Scorito Giro 2018

1 2 ... 178 ... 187 188
Gesloten
overdewegstuiteraars

TD materiaalpech, snel van fiets gewisseld

Laatst gewijzigd
JimKro

Hopelijk toch nog De Marchi voor een ereplaats! :)

Ah wordt toch moeilijk.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Mohoric als captain minimaal 2de hopelijk zit Goncalves nog in de grote groep

ditisdavid

Hopen dat LLS (C) en Pantano ook meesprinten zo. Heb de punten nodig :p

JimKro

Bleh m’n kopman in de chasse patat.

Matthijs603

Mohoric en Bennett (c), verder niets in de top 20. Geen idee of dat stijgen, zakken of consolideren gaat betekenen.

ditisdavid

Uiteraard Pantano en Bennett allebei geen kopman gemaakt ten faveure van LLS. Mensen met Mohoric of Bennett kopman en geen Chaves spekkoper.

Matthijs603

Mwoah, Chaves levert alsnog best wat teampunten op.

hartstikkebedankt

Bah, Mohoric en Bennett allebei in de top-3, dit is niet goed. Geen enkele renner bij de eerste tien. Alleen Yates bij de eerste 20.

11. King
12. Montaguti
13. Visconti
14. Tonelli
15. Froome
16. Carapaz
17. Yates
18. Dumoulin
19. Pozzovivo
20. G. Bennett

Laatst gewijzigd
fmvbeest

Uiteindelijk een goede uitslag na al die gekkigheid. Mohoric (c), Bennett, Ballerini en Gavazzi bij eerste 7

Ab Normaal

Mooie overwinning voor captain Mohoric :)
Dik tevreden.

Papa Bart

Whahahaha, helemaal niemand in de top tien, en alleen Carapaz in de top 20. Zojuist had ik nog nul punten op Scorito, en verloor desondanks tot dusver maar 100 plaatsen :-)

hupske

Mohoric als kopman vandaag. Bennett ook mee genomen. Yates opgesteld voor de trui punten en zelfde geld voor Carapaz. Dat betekent dat ik met mijn team de maximale punten heb behaald.

Op dit moment 185 punten. 98,8% op dit moment.

Pietje Precies

Jammer van captain LLS. Maar door de zekere punten waar ik voor had gekozen valt de schade mee met enkel Bennett, Carapaz en Dumoulin in de top-20. Wel heerlijk veel winst gemaakt door een live bet op Bennett top-3. Mijn dank aan Katusha en vooral aan Sammy is groot! <3

klassikl

Bennet en Gavazzi redden de dag score nog enigsinds. Tom en Yates sprokkelen nog een aantal extra puntjes.

vasnd

Met Pantano en Brambilla top 10 had je ook goede knaken kunnen verdienen een klein half uur geleden..

JapieJapo

Hmn eerste echte misser door het niet opstellen van Bennett en ... Froome ;)
Door Mohoric gestegen naar 99.1%

Primavoormij

Blijf hangen rond de 91-92%. Mohoric kopman pakt goed uit maar voor de rest niemand in de top 20. Chaves is een flinke tegenvaller. Hopelijk gaat hij een Landatje doen. Hoger dan top 10% zit er voor mij denk ik niet in zonder Yates, S. Bennett en Carapaz.

HuupHuup

Had vandaag een vrije val in de ranglijst verwacht maar door het kopmanschap van Bennett valt het enorm mee. Wel zonde van Chaves zijn klassement maar die kan nu gaan aanvallen, wie weet levert dat ook een berg punten op. Zou wel mooi zijn als ik deze top 20 positie vast kan houden.

nasibal

De 2e top 20 van Froome, ik zie een stijgende lijn ;)

klassikl

Froome morgen kopman, minimaal.

Ragnar Lolbroek

Leuk dagje. S Bennett en kopman Mohoric brengen mij naar 96,5 %.

Gladiool

Mohoric en Bennett als kopman. Dik tevreden. Jammer van het klassement van Chaves, maar die gaat z'n 3 miljoen meer dan waard zijn. Komende dagen nog genoeg teampunten en hij zal vast nog flink gaan aanvallen.

vasnd

Morgen wellicht mee in de vlucht. Met zijn vorm was alleszins niets mis. Hooikoortspil er in en vlammen maar.

ivo001

En ik heb weer Ulissi als kopman gepakt ipv Mohoric...

Ik heb echt wel een mooi scorito team, maar al 3x niet de etappewinnaar als kopman gekozen.

1 2 ... 178 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.