'@nylz
Die discussie is al veel vaker gevoerd. Met 20 renners en slechts 9 per etappe heb je natuurlijk al een reservebank van 11 renners die je zelf naar hartelust in en uit mag wisselen.
Overigens is het jammer dat Enger niet mee gaat. De SHE-MAL combo zou om te gieren zijn geweest natuurlijk.
Ik ben eerlijk gezegd al een heel eind aan het puzzelen om Formolo in mijn team te krijgen voor mijn klassementploeg maar kom telkens 500k te kort, dit komt doordat de meeste aanvallers waarvan ik iets verwacht allemaal 1m. kosten. En als ik dan een andere klassementsman inwissel ben ik niet meer tevreden over mijn selectie. Mijn enigste hoop is nog dat er een sprinter meegaat in een bepaalde ploeg voor een mooi bedrag, heb al ééntje in gedachten en hopelijk komt hij alsnog aan de start en kan ik mss een sprinter downgraden voor hem dan. Maar lijkt erop dat ik mijn ideale puzzel niet ga kunnen maken, eigenlijk was het zoals het vroeger was ideaal, dan kon ik nog switchen door maar 19 renners mee te nemen.
'@rutgerca nee klopt nog niets zeker. Maar ik vind Dumoulin een groter risico, omdat hij na een kleine tegenslag kan zeggen ik ga voor de tour. De ploeg zegt al dat het parcours hem minder ligt en hij zon slechte ploeg mee krijgt dan is 1+1 al redelijk richting de 1,5. Dan pak ik liever Froome, Pinot, Lopez en paar goede revalaties
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.