Scorito Giro 2018

1 2 ... 184 ... 187 188
Gesloten
Imbatido

Woods boven Yates verkozen als kopman, kost toch 50 punten. Ai.

Formolo doet het toch ook wel erg goed. Vaak gehad toen hij nog meedeed voor het jongerenklassement, maar toen was het vaak niks. Nu doet hij het erg goed, maar heb ik hem nooit overwogen.

Mollemawintdetour

Aaaah, echt zuur. Heb gewoon al de hele giro net niet de perfecte opstelling. Maar het is soms toch net wat pijnlijk.

Mag niet klagen, sta 11e in de algehele scorito poule na vandaag met 70 punten achterstand op de nummer 1. Maar vandaag Chaves i.p.v. Dumoulin opgesteld. Tot het laatste moment over getwijfeld. 10 minuten voor de start dumoulin nog gehad. Toch gehoopt dat het een incident was van chaves gisteren en dat hij vandaag voor de winst zou gaan, maar helaas.

Ook al eerder Formolo in etappe 4 en 8 niet opgesteld ten faveure van MAL en Ulissi.. Die Ulissi blijft voorlopig ook maar op de bank. Mijn minst scorende renner, terwijl hij in goede doen al 3x had kunnen winnen.

Toch ben ik de al een tijdje de top 20 niet uitgeweest, dus met een beetje geluk kan ik nog voor de eindwinst gaan!

raymankapeens

'@fedjo97.

Die was 750.000

Je kan van alle renners zien hoe duur ze waren he ;-)

In de app naar totaaloverzicht gaan.

Of naar klassementen en dan scoritopunten. Dan zie je de best scorende renners

JimKro

Daar staat niet bij hoe duur de renner is. En voor het totaaloverzicht moet je de renners zelf in je team hebben ;)

ditisdavid

Formolo en Konrad had ik vorig jaar allebei, dit jaar allebei niet, en over Formolo heb ik voorafgaand aan de proloog nog gezegd dat ik beter hem en Bonifazio had kunnen pakken in plaats van Pantano en Van Poppel - niet bij stilgestaan toen ik mijn ploeg enigszins omgooide (maar Froome niet durfde te vervangen) na de val van Froome voor de proloog. Enige wat de pijn een beetje verzacht is dat ik Formolo waarschijnlijk niet had meegenomen in etappe 8 als ik hem had gehad. Verder gaat het ook afgezien van wel of niet Formolo niet best, zo'n beetje iedereen die op de schopstoel heeft gezeten maar wel mee is valt tegen (Froome, Selig, beide Poppels, Van Emden, wellicht ook Pantano, Venturini rendeert voorlopig wel)... tja, het gaat in ieder geval niet zo slecht als bij het klassiekerspel :p

ditisdavid

Ben trouwens heel benieuwd wie er doorheen komen en doorheen zakken op de Zoncolan. Yates en Dumoulin staan er veruit het beste voor nu, maar zie beide heren daar flink inleveren. Is toch een totaal andere klim dan wat we tot nu toe hebben gezien. Of is dit wishful thinking van mijn kant?

Thijmen1411

Ik heb ff snel gekeken naar het mogelijke beste team tot nu toe, er natuurlijk van uitgaande dat je elke etappe de juiste keuze qua opstelling en kopman zou hebben gemaakt.

T. Dumoulin (5.0)
T. Pinot (4.0)
S. Yates (3.0)
E. Chaves (3.0)
D. Pozzovivo (2.5)
G. Bennett (2.0)
D. Formolo (1.5)
R. Dennis (2.0)
T. Wellens (1.0)
E. Battaglin (0.75)
M. Pedersen (0.5)
E. Viviani (4.0)
S. Modolo (3.0)
S. Bennett (2.5)
D. van Poppel (2.5)
J. Mareczko (2.0)
P. Konrad (0.75)
M. Schachmann (0.75)
R. Carapaz (0.75)
J. Goncalves (0.5)
Totaal: 42.0

Primavoormij

Is morgen niet ook een dag voor mannen als Wellens, Mohoric, LLS, Ulissi etc? Ik zie dat Scorito denkt dat het een sprintetappe wordt.

Starlynk

'@Thijmen1411: Dat team klopt volgens mij niet.

