Scorito Giro 2018

1 2 ... 172 ... 187 188
Gesloten
Jori

'@Ride_Argyle
"It's the longest #Giro101 stage. There will probably be bad weather + it's up and down all day. It will be super difficult to control but the stage itself can scare many people to do a big fight, so why not a bunch sprint in the end? @SachaModolo is our man." - DS

Das alvast 1 team die een sprint wil :p

kasjaar

In een Sloveens interview geeft Mohoric aan dat het team goed draait en dat iedereen erg tevreden is met de gang van zaken. Ook zegt hij dat er verschillende kansen nog komen voor etappewinsten voor zijn team wat hij voor zichzelf opvolgt met: (van Sloveens naar Engels vertaald) I am going on the run. Hoop dus dat hij er vandaag vol voor gaat en heb nu dan dus ook maar besloten hen captain te maken ipv Pedersen.

Treenert

Het is natuurlijk ook gewoon zo dat achter een kopgroep van zeg 8 overgebleven vluchters er gewoon om de 9e plek gesprint gaat worden.

@ Kasjaar: daarom zojuist Pedersen kopman gemaakt :) We gaan het zien vanavond.

Laatst gewijzigd
Diede34

Ik ga ook vol voor de aanval. Afgelopen week van 99% langzaam afgegleden naar 92 %. Vandaag gaat Koen bouwman z'n eerste 100 punten binnen scoren!

https://www.gelderlander.nl/giro/koen-bouwman-gaat-gewoon-weer-voor-etappewinst-in-giro~a72abfcc/

Bouwman (C)
Hermans
Wellens
Stybar
Pantano
Pedersen
Viviani
Bennett
Yates

Lets go!

kielabokki

Toch maar terug gewisseld naar Viviani als captain. Ulissi en Wellens, ik geloof er vandaag niet in. Dan maar spelen op de kans van een sprint.

Kep em zelf niet, maar dit lijkt me een perfecte LL etappe.

Pietje Precies

Slechts 26% heeft Chaves vandaag geselecteerd. Dus veel meer dan dat zullen hem niet in hun algehele selectie hebben. Kleine opluchting :p

Sloddies

Denk dat vandaag een grote groep vluchters stand houd. Ullissi kopman en ook Stybar mee.

maxverton

Mijn opstelling voor vandaag:

Mohoric (C)
L.L. Sanchez
Wellens
Pedersen
Viviani
Debusschere
Roelandts
S. Bennett
Yates

Poeksel

Mijn voorspelling is dat een groep van 10 a 20 renners vooruit blijft en Viviani de sprint van het peloton wint. Als je kijkt naar max ev zijn er denk ik wel een paar renners die hoger scoren dan Viviani (Visconti, LLS), maar ik heb hem toch maar als kopman opgesteld.

Ik heb trouwens ook nog Ciccone opgesteld omdat hij uit de buurt van de startplaats schijnt te komen...

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik hoop dat het peloton in volgorde van AK gewoon rustig over de meet komt bollen. Het kan vandaag heel mooi of heel pijnlijk worden.

Sjonge Jonge

'@ Pietje: volgens mail van Scorito over 1e week heeft 31% van de deelnemers Chaves in hun team (Yates 43%)

Jori

Hier Ulissi als captain en hoop dat Cavagna en Pedersen ook nog in de vlucht verzeild raken.
Verder Viviani en Bennett mee, vanwege truipunten en mogelijkheid (hoewel ik die zelf erg klein inschat, dat laatste pukkeltje op het eind is ook een hele nare) en verder Chaves ( ;) ), pinot, Schachmann mee voor team/truipunten en Venturini als jokertje, omdat ik Dumoulin voor 6 puntjes het ook niet waard vond. Wel staat deze etappe in het teken van damage control

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Dan heeft 5% een foutje gemaakt :p

YungNikopolidis

'@PietjePrecies Het ideale scenario: https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2017/stage-7

Starlynk

Het schijnt dat er al 13 man weg zijn, 4 in de achtervolging, en peloton al op bijna 3 minuten..

Pietje Precies

Ja, al heb ik geen renners van Mitchelton.... dus ik hoop vanaf stekkie 21 :p

Destijds zal ik vooral blij zijn geweest dat Moscon wederom punten pakte!

kielabokki

Ciccone de enige aanvaller die ik vandaag niet opgesteld heb. Beetje jammer :)

DeRetrorenner

Velon.cc geeft de volgende namen:
Jarlinson Pantano
Valerio Conti
Matej Mohoric
Ben Hermans
Benjamin King
Jacopo Mosca
Koen Bouwman
Davide Ballerini
Giulio Ciccone

Starlynk

De namen van de 13 leiders: Hermans en Neilands (Israel Cycling), Bouwman (Lotto-Jumbo), Pantano en Pedersen (Trek), Mohoric (Bahrain), Luis Leon Sanchez (Astana), Ballerini (Androni), King (Dimension), Mosca (Willier), Martin (Katjoesja), Scully (EF) en Conti (UAE).

Bah, bah en nog eens bah :p Drama etappe nu al

Pietje Precies

https://twitter.com/laflammerouge16/status/996318959459762178

Pedersen heb ik helaas op het bankje... die vond ik niet goed genoeg klimmen om vandaag mee te raken. Maar blijkbaar is er geen harde koers nodig om mee te kunnen. Sprintteams (QuickStep en Bora) overigens niet vertegenwoordigd, EF gelukkig wel.

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Vandaag:

Mohoric (c)
Ulissi
Wellens
Viviani
Pedersen
Venturini
Debusschere
Roelandts
Chaves

Edit: lees net dat mohoric in de break zit :D

Laatst gewijzigd
kielabokki

Geen Ulissi en Wellens, wel LL. Thought so ;)

Gladiool

Heh, verdorie. 3 man in de kopgroep, maar niet aangedurfd om Mohoric te kopmannen.

ditisdavid

LLS (C) en Pantano voor me mee schijnbaar.

Pietje Precies

Drie man in de kopgroep is de slingers uit in plaats van verdorie ;)

1 2 ... 172 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.