Scorito Giro 2018

1 2 ... 171 ... 187 188
Gesloten
Casey

Ga ik vandaag echt voor Pantano als captain?
JA!

Doe ik dat met volle overtuiging?

NEE!

😥

kevinraar

Mag LLos vandaag van de ploeg I n de aanval of moet hij bij Lopez blijven?

YungNikopolidis

'@kevinraar wat zou het spelletje makkelijk zijn he, als we alles zouden weten! Waarschijnlijk gaat López vanaf km 1 in de aanval om tijd goed te maken en neemt hij LL met zich mee.

Starlynk

Het zou me overigens niet eens verbazen als Astana flink tempo gaat maken op die 1e klim om te kijken of er misschien iemand slecht uit de rustdag is gekomen. Het is jammer dat de etappe zo lang is, anders hadden we mogelijk echt oorlog gehad.

Diede34

Wellens' update... Hoe lezen jullie dit? gaat ie voor morgen of voor vandaag?

"Ciao Tim. Heb je een beetje kunnen bijslapen tijdens de rustdag?
“Ik heb alleszins geen wekker gezet. In Monaco ben ik altijd om 7 uur uit de veren, in deze Giro om 8 en gisterenochtend was het 9 uur. In de namiddag ben ik opnieuw onder de lakens gekropen voor een tweetal uren. Hopelijk pluk ik daar vandaag of morgen de vruchten van.”

Koester je opnieuw zegeplannen die twee dagen?
“Ik zal moeten kiezen. Wat meer met mijn verstand koersen ook. Doelgerichter zijn kortom. De finale van woensdag lijkt op die uit rit 4, die ik wist te winnen. Maar ik heb al gemerkt dat winnen van een volledig peloton moeilijker is dan de beste zijn na een ontsnapping. Meegaan en kijken waar het schip strandt - zoals ik zondag deed - is echter geen optie meer.”

Omdat je spaarzaam moet zijn op je benen?
“Correct. Mijn benen voelen aan alsof ik al drie weken gekoerst heb. De opeenvolging van de ritten en de vele en lange transfers laat zijn sporen na. Neem nu de zondagrit: 225 km in het zadel, vervolgens met een skigondel naar het dal waar ons een busrit van 150 km naar het hotel wachtte… Logisch dat iedereen naar die rustdag snakte.”

Pietje Precies

Poeh, lastig. Er zitten er bij Lotto nog wel een paar meer te springen om mee te gaan.

kasjaar

'@diede34,
Als Wellens aangeeft energie te gaan moeten sparen verwacht ik hem vandaag zeker niet. Als hij vandaag kans zou willen maken moet ie of 200km in een kopgroep rijden of hij moet aan t einde 30 km vol gas. Denk dat het dan voor hem een betere optie is om morgen lekker met het peloton mee te rijden en aan 't einde zijn sprintje te trekken.

Starlynk

Lijkt me idd dat morgen verstandiger is, maar hij zegt ook niet voor niets "vandaag of morgen", dus lijkt me dat ie op zijn minst overweegt om het vandaag ook te proberen. Ga hem er zeker niet naast zetten door dit interview iig ;)

bakfiets

'@starlynk. Ik wel 😊

kasjaar

'@diede34,
Hoe kom je toch trouwens elke keer aan die info? Zelfs als ik nu dat bericht van jou probeer te vinden kan ik niks vinden.

Phoenix0000

Ik weet wel hoe Diede aan die info komt. Een dik ding dat aan zijn hand vast zit.

Diede34

Welk dikke ding doel je op?

Nee had een site gevonden die elke dag even babbelt met Wellens, dus voor mij een reden om die man in mn team op te nemen, toch leuk om te kijken of je het op die manier een beetje kunt voorspellen :)

Matt89

Haha ik denk dat hij doelt op je duim ;p

Maar ik heb die website ook gevonden. Moet me helaas wel registreren inclusief adresgegevens en daar voel ik weinig voor.

Vandaag al mijn aanvallers (3), Yates en 5 sprinters die eventueel ook mee kunnen in de vlucht. Kopman LL of Ulissi... of toch Pedersen. Lastig.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Pedersen als kopman. lang getwijfeld of ik LLS had moeten kiezen... Hopen dat het goed uitpakt.

Hop hop de berg op

Wow, dank voor de reactie. Dan heb ik me daarin vergist. Dan wordt het Ulissi of Pedersen.

Ik neig heel erg naar Pedersen

Jelle12345

Heb Pedersen als kopman vandaag.

Lange etappe waar Pedersen toch wel flink wat ervaring heeft. Komt daarnaast ook vrij aardig heuvels over en legt elke vluchter erop in een sprint.
Kan eventueel ook solo aankomen na een korte tijdrit.

Starlynk

Ja, dank Diede dat je de teksten hier plakt.. Ik vond het zelf iets te veel moeite om me te registreren op die site ;)

Platje

Edit: ben nog niet wakker

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Risicootje moet je nemen deze etappe:

LLS (C)
Wellens
Yates
Chaves
Schachmann
Pedersen
Drucker
Viviani
Debusschere

Filipo

Deze heren mogen het doen voor mij vandaag:

T. Pinot
D. Pozzovivo
L. Sánchez
D. Ulissi
T. Wellens
M. Mohoric (c)
M. Pedersen
E. Viviani
S. Bennett

nasibal

Pedersen als kopman vind ik nog niet eens zon gekke gedachte, maar hoe groot is de kans dat hij alweer mee zit

klassikl

Toch wel opvallend hoe hoog alle sprinters bij de bookies staan.

Bennet, Viviani en modolo als grootste kanshebbers.

Fcmitch

Vandaag is niks zeker.. maak er wat leuks van :D

Laatst gewijzigd
Diede34

Registreren is een groot woord, volgens de beste mensen woon ik sinds het begin van de Giro ergens in Brussel-Zuid ;)

Treenert

Potverdrie wat lastig, Had vandaag eigenlijk ook niet op Wellens gerekend maar het is er nat en koud (10ºC). Wel weersomstandigheden dus voor de Wellensens en Stybars van deze giro.

Denk dat Froome al 7 kleuren stront schijt :) Dat huwelijk tussen een natte afdaling en Froome zit ff in een dipje.
Het zou mij niet verbazen als er heel wat scheldwoorden in veel huiskamers na vandaag gebezigd worden omdat één of andere kopman uitvalt. Hoop het maar van niet.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 171 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.