Met het volgende team had je 3964 punten kunnen halen:

Yates
Dumoulin
Chaves
Viviani
S. Bennett
Pozzovivo
Pinot
Carapaz
Schachmann
Battaglin
Modolo
Mareczko
Goncalves
Dennis
Formolo
Wellens
G. Bennett
Bonifazio
Mohoric
Campenaerts

Met het team dat jij noemt "slechts" 3931 :p

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Konrad was natuurlijk wel een koopje als je zag wat hij presteerde in Parijs-Nice en Ronde van Baskenland. Natuurlijk moest hij het nog laten zien, maar het zag er al goed uit en als hij de ruimte kreeg dan krijg je dit.

fedjo97

'@raymankapens

Ah super, bedankt!

kevinraar

ik ben iets gestegen van 4373 naar 4062
had vandaag de nummer 2 3 5 7 12 formolo als kopman en lopez en oomen niet geselecteerd voor vandaag helaas daar gaan al weer wat punten

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@kevin

Met formolo had je een hele goed captain gekozen! En je bent vandaag flink gestegen dus dat is altijd lekker

Thijmen1411

'@Starlynk Dat zou goed kunnen ja, ik had het ff snel gedaan door te kijken naar wie de meeste punten hebben gehaald tot nu toe. Ik zie dat jij hier al wat langer mee bezig bent ;)
Wel interessant om te zien dat er geen sprinters onder 2.0m in zitten, en natuurlijk geen Sky, maar dat is achteraf logisch

Laatst gewijzigd
kevinraar

was niet heel slecht vandaag ben tot nu toe niet tevreden sta op 74.3 procent ging voor 90 procent

Pietje Precies

Amai, deze etappes zou ik moeten stijgen.

Maar met Woods als captain en LLS buiten de punten gebeurt dat natuurlijk niet en daal je juist weer bijna 300 plekken. Die Yates doet inmiddels wel erg pijn...

Lekker de nummer 9, 10, 12, 15 en 17 op de bank. Die lui eindigen allen ook ietsje voor de plek waar ik ze had verwacht. Had de finale iets makkelijker geschat en dus iets meer punchers in de top-15. Au.

Laatst gewijzigd
Quintana10

Zo slecht als ik gisteren scoorde, zo goed scoor ik vandaag. 350 punten. 1 fout gemaakt om voor woods te kiezen ipv Geniez. Morgen helaas weer heel wat plaatsjes zakken met m'n dramatische sprint equipe.

zeewolde

'@Quintana10 dat kun je jezelf nauwelijks aanrekenen. Wie had hier Geniez voor Woods verwacht ? Had hem zelf ook op de bank en heb niet eens Woods.

kevinraar

ik vond sam bennett gisteren echt goed rijden ik neem hem als kopman verder heb ik nog
viviani
van poppel
beletti
debusschre
drucker
aangevuld met klassement renners
dumoulin
pinot
pozzovivo

Laatst gewijzigd
klumper

Vandaag een topdag voor mij, 4e in dagklassement. Gestegen naar 99,6 %.

Morgen weer sprinten met:

Viviani (C)
S Bennett
D van Poppel
Debusschere
Roelandts
Kuznetsov
Pedersen
Schachmann
Yates

bartje

Viviani
Debusschere
kuznetsov
Venturini
Modolo
Wellens
Pedersen
Chaves
Carapaz

Dit is mijn voorlopigheid selectie voor morgen. Uit Chauvinisme zou ik Carapaz nog kunnen ruilen voor Van de Molen.

Maarrrrrr die pukkel op het eind zit me een beetje dwars. Toch wel verrekte dicht bij de aankomst met een paar 'double digit' stroken. Het zou me echt niet verbazen als een paar van die kleine mennekes alsnog wegspringen, nadat ze gebruik hebben gemaakt van de sprintersploegen die de vlucht hebben teruggehaald....

bakfiets

289 punten vandaag en gestegen naar plek 291. En dan mis ik nog veel punten door aru en schachmann niet op te stellen. Die laatste was idd erg ziek vandaag😉.

Voor morgen:

Modolo (c)
D. Van poppel
Bonafazio
Venturini
Pedersen
Debusschere
Yates
Chaves
Schachmann

En het zou morgen zomaar geen massasprint kunnen worden. Heb alleen geen renners zoals mohoric voor de afdaling.

Zadelpen

Het lijkt op een zeer heftige keelpijn, deze Giro. Team Zadelpen wordt voorbij gereden door de mensen die het parkoers afbreken, zo slecht gaat het.

Ik schaam me diep, eerlijk waar. Ik heb nog een procentje of 12 achter me fietsen.....

hartstikkebedankt

'@Zadelpen

Allemaal op een dieet van water en brood. Maar als ik mag vragen, welke adjudanten heb jij in een vlaag van verstandsverbijstering gerekruteerd?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Zit me toch af te vragen of ik LLS, Wellens of Pantano morgen op wil stellen. De eerste heeft al veel energie gebruikt de laatste dagen, de tweede heeft gezegd dat de etappe van vandaag zijn laatste kans was en de derde heeft deze etappe niet aangestipt. Maar dat klimmetje is nog vrij lastig en alledrie zouden ze hier kort kunnen rijden...

1 2 ... 184 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.