Scorito Giro 2018

1 2 ... 40 ... 187 188
Gesloten
Niballie

Als je principes hebt, moet je daarvoor gaan staan.

WCEendT

'@Cerebral
Mijn probleem met het weglaten van Froome EN Dumoulin is dat ik gewoon niet tot 6-9 redelijke puntenpakkers in de tijdrit kom.

Starlynk

Ik had vorig jaar in de Tour geen enkele Sky genomen omdat we in de vriendenpoule een "No Sky" policy hadden en uiteindelijk toch op 98,4% geëindigd, ondanks dat Froome dus "gewoon" de tour won. Als je dus uit principe geen Sky wilt pakken moet je dat gewoon doen, want je kunt dan dus nog steeds een prima score halen als hij het goed doet, laat staan als ie tegenvalt.

WCEendT

'@starlynk
Dan had je wel de 'pure gok' Uran?

Dumoulist

Je laten leiden door sentimentele waarden is een teken van zwakte. De uiteindelijke winnaar zal zeker iemand van SKY in zijn team hebben.

Cerebral36

'@WCEendt Precies dat bedoelde ik met "extraatjes" :) Ik laat ze dus staan. Twijfel alleen nog over het nu hebben van Chaves en Yates maar het missen van met name Pinot. Maar om dat te fixen moet ik Bennett weer downgraden. Op dit moment denk ik dat Bennett meer punten oplevert t.o.v. een 1.5 mil sprinter dan Pinot meer pakt dan Chaves of Yates. Plus daarbij, wie van de 2 vervang ik dan :)

Starlynk

'@WCEendt: Uiteraard had ik Uran. Dat was een no-brainer :p

WCEendT

'@starlynk
That makes two :).

Quickstep Cha-cha-cha

In het kader van al die moeilijke budget beslissingen die er te maken zijn, spookt er al een tijdje een element door mijn hoofd dat ik in alle 39 pagina's die ik de afgelopen week heb doorgespit, slechts zijdelings tegen ben gekomen. Ik maak mij namelijk best zorgen om de geestelijke gesteldheid van Froome. De druk die hij zal ervaren omtrent zijn mogelijke misstappen laat in mijn ogen namelijk toch duidelijk zijn sporen na. Want ook al was het natuurlijk niet voor het eerst dat hij zichzelf met totale doodsverachting van een berg af smeet, toch vond ik dat de verbetenheid waarmee hij dat afgelopen week een keer in de Tour of Alps deed eerlijk gezegd behoorlijk schokkend. Ik bedoel, dit is niet meer dan een voorbereidingskoers, toch ? Die vent die spoort niet helemaal, hij tart de grenzen van zijn geluk, en ik vrees dat dat een keer gruwelijk mis gaat. De druk om te tonen dat hij ook schoon de beste is zou hem deze ronde best eens over het randje kunnen helpen. Daar ben ik echt bang voor. Dus ik zou hem bijna wèl meenemen, gewoon, om hem niet te jinxen. Maar ja, zou mijn invloed werkelijk zover reiken ? Will he give a shit ? Nehhh... En weet je, met 5 miljoen in the pocket ben je echt wel een baas hoor!

Nylz

Je kunt ook een statement maken door Froome niet mee te nemen en 5 miljoen budget over te houden. Als je dan weet te winnen ben je ECHT een baas!

:D

Quickstep Cha-cha-cha

Da's dus precies wat ik van plan was !

nathancouw

Je kunt ook een statement maken door Froome niet mee te nemen en 5 miljoen budget over te houden. Als je dan weet te winnen ben je ECHT een baas!

Je kunt ook overdrijven!

Bergtrui is voor of Gesink of Dombrowski dit jaar.

Cerebral36

Ik heb nu een miljoen sprinter geswitched naar Simioni waardoor ik Geesink er ook in heb kunnen fietsen. Probleem is nu alleen dat nu Hepburn wegvalt ik wel heel karig in de tijdrijders zit. Nu verwacht ik niet dat die goedkope tijdrijders veel punten gaan pakken, maar zit me toch dwars.

nathancouw

The Mullet is een leuke

elstupidoloco

Ik merk zelf altijd dat ik gedurende de ronde altijd een beetje fan wordt van de renners die ik gekozen heb. Dat wil ik bij froome graag voorkomen, omdat ik van mening ben dat hij gewoon buiten competitie gehouden moet worden zolang het onderzoek niet is afgerond.
In het kader van de poule is froome niet nemen niet zo heel rationeel omdat hij nog nooit zo weinig tegenstand gehad heeft bij aanvang van een grote ronde.
Maar als froome met gemak eerste wordt, moeten er ook altijd mensen 2e, 3e en 4e worden. Ik houd mezelf hoopvol voor dat ik die dan wel in mijn team heb

Treenert

Ik snap het allemaal best dat boycotten en zo en ik vind er ook wel iets van, maar hij gaat er niets van meekrijgen. Dus denk gewoon aan jezelf en als je het nodig vindt om Sky renners op te nemen in je team om Scorito (het is een spel hé) te kunnen winnen moet je dat m.i. gewoon doen. Gewoon egoïstisch zijn, doet hij ook. Dat je daarnaast een mening hebt over het één en ander is waardevol maar staat los van het spel. I rest my case.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Treenert Had het niet beter kunnen zeggen.
@Nathan Eens maar heb als 750k renner nu een QSer voor de teampunten en weet niet of ik die wil offeren voor iemand die niet heel veel punten haalt in de tijdritten denk ik....

Laatst gewijzigd
Jori

Die stagair is ook wel een baas: Gewoon uit puur protest na de selectie van ICA stug Enger aan blijven bieden voor een miljoen. Mss doet hij wel een WCEendT'je en overtuigt hij hiermee de ploegleiding toch het persbericht en dus de selectie aan te passen ;)

El Mel

'@Jori De stagiair gaat zelfs nog verder door Henao er gewoon tweemaal in te zetten. Je kan hem nu ook voor 750K aanschaffen :P

Jori

'@El Mel: En dan nog Nibali en Quintana voor 500.000 aanbieden, het kan niet op!

Starlynk

Het is jammer dat Froome geen broertje of neefje heeft.. Zou het allemaal weer een stuk gemakkelijker maken!

Matthijs603

En dat Samuel niet meedoet.

WCEendT

'@Jori
Van mij mogen ze Enger erin laten, zou veel problemen oplossen. Als hij nou ook punten gaat verdienen is het alleen maar mooi meegenomen :P.

Ik zeg ICA start met 9.

KissMyAce

Sporen jullie wel

Matthijs603

Zou je, als je Enger had willen nemen, niet in plaats daarvan Dempster als tweede soort van snelachtige man van ICA kunnen nemen? Verdien je nog 500.000 mee ook.

1 2 ... 40 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.