Scorito Giro 2018

1 2 ... 179 ... 187 188
Gesloten
Benzardi

Mijn dark horse, nou zeg maar mijn dark pony is er ook uit, dat was meneer R. Valls.
Wat wel jammer is want hij stond 21ste.

Vandaag 115 puntjes behaald, ik ben tevreden.
Maar ja, ik sta nog steeds in de krochten van de Poule :o(
Terwijl het buiten 25 graden is, is het daar -10.

Papa Bart

Een pagina of tig terug had ik Ulissi permanent op de strafbank gezet, om hem voor deze rit nog één keer het veld in te sturen. Hij gaat nu het cachot in. Au mur strict! En als hij dan morgen alsnog punten pakt gaat hij linea recta de brandstapel op!

Dat gezegd hebbende, ook morgen kan het een echt kekke etappe worden, met een riskante finale. Stukken rottige ondergrond, steile muurtjes, een afdaling scherpe bochten, wegversmalling, en dat allemaal in de laatste vijf kilometer. Normaal gesproken zou je een springveer als MAL kopman maken, maar alas, je moet wel kunnen sturen...

Dus geen sprinters morgen, wel aanvallers, en een roedeltje zekere punten..

Jori

'@jvdbrink: Aah, had gemist dat Bennett nog mee was, zeer straf dat hij al die beklimmingen en het tempo kon volgen. In Frankfurt was hij daar al sterk, maar 10 dagen in de Giro en dan op een nog zwaardere berg zo mee, dat had ik hem niet gegeven. Wel dankbaar opgesteld voor de 6 punten en de kans die ik hem had gegeven op voorhand om terug te komen, net als Viviani.

Tja, Ulissi lijkt gewoon een knecht te zijn van Aru, mag niks meer of minder doen, zonde van het geld, hoewel ik morgen dus eigenlijk weer een Ulissi etappe vind. Ondertussen reigen Yates en Carapaz de punten bijeen en is mijn verrassing Chaves nu wel een deel van zijn heerlijke trui/teampunten kwijt :(
Sta nog precies op 900 totaal, valt me niet tegen met enkel bennett en truipunten in deze etappe en een 0 scorende kopman, maar zal kwestie van rang verdedigen worden, tenzij Yates, Carapaz en Froome (heb het idee dat hij goed hersteld is, anders laat je je team niet zo werken) er nog door zakken, terwijl Aru, Woods en Geniez/Oomen nog wonderbaarlijk goed moeten gaan rijden.
Ulissi wil ik naar het strafbankje zetten, maar voor deze etappe zie ik Oomen, Geniez of Aru niet beter scoren en Viviani voor 8 punten vind ik ook wel zonde.

Wel gaaf om te lezen hoe hoog het niveau van de forumgebruikers is, zeker in beschouwing nemen dat er nu veel minder "dagjesmensen" zijn en een hoge plek dus veel lastiger is!

Wexweasel

Wellens i.p.v. ballerini stomstomstom 🙈
Blijf hierdoor hangen op 93%

WCEendT

Arme Esteban :(

bakfiets

Ja zonde van Chaves. Weet niet wat er aan de hand met hem is maar als aanvaller kan hij ook een sloot punten binnen halen. Zeker als yates er nog doorzakt. Vandaag 107 punten. Op dumoulin na alle renners geselecteerd. 100 plaatsen gezakt. Kan ik mee leven.

Dan wordt het morgen voor wellens😁

Jori

Een f*cking pollenallergie..... tabletje vanochtend vergeten ofzo? :(

elstupidoloco

Weer verkeerd in de kopmankeuze met LL, maar desondanks toch weer een stukje richting top 100 geslopen.
Opvallend overigens dat in de eerste 10 etappes niet 1 keer de vroege kopgroep vooruit is gebleven. Ik ben benieuwd wanneer de koplopers het eindelijk uit mogen maken. Het zal morgen toch?
En onbegrijpelijk dat Aru nog steeds een volledige ploeg heeft die voor hem rijdt. Hopelijk morgen dan eindelijk de dag van ulissi.

jsprunk

Flink gezakt vandaag. Bennett toch kopman moeten laten en blijkbaar Brambilla op moeten stellen (!).
Morgen een nieuwe kans.

Diede34

Ik zie dat BvP toch in de top-20 is geëindigd, net achter Drucker, Bonifacio, Debusschere en Roelandts... Oh wacht

wesley1983

Ik ga morgen voor Chaves als kopman, hij heeft zich duidelijk gespaard vandaag 😀

ditisdavid

Morgen twaalf man die ik op zou willen stellen. Pantano, MAL en Dennis zitten voorlopig op de bank, LLS (stel hem altijd op de verkeerde momenten op, ook vandaag weer kopman), Froome en G Bennett zitten op de schopstoel. Wellens, Woods, Pinot, Chaves, Schachmann en Pozzo gaan zeker mee. Wellens wordt denk ik kopman, anders Woods.

