Scorito Giro 2018

1 2 ... 53 ... 187 188
Gesloten
laupie

Wat is de gedachte over Movistar hier? ze zeggen een vrije rol, maar zie 3e renners die mogelijk een goed klassement kunnen rijden.

Wielerfan999

Ik moet zeggen dat ik het nog een behoorlijke opdracht vind om een goed tijdritteam op de been te brengen zonder Froome in mijn team...

Niballie

Bij mij valt het mee om dat voor elkaar te krijgen zonder Froome dan wel Dumoulin.

kevinraar

ik heb ook maar 3 tijdrijders

wie nemen roche of oomen?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Ik denk dat ik de tijdrit verder maar een beetje laat. Met Froome en Dumou al 2 goede en de meeste tijdrijders zullen ook echt alleen die 2 ritten wat doen, wat ze voor veel punten niet echt interessant maakt (Van Emden bijvoorbeeld). Vanwege het feit dat het de eerste etappe is, twijfel ik lichtelijk aan die stelling :)

Cerebral36

'@Kevin Bedoel je dan incl. Froome en Dumou of echt 3 die als tijdrijder in Scorito staan ?

wesley1983

'@wielerfan: niet te veel kijken naar renners om op te stellen in die tijdritten, zijn maar 2 ritten van de 21 ritten. Dat je 4 of 5 keer 0 gaat hebben is volkomen normaal, in de andere etappes ga je dan wel terug inhalen op degene die veel tijdrijders meenemen.

kevinraar

2 alleen voor de tijdritten en dumoulin

WCEendT

Je moet gewoon voor jezelf de vraag stellen of Van Emden het waard is als hij 3e in de niet-proloog ITT wordt en 5e in de lange ITT. Dit is zeker niet de slechtst mogelijke situatie maar ook niet de beste, maar wel een redelijk logische.

Als Van Emden het met de meest redelijke/logische voorspelling het niet/wel waard is kun je voor jezelf de knoop doorhakken of je liever hem hebt dan een aanvaller van dezelfde prijs klasse.

kevinraar

oomen of roche nemen en waarom?

Wielerfan999

'@wesley Ik heb nu ook eindelijk een team in elkaar waar ik redelijk tevreden over heb, waarschijnlijk verandert er hier en daar nog wel wat, maar grotendeels zal de basis hetzelfde blijven. Ik heb daarbij 4-5 renners waarvan ik verwacht dat ze punten (kunnen) pakken in de tijdrit, de rest zal dan maar opgevuld moeten worden met (hopelijke) teampunten of mogelijke puntenpakkers.

wesley1983

'@Wielerfan: dan begrijpen we mekaar!

kevinraar

je kan voor een tijdrit geen teampunten verdienen

wesley1983

'@kevin: wel voor het klassement maar niet voor de etappewinst!

elstupidoloco

'@kevin

Scherp! Maar wel de punten voor de roze trui na de tijdrit als ik me niet vergis. Leuk meegenomen, maar niet een directe reden om iemand daar speciaal voor te selecteren.
Afhankelijk van wie de trui pakt in etappe 1, houdt diegene hem wel een paar dagen vast

wesley1983

'@Elstupido: klopt, zijn ook maar 8 puntjes. Het risico daarvoor is te groot ook al omdat je meerdere kanshebbers hebt.

Lassayd

'@kevinraar: ik neem Oomen omdat hij een aardige tijdrit kan rijden, meedoet voor jongeren en waarschijnlijke teampunten voor Dumoulin

elstupidoloco

'@wesley

Die 8 puntjes zijn niet direct de moeite waard om lang over na te denken 😜

Wimbo

Ik ben ook weer van de partij, 10 euro!?!? Grapje (index, 100 % is inzet) lees altijd mee maar meld me hier weinig.
Vandaag een 2e divisie wedstrijd voetbal gemist, om de hier op het forum, de Rohan check te bekijken!
Rohan heeft het niet gered, mijn 2e divisie ploeg ook niet.
Misschien wel weggegeven zo'n pot, komt in het wielrennen ook wel voor.
De winnaar van vandaag, Dhr Roglic, prachtig.
Rohan gaat het niet redden in het aankomende Giro geweld.
Chris of Tom, allebei iets teveel van het goede?
Ik ga voor Tom! Viviani, in de Tour, een no brainer, dus niet.
Viviani in de Giro, de beste!! Wat als 2 sprints verkloot worden????!!! vragen, vragen!
Ik lees hier veel over berekeningen, dit zullen wel de laatste procentjes zijn die ik mis en niet beheers!
Als ik de hier gemelde tips meeneem in mijn eigen ploeg, denk ik dat ik er beter van wordt.
Maar ja, t baasje is eigenwijs en denkt dat hij het beter weet.
Veel Geluk heren, ik geniet van dit forum, ga zo door!!!!!!!
Ik ga voor een team zonder Froome, zonder Viviani.
Sprinters i s een probleem, Enger staat nog in de scoritolijst!
Hoeveel sprinters wil ik?, wat een klimgeweld heb ik nodig, alweer mijn flesje leeg!
De aanloop naar een grote wielerronde zou ik niet zonder jullie hulp kunnen volbrengen, dank daarvoor.

El Mel

Het geval met een tijdrijder van 750k is dat je hem sowieso tweemaal opstelt waarbij hij een goede kans heeft op punten. Stel je haalt er aanvaller voor, dan moet je maar afwachten of hij een resultaat boekt EN je hem die dag hebt opgesteld. In het geval van een team waarbij je niet meer wil wisselen en 750k over hebt, is een tijdrijder wat dat betreft een ‘veiligere keuze’.

Wielerfan999

De bekendmaking van de definitieve selecties van BMC en Astana mogen komen van mij, dat zou voor mijn team behoorlijk essentieel kunnen zijn.

Wimbo

Had er drie van Astana, inmiddels twee.
Max 4, ploeg is wel heel goed.

nasibal

Elstupido,

14 puntjes, ook de teampuntjes van het groen ;)

Wimbo

tis tien voor elf heren , zitten we allemaal tegen het vrouwtje aan?? HaHa.
De GIRO begint vrijdagggggg!!!!

Wimbo

Scherp die Nasibal, blijf bij de les elstupidoloco. ha.

1 2 ... 53 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.