Scorito Giro 2018

1 2 ... 39 ... 187 188
Gesloten
El Mel

'@Jasper Denk ik wel, maar kijkend naar het verleden kiest hij altijd wel een paar etappes uit om mee te gaan. Of het genoeg is voor de bergtrui valt te betwijfelen als je het afzet tegen de andere mannen met een compleet vrije rol. Daarom ook geen favoriet maar een leuke outsider voor 750k in mijn ogen.

laupie

Wat is de verwachting voor de sprints met simion en guardini? allebei loslaten of maar een de kans per sprint?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Over Van Asbroeck. Die zal met name 2e viool spelen achter Modolo. Vandaar de prijs van 1 mil denk ik.

hupske

'@WCEendt. Ik kan mij heugen dat Bilbao juist goed resultaat reed in de Vuelta wat ook gewoon op een berg eindigen.
Etappe 11: 14e
Etappe 14: 12e
Etappe 15: 10e
Etappe 17: 18e (tegelijk met Aru over de finish)
Etappe 20: 24e

@ditisdavid. zie mijn Ninja edit met de laatste zin.
Zijn allemaal duur die Belgen.

Karperdrol

'@laupie
of Barbin....?

Rutgerca

'@laupie ik meende in een interview met de teambaas te lezen dat Simion en Guardini gaan

Treenert

Ik heb ergens gelezen dat Bouwman ook wel interesse heeft in de bergtrui. Kan het alleen niet meer vinden.
Toch niet erg realistisch lijkt me of wel?

Rutgerca

Neem aan dat Gesink daar vooral voor gaat

nasibal

Even vastleggen voor het nageslacht: Momenteel heb ik 250k over.

Ab Normaal

Heb nu ineens een team staan waar ik heel erg tevreden over ben. Verhouding klassementsmannen - sprinters klopt en ik heb F, D, MAL en Aru. Zonder dat het echt ten koste is gegaan van mijn sprintteam.

arviidd

Of het slim is of niet, bij mij gaan ook geen renners van Sky in het team.

joenique

'@bakfiets; betancur heeft me echt al iedere keer bij m'n lurven gehad, die komt er echt niet in deze keer. Al zoveel ontgoochelingen

Rutgerca

Zou Oomen punten pakken voor het jeugdklassement of zal hij ook daar niet hoog scoren?

hupske

Ik denk zolang Dumoulin het goed doet, Oomen ook goed zal zijn.

joenique

Ok tijd voor de grote wissel-manie bij mij:

Wat denken jullie?
ARU + NIEVE + DEBUSSCHERE (6mil)
VS
CHAVES/YATES + POZZOVIVO + SIMION (6mil)

M'n resterende sprinters: Viviani, Bennet, Bonifazio, Drucker en een goedkope gok dat ie gaat sprinter van 500k (niet Simion dus)

Ik denk nu persoonlijk vooral aan tweede optie? Shoot

Rutgerca

Optie 2, lijkt me zelf

Karperdrol

'@joenique @Rutgerca

Zijn jullie er zeker van dat Simion gaat sprinten?
Aangezien je ook nog Barbin en Guardini hebt?

WCEendT

'@Karper
Guardini en Simion zijn de sprinters zie persbericht.

joenique

'@WcEendT wat denk jij?

Heb met Aru + nieve weg te laten twee meer zekere punten met Pozzo en één van de Mitchells

Maar dan downgrade ik debuschere ook wel naar Simion

Laatst gewijzigd
William Schuurman

Aru - R. Dennis of toch Froome - S. Henao ? Uit principe wil ik deze keer geen Team Sky

Matthijs603

Dan heb je je eigen vraag al beantwoord.

Starlynk

'@William Schuurman: Dan zou ik geen Froome en S. Henao nemen. Die rijden namelijk bij Team Sky.

William Schuurman

Maar of dat verstandig is voor de punten is ten tweede :)

WCEendT

'@joenique
Ik beantwoord liever geen A of B vragen...

Maar wat ik denk is ook niet zo belangrijk voor jou poule, mijn advies ga er even over nadenken doe wat berekeningen wat verwacht je precies van de renners en maak je eigen conclusie (zal ook beter voelen als je gelijk hebt).

Cerebral36

Ik blijf Froome en/of Dumou weglaten echt een te grote gok. Hebben beiden teveel extraatjes t.o.v. de andere klassementsrenners waardoor ik die 2 toch altijd mee zou nemen. Enige risico is dat als het enigszins tegenvalt ze zich kunnen gaan sparen en dan wordt het drama. Maar daar ga ik vooralsnog niet van uit :)

1 2 ... 39 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.