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

'@ditisdavid

Heb hetzelfde probleem, nu MAL, Pinot, Yates, Pozzo, Woods, Formolo, Konrad, Ulissi en Wellens mee. Chaves, Dumoulin, Schachmann, Oomen en Ciccone nu op de bank. Weet nog niet zo goed wat ik er mee aan moet, dus ik ga nog even kijken.

fedjo97

Heeft iemand de waardes van alle renners waaruit je kon kiezen opgeslagen? Ben echt benieuwd wat renners als Ciccone, Carapaz, Mohoric, Denz etc waard waren voor de start van de Giro.

dazzler2120

Meen dat ciccone en carapaz beiden 750k waren, mohoric 1miljoen, denz geen idee

Jasperdewaal11

Ciccone 500k
Carapaz 750k
Mohoric 750k

Denz weet ik niet

Primavoormij

Ciccone 500k, carapaz 750k en mohoric 750k weet ik zeker, ik denk denz 500k (95% zeker)

fedjo97

dank jullie wel, heb een hoop miljoenen weggesmeten besef ik inmiddels XD :(

hartstikkebedankt

Carapaz 750K, Denz en Ciccone 500K, Mohoric 750K (of 1 miljoen?)
@fedjo zo'n Denz was natuurlijk geen verrijking voor je selectie en ook renners als Mohoric zijn vaak alles of niets als je ze opstelt (wel leuk als ze het waarmaken overigens)

Morgen heb ik eigenlijk wat te veel keuze voor zover dat mogelijk is, zeker van hun plek:
Yates (C)
Woods
Pinot
Pozzovivo
Wellens

4 plekken over voor:
Carapaz
Schachmann
Dumoulin
Chaves
LLS (liet me vandaag in de steek maar morgen staat in het teken van Scarponi dus Astana zal willen winnen)
MAL
SL Henao
G Bennett
Oomen

Neigend nu naar de eerste 4, alleen MAL zou ik graag nog een plekje willen geven

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Overigens gaat het met de kopmannen erg goed deze Vuelta (en dat zonder Yates):
1. Dumoulin (1e)
2. Viviani (1e)
3. Viviani (1e)
4. Woods (2e)
5. Wellens (6e)
6. Pinot (3e)
7. Viviani (2e)
8. Pinot (3e)
9. Pinot (2e)
10. Mohoric (1e)

Morgen gaan we weer voor Wellens.

romanoww

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/giro-ditalia/169675/reacties-na-etappe-10-giro-ditalia-we-wilden-wout-poels-in-de-kopgroep-hebben

Wout morgen dan?

Pietje Precies

Denz 500k
Ciccone 500k
Carapaz 750k
Mohoric 750k

tempo789

Update na etappe 10. Het best mogelijke team tot nu toe had je 3551 punten kunnen opleveren en had je 41,75 miljoen gekost. Etappewinnaar Mohoric heeft een plek in het beste team verdiend ten koste van Pedersen.

YATES Simon Philip
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban
DUMOULIN Tom
VIVIANI Elia
BENNETT Sam
POZZOVIVO Domenico
PINOT Thibaut
BATTAGLIN Enrico
CARAPAZ Richard
SCHACHMANN Maximilian
MODOLO Sacha
MARECZKO Jakub
DENNIS Rohan
GONÇALVES José
WELLENS Tim
FORMOLO Davide
BENNETT George
BONIFAZIO Niccolò
MOHORIC Matej
CAMPENAERTS Victor

Lage rugpijn

'@jori: Dat hoge niveau is niet verrassend want gaandeweg zo'n ronde blijven vooral de deelnemers die goed scoren zich melden:-), enkeling uitgezonderd natuurlijk.

foqu1ta

Ik zal me maar even melden dan. Sta op plek 6532 (58%).
Bijzonder goed dus.. maar moet zeggen, mijn volharding om Froome erin te laten ipv Tom. Gaat zich nog uitbetalen (meer op hoop van zege maarja de burger heeft moed nodig) en ik wacht nog steeds op Aru (ga eens punten sprokkelen vriend). Wel vandaag het vertrouwen in Sammie gehad dus kopman, dacht dat hij in de 1e punchetappe ook supergoed meezat (kan het mishebben) dus kreeg hij dit vertrouwen.
Maar sinds de 1e etappe klim ik zeer geleidelijk naar boven in de hoop toch de 90% aan te tikken.

1 2 ... 179 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.