Scorito Giro 2018

1 2 ... 173 ... 187 188
Gesloten
Jori

Wel erg interessant, niemand van Bora, QS en EF mee, benieuwd of ze het dus kort gaan willen houden

Diede34

4 man in de kopgroep, inclusief kopman Bouwman, hier word ik blij van :)

Gladiool

Hehe, ik ben zeker niet ontevreden hoor. Vandaag weer wat stijgen. Met Chaves en Yates in de achtergrond heb ik sowieso geen reden tot klagen ;-)

Starlynk

Je kunt ook gewoon niemand (of nou ja, iig niemand opgesteld) in de kopgroep hebben :p Hup sprintersploegen dan maar!

YungNikopolidis

Had graag een Stybar in de kopgroep gezien, betekent nu dat QS en BORA vol zullen achtervolgen.

Met LL ©, Pedersen en Mohoric drie man mee in de kopgroep.

@jori Scully zit mee namens EF

Laatst gewijzigd
kasjaar

Ciccone niet opgesteld vandaag maar Mohoric captain. Pedersen er wel bij. Als Mohoric 1, 2 of 3 rijdt ben ik tevreden.

Lees trouwens nu ook dat Tony Martin erbij zat maar gevallen Is. Jammer, die hadden ze goed kunnen gebruiken.

Platje

Nu ik deze kopgroep zie verwacht ik een sprint..

JimKro

Ai, geen ideaal scenario dit voor mij. Zelf niemand mee in de kopgroep (ik had alleen De Marchi als kanshebber overigens), maar wel een hoop 'usual suspects' die wel mee zijn. Ik heb Pedersen helaas ook op de bank. Ik gaf hem te weinig kans om mee te zitten op de klim.

Diede34

Viviani gelost!

Jori

'@yungnikopolidis: Aah die had ik even gemist. Maar dat is de enige ploeg die vooraf heeft aangegeven voor een sprint te gaan, dus erg veel gaat hij ze ws niet helpen. Wel opmerkelijk iig, leek me een nuttige helper.

Wel even hypothetisch gezien: Als ze de kopgroep terughalen en het uitdraait op een sprint, zal BvP dan toch eindelijk eens gaan sprinten? :p

Denk dat van mij de kopgroep wel teruggehaald mag worden (verkeerde route aangeven ofzo) en dan een nieuwe kopgroep met Ulissi en Cavagna ofzo en dan Pedersen die tot slot naar plek 12-20 sprint ofzo :p

wesley1983

Wat een lul is die Ulissi zeg, dacht dat die extra tijd genomen had zondag om vandaag mee te zitten, niet dus....,

nasibal

Op het laatst kopmanswitch gemaakt van LL naar Pedersen. Ondanks dat Pedersen wel mee zit ben ik er in deze situatie nog niet enthousiast over.

Treenert

Hermans en Neilands (Israel Cycling)
Bouwman (Lotto-Jumbo)
Pantano en Pedersen (Trek)
Mohoric (Bahrein)
Ballerini (Androni)
Sanchez (Astana)
King (Dimension Data)
Mosca (Willier)
Scully (Education First)
Conti (UAE)
Ciccone (Bar)
Montaguti (AG2R)
Würtz Schmidt (Katusha)
Fernandez (Movistar)
Martin (Team Katoesja Alpecin)

17 man, mijn kopman Pedersen en Pantano ook mee is prima.
@ Poeksel: waarom kom je zo laat met dat bericht? ;) Goed gezien!!

wesley1983

Mss dat Movistar wel gaat rijden voor het jongerenklassement dat Conti niet mag meezitten voor hen.

Jori

Kopgroep wordt wel kort gehouden, zo zonde dat dit niet wordt uitgezonden.

Diede34

Van mij mag Conti naar het Roze, gaat Aru tenminste wat punten harken :P

Karperdrol

Conti staat op 9:30, dat zal niet gaan lukken.

Pietje Precies

BvP sprinten na een etappe met 4000 hoogtemeters? Hij mag blij zijn als ie de finish op tijd haalt ;)

Sky (Poels nota bene) is blijkbaar aan het beulen op kop van het peloton... dus dat zal nog maar een klein peloton zijn.

Hopelijk gaan ze gauw inzien dat je bij wielrennen vooral het eerste uur en het laatste uur moet uitzenden in plaats van halverwege de koers starten.

Laatst gewijzigd
Treenert

Voor 37% van de deelnemers 2 x 0 = 0 (Viviani)

Volgens mij staat Conti nog verder weg.

Laatst gewijzigd
Jori

Pedersen ook gelost bij de kopgroep, net als Fernandez en Mosca en Schmidt. Sky op het peloton aan het beuken, das wel interesssant

Imbatido

Ik had stiekem gehoopt dat QS Schachmann zou meesturen. En als dat niet opging ivm te gevaarlijk hopen op een terugkeer van Viviani na de klim.

Fcmitch

Hoeveel km tot de top? Neem aan dat de geloste dan weer aansluiten in de afdaling?

EDIT: op 24 km is de top. 22 km gereden, Pedersen zal toch wel weer terug komen, toch? Pleasee?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Gelukkig zijn ze bijna boven, want deze kopgroep mag toch wel mooi wegblijven (zonder Pedersen).

Ragnar Lolbroek

Why on gods green earth rijdt Sky. Ik zie het voordeel niet voor die ploeg.

Pietje Precies

Even na de rustdag testen hoe de andere klassementsmannen zijn zie ik als enige plausibele uitleg.

Echter is de etappe daarna nog zo lang en voor de GC-mannen veel te makkelijk... dus dan zouden meerdere ploegen samen moet gaan werken omdat renner X een matige dag heeft. Erg kleine kans schat ik zo. Dus hopelijk kappen ze er nu ook mee.

Scully er helaas af. Maar misschien kan die zo terugkeren.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 173 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.