'@ Pietje: Hij schijnt ook gevallen te zijn, zag 't ergens langskomen op Twitter.

1 2 ... 175 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.