Scorito Giro 2018

1 2 ... 177 ... 187 188
Gesloten
Phoenix0000

Zit van Poppel....die van 2,5 miljoen.....nog in peloton?
Waarom rijdt Gesink anders?

Pietje Precies

Quick-Step geeft op. Dan is het inderdaad klaar met Chaves!

Wel bijzonder... niet gevallen en dan toch een peloton van wel 100 man niet kunnen bijbenen..

Roelandts en Sbaragli zitten trouwens mogelijk ook nog in het peloton. Heb beide echter niet opgesteld :p

Laatst gewijzigd
ditisdavid

RIP. Hopelijk dat er nog renners van mij gaan wegrijden, maar zal een doekje voor het bloeden zijn.

04398

'@Phoenix0000 LottoJumbo rijdt denk ik voor klassement Bennet en eventueel dagzege Bataglin denk niet dat Poppel er nog bij zit op twitter staat Bennet en Battaglin nog in de eerste groep niks over Poppel als die erbij zat hadden ze hem denk ik wel genoemd.

JvdBrink

Weet iemand een ticker die alle namen van het peloton aangeeft? Of een plek waar ik dat kan vinden?

jsprunk

Waarom heb ik kopman Bennett nou vervangen door Viviani? (Ja, ik weet wel waarom, omdat ik van Viviani zeker wist dat hij voor plek 9 zou sprinten achter een kopgroep...)

Phoenix0000

Enig zicht op positie van Drucker en Venturini?

fmvbeest

Wat een boeiende etappe. Mogelijke punten aan eind van de etappe gaan ook alle kanten op, eerst met mohoric (C) en ballerini in de kopgroep leek het goed. Toen het zo hard werd dichtgereden vreesde ik wel voor m'n punten want weinig GC mannen opgesteld. Nu er wat beter een beeld is over wie waar zit en Viviani, Modolo, vPoppel allemaal niet voorin zitten zou het weer leuk kunnen worden als er een sprint volgt met mannen als gavazzi, mohoric, ballerini.

Maar als je dan ziet hoe Yates zo'n tussensprint wint van ballerini gaan de boni's op het eind wellicht ook nog meespelen. Volgens mij is maar 1 ding zeker, dat ze niet als makke schapen 90 kilometer naar de finish gaan rijden :p

hartstikkebedankt

Ik heb nog steeds goede hoop op top-5 voor LLS vandaag, dan is de schade te overzien. Om de positie van Chaves voor de rest van dit spelletje maak ik mij niet zo heel druk tenzij hij ziek blijkt te zijn.

Pietje Precies

Ik ben vooral benieuwd naar Venturini. Weet iemand inmiddels of hij er wel/niet bij zit?

Gladiool

RAI zou melden dat hij keel/ademhalingsproblemen heeft.

Diede34

Haha, Yates komt de top-5 van het puntenklassement binnen

Phoenix0000

Yates zal op streep ook nog wel top 10 sprinten

Phoenix0000

Maar Sam Bennett wil in peloton maar niet meesprinten voor puntjes net?

fmvbeest

Ik denk dat Bennett al z'n energie nodig heeft om aan het eind nog een sprintje te kunnen trekken. Met Yates en Pinot vol voor de boni's zou het een beetje energie weggooien zijn.

Jori

Chaves, wat waardeloos. Mijn hart bloedt nu wel voor deze sympathieke Colombiaan. Voor mijn poule, maar vooral voor het genot van het aanvallen.

Denk dat het echter niet knechten voor hem wordt, maar aanvallen. Immers, normaal zou Michelton moeten controleren en door Chaves te laten aanvallen, hoeft Michelton niet meer te controleren. Al zou het wel snel kunnen veranderen als Yates het roze niet meer heeft.

Battaglin nu favoriet gok ik voor de ritzege?

JvdBrink

'@Jori Sam Bennett rijdt in het peloton toch? Neem aan dat dit appeltje eitje voor hem wordt.

nasibal

[Quote]RAI zou melden dat hij keel/ademhalingsproblemen heeft[/quote]

Daar hebben ze bij MS toch speciale pufjes voor?

jelle013

Chaves bakt er weer helemaal niets van, ik heb ook gelezen ademhalingsproblemen en keelklachten.. Vervelend voor hem. Ik verwacht ook niet dat hij de 3 weken vol zou maken.
Van Yates verwacht ik ook dat hij er nog wel doorheen zakt.. De tijdrit gaat hem sowieso opbreken. Hij verliest (gezien etappe 1) op 9 km. al ruim 20 seconde. De 2e tijdrit is bijna 35 km, doorberekend zal hij dan ongeveer 1.15min. verliezen. Ik verwacht niet dat hij die voorsprong zal hebben tegen die tijd.

Mijn conclusie na 1 week koers: Tommeke gaat als n speer! Hoop nog wel op een ritwinst voor Tom!
Mijn gevaarlijkste tegenstander van Tommeke is toch echt Pinot, die vind ik wel fris ogen en aanvallend koersen! (helaas heeft hij ook niet zo'n beste tijdrit).

hartstikkebedankt

Een aantal gasten gaat echt wel oorlog maken vanaf 50 km voor de finish allereerst door vol gas te geven op dat klimmetje en daarna de afdaling. Sam Bennett willen ze natuurlijk niet meenemen naar de finish en ik weet niet hoeveel man Bora nog heeft rijden, maar er zullen eigenlijk weinig ploegen belang hebben bij een 'massa'sprint vandaag dus de controle zal ver te zoeken zijn.

fmvbeest

Als je het zo hoort is het een finale met veel bochten in de laatste 2 km natte wegen. Mannen met wat lef zie ik wel ontsnappen (sanchez, mohoric). Overigens mag frapporti van mij winnen voor de teampuntjes :p Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Platje

Heeft Pedersen nog een kans of zit hij bij Viviani?

JansK

Zit bij Viviani

dwightsel

Welke sprinters zitten er nou bij?
- Bennet
- Sbaragli?

jort101

Als ik chaves was zou ik mooi rustig aan doen nu. Benen sparen voor zover dat kan.

1 2 ... 177 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.