Scorito Giro 2018

1 2 ... 42 ... 187 188
Gesloten
arviidd

'@threeohthree: Ja Oomen was ziek geworden in de Vuelta.

nasibal

'@nylz

Die discussie is al veel vaker gevoerd. Met 20 renners en slechts 9 per etappe heb je natuurlijk al een reservebank van 11 renners die je zelf naar hartelust in en uit mag wisselen.

Overigens is het jammer dat Enger niet mee gaat. De SHE-MAL combo zou om te gieren zijn geweest natuurlijk.

YungNikopolidis

'@Starlynk Bizar he, denk dat ICA de slechtste selectie heeft die ik in alle Scoritospellen tot nu toe heb gezien. Had liever een Nippo, Aqua Blue of Wanty gezien, maar ja, die zak geld he..

Cerebral36

'@Kevin Oomen gaat het denk ik gewoon goed doen en zie hem die 100 punten wel halen. Heb hem niet eens genomen voor het jongerenklassement.

arviidd

Wat vinden we van de uitspraak over Formolo bij Scorito? "Type Meintjes, maar dan minder sterk. Rijdt wellicht een goed klassement, zonder al te veel op te vallen."

Formolo heb ik regelmatig zien aanvallen heb ik Meintjes nog nooit zien doen.

Cerebral36

'@Arvidd Ik heb het nooit zo op Meintjes gehad en voor die 500k verschil zou ik voor Formolo gaan. Heb hem zelf niet maar ala.

Nylz

Meintjes bracht voorheen altijd wel de benodigde punten op ivm jongerenklassement. Nu denk ik dat hij die 2M niet meer waard is, gezien zijn manier van rijden.

kevin1996steeghs

meintjes ook niet in vorm dit jaar en formolo toch weer beetje beter dan vorig jaar

kevin1996steeghs

Ik ben benieuwd of Mas, Soler en Woods voor AK gaan. Zonder Dumoulin in het team heb ik in een keer ruimte voor deze 3

WCEendT

Formolo in grote rondes is wel een type Meintjes.

Dumoulin die stiekem alles op de tour zou zetten is natuurlijk gewoon onzin, gaat echt niet aan de Giro beginnen om kilometers te maken.

Lassayd

Die hamilton van Sunweb is een goede klimmer die weegt volgens scorito 0 kg. Hoe lichter hoe beter dachten ze bij Sunweb

WCEendT

'@Kevin
Gister vroeg ik ernaar maar kreeg ik weinig reacties, waarom zou Woods niet voor GC gaan?

wesley1983

Ik ben eerlijk gezegd al een heel eind aan het puzzelen om Formolo in mijn team te krijgen voor mijn klassementploeg maar kom telkens 500k te kort, dit komt doordat de meeste aanvallers waarvan ik iets verwacht allemaal 1m. kosten. En als ik dan een andere klassementsman inwissel ben ik niet meer tevreden over mijn selectie. Mijn enigste hoop is nog dat er een sprinter meegaat in een bepaalde ploeg voor een mooi bedrag, heb al ééntje in gedachten en hopelijk komt hij alsnog aan de start en kan ik mss een sprinter downgraden voor hem dan. Maar lijkt erop dat ik mijn ideale puzzel niet ga kunnen maken, eigenlijk was het zoals het vroeger was ideaal, dan kon ik nog switchen door maar 19 renners mee te nemen.

Treenert

En dat gaat Dumoulin ook doen vrees ik. En dan samen met Oomen, Kelderman, Geschke etc naar de Tour. Sterk team wordt dat.

WCEendT

'@Treenert
Is het niet meer hoop dan vrees? Ondat je hem niet in je team hebt ;).

kevin1996steeghs

'@WCeend hij zou voor de etappes kunnen gaan. Is niet moeilijk om 4, 5 etappes aan te wijzen die hem op het lijf zijn geschreven. Dit zou hem ook helpen voor AK. Als hij het niveau van de Vuelta weer haalt is hij elk dubbeltje dik en dubbel waart.

WCEendT

'@Kevin
Etappe 4,5 en 11 kunnen natuurlijk prima samen gaan met het GC. Dit is juist waarom ik denk dat hij voor GC gaat. Hij gaat echt niet expres lossen als hij top 10 GC staat na etappe 5.

Rutgerca

Het is alsof jullie zeker weten dat Dumoulin ermee op gaat houden. Is toch niets meer dan een idee?

(Kelderman ligt nog in de kreukels, dus zou op hem gokken in de tour (als knecht) wel veilig zijn?)

Laatst gewijzigd
Treenert

'@ WcEendt: Ik kan nog steeds wijzigen hé, en ik hoop daar eigenlijk helemaal niet op. Vind Giro mooier dan Tour, echter wat mij betreft wijst alles die kant op. En waarom zou hij de Giro niet mogen aangrijpen om meters te maken? Zijn er genoeg die dat doen/gedaan hebben.

Laatst gewijzigd
kevin1996steeghs

'@eend nee hoop ik ook niet en als hij dan AK gaat dan neem ik hem denk ik wel.

WCEendT

'@Treeneert
Dus Sunweb en Dumoulin die hard op zeggen dat hij voor podium gaat is een reden om uit op te nemen dat de tour zijn prioriteit heeft?

Overtuig me!?

kevin1996steeghs

'@rutgerca nee klopt nog niets zeker. Maar ik vind Dumoulin een groter risico, omdat hij na een kleine tegenslag kan zeggen ik ga voor de tour. De ploeg zegt al dat het parcours hem minder ligt en hij zon slechte ploeg mee krijgt dan is 1+1 al redelijk richting de 1,5. Dan pak ik liever Froome, Pinot, Lopez en paar goede revalaties

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ok. Slechte ploeg kan ik me wel in vinden, maar het is niet alsof ze naast Geschke en Kelderman zoveel beter hebben.

Treenert

'@ WCEendt: ik wil je helemaal niet overtuigen, je moet Dumoulin vooral wel nemen.

WCEendT

'@Treenert
Haha. Tjaah ben er nog niet uit of ik voor dopeur of voor nog niet betrapte dopeur ga.

1 2 ... 42 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.