Scorito Giro 2018

1 2 ... 174 ... 187 188
Gesloten
Poeksel

Straf van de ploegleiding voor de slechte prestaties tot nu toe?

Pietje Precies

Die nare Ciccone lijkt voor de bergtrui te willen gaan. Zonde dat ie voor de ronde viel, anders had ie ook in mijn team gezeten.

wesley1983

De reden dat Sky rijdt zou zijn omdat Chaves zou gelost zijn....

Pietje Precies

Zou wel logisch zijn. Maar, ja, flink veel werk om die ook op achterstand te houden. Al zal Mitchelton huiverig zijn om echt veel lui op Chaves te laten wachten.

Starlynk

Dat lijkt me sterk. Hoop het niet iig ;) Wel de sprinters er af zowel in de kopgroep als in het peloton. Benieuwd of ze de kopgroep nou na de klim weer laten uitlopen of dat ze doorzetten.. Ik vermoed eigenlijk het eerste.

Niballie

Huilen met de pet op. Ik had LLS als kopman, toch Ulissi gekozen vanmorgen, zit die lul niet mee. En... LLS wel natuurlijk!

kielabokki

Geniaal, rijdt die Chaves maar heel snel uit het klassement graag. En de kopgroep mag ook terug gehaald worden! (sorry mannen)

Starlynk

Ik zie overigens nergens door de organisatie bevestigd dat Chaves gelost zou zijn. Volgens mij is de enige "bron" die velon.cc live data die elke 2 seconden andere groepen doorgeeft.

Diede34

Sporza meldt ook dat Chaves 1,30 achter het peloton rijdt

Jori

Sky gaat nu echt niet meer van het pedaal af, enkel en alleen als chaves pas is teruggekeerd, wat al een hele grote "als" is. Hoewel, QS hem ws straks wel gaat helpen :)

Imbatido

Benieuwd of Chaves nog wat ondersteuning heeft. Goede kans dat hij de enige van zijn ploeg is daar, en denk niet dat iemand snel uitzakt met Yates voorin.

Matthijs603

Lijkt mij toch eigenlijk wel. 1 of 2 man bij Yates, de rest naar de nummer 2 van het klassement zou ik denken. Overigens kunnen blijkbaar Bilbao en Cavagna wegrijden uit het eerste peloton, dus of ze daar echt hard doorrijden?

Diede34

Super interessante rit nu al, zo jammer dat we niets kunnen zien.

Als we op die tracker af moeten gaan zou Bennett er wel bij zitten, maar Viviani, Bonifacio, Debusschere en vast nog wel een paar sprinters niet.

Dus als Sky het nog even doortrekt zie ik Bora zeker het gaatje naar de kopgroep dichten straks... :(

JapieJapo

Mohoric als captain mee. Verder niemand. Chaves op achterstand is wel gunstig: minder teampunten voor Yates;)

Dumoulist

Toch wel pijnlijk dat Chaves er nu doorheen zakt. Misschien dat hij nu de Landa van vorig jaar kan worden (bergtrui), maar ik vrees dat hij zich niet goed voelt en dat we moeten vrezen.

Er zijn overigens renners die de eerste col na een rustdag slecht verteren, dus er is nog hoop:)

Phoenix0000

Hoezo minder teampunten voor Yates?

Matthijs603

Chaves komt nog wel terug hoor. Ik zie eigenlijk alles achter groep 1 wel weer terug bij elkaar komen.

ditisdavid

Als Bilbao aansluit is dat helemaal killing voor de kopgroep.

ditisdavid

Mitchelton bevestigt dat Chaves eraf ligt.

Jori

Sky is van de kop af, Michelton voert aan. Dus lijkt een storm in een glas water te zijn. ONdertussen is Cavagna en Bilbao de aanval in. Wat betekent dat het peloton achter Bilbao aanmoet en Viviani definitief de handdoek werpt? Immers, Bilbao op 2 minuten = te gevaarlijk en Cavagna is tempo maker nummer 1 voor QS. Maar Cavagna opgesteld, dus hij mag van mij gewoon de etappe winnen :p

Casey

Doodzonde dat we dit allemaal moeten missen!

Diede34

Move van Sunweb!

Matthijs603

Ik vraag me wel af wat de gedachte achter de move van Bilbao is. Hij lijkt mij zo de kansen van Sanchez voorin te verprutsen. Denk Astana wellicht: als we Bilbao op pad sturen, gaan andere klassementsploegen achter hem aan rijden en offeren we zo maar 1 man op om Chaves op achterstand te zetten?

Jasperdewaal11

Kijk voor dit soort etappes doe je het, fuck de punten maar spektakel bovenal. Jammer dat er geen beelden nog van zijn.

YungNikopolidis

Dit soort etappes moet echt vanaf minuut 1 worden uitgezonden, al het spektakel begint vanaf de start. Zendt het desnoods uit zonder commentaar...

1 2 ... 174 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.