Nasibal: 'Bij mij is MAL inmiddels het huidige kind van de rekening. Viviani zit nog op de schopstoel. Dumoulin er weer (tijdelijk) terug in. Afin, morgen kan het weer anders zijn.'
Ik ben ook blij als MAL eruit is. Mijn team wordt er evenwichtiger van. Maar mis je niet ongelooflijk veel punten als hij vanaf etappe 6 eerste jongere is en ook nog hoog in het AK eindigt? En maakt Froome die dan goed met zn twee tijdritten?
Met de dure klassementsmannen moet je het team ook opvullen met goedkopere opties. Wat verwachten jullie van bijvoorbeeld een Geniez (redelijke tijdrit), brambilla, roche en caparaz (jongerentrui) indien ze echt voor het AK gaan ten opzichte van mannen als Meintjes (degelijk maar geen punten pakker voor scorito) Bennett (redelijke vorm en begon redelijk in de tour 2017), formolo (degelijkheid, maar geen topper qua punten) of een Mas (jongerentrui) .
Prijsverschil is liggen allemaal tussen de 500k - 1.25 miljoen waarmee je andere renners ook kan gaan upgraden .daarnaast heb je nog mannen als woods die zeker punten gaan , maar genoeg voor 2 miljoen ? Lastig
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.