Scorito Giro 2018

1 2 ... 55 ... 187 188
Gesloten
Poeksel

Dank voor de tip trouwens dspiky. Inderdaad renner die vaak in dobbervluchten zit en zo in de TA de puntentrui pakte. Zie in in de Giro niet gebeuren (De Gendt had een kans gemaakt) en bij Scorito heb je niet zoveel aan dobbervluchters, maar in sommige andere spellen wel.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Waarom mogen wij eigenlijk 9 man opstellen per etappe en de fysiek deelnemende ploegen 8? #durftevragen

WCEendT

'@Sprintgeit
In dat geval stel ik voor dat wij als WF forum nog maar acht man opstellen elke etappe.

Valvuillerdemoz

'@ sprintgeit: Haha, briljante vraag!
Vind het ook raar dat bij de Scorito GP we 5 coureurs mogen opstellen. Dat is toch ook onrealistisch?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Nu er grif geld betaald wordt om mee te mogen spelen, mogen we wel van Scorito verwachten dat de spellen een beetje overeenkomen met de realiteit.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Laten we dan ook gaan spelen met de werkelijke marktwaarde van de renners en niet de fictieve prijzen :p.

Malathion

Nasibal: 'Bij mij is MAL inmiddels het huidige kind van de rekening. Viviani zit nog op de schopstoel. Dumoulin er weer (tijdelijk) terug in. Afin, morgen kan het weer anders zijn.'

Ik ben ook blij als MAL eruit is. Mijn team wordt er evenwichtiger van. Maar mis je niet ongelooflijk veel punten als hij vanaf etappe 6 eerste jongere is en ook nog hoog in het AK eindigt? En maakt Froome die dan goed met zn twee tijdritten?

Asguil12

mijn team is klaar
ik heb van sky sunweb astana en quick
allemaal 2 renners puur ondat alle truien naar deze ploegen gaan. en zo behaal je zeker punten. dit vindt ik een stuk veiliger als aanvallers of wanne be nep sprinters pakken die misschien niks maken

elstupidoloco

Kijkend naar MAL en Gaviria zie ik een weeffoutje in de Colombiaanse opvoeding. Colombiaanse kinderen leren niet meer remmen met het fietsdiploma.

Wimbo

'@Wesley
Nee hoor, moest alleen de trap nog op😉

Poeksel

'@sprintgeit: 8 renners? De meeste ploegen mogen (op een gegeven moment) maar 7, 6 of zelfs 5 renners opstellen...

sprintgeit

'@Poeksel
De vorige Tour zat mijn team ook niet heel ver van die situatie af

kevinraar

welke klassements renners naast froome en dumoulin kunnen ook goed tijdrijden om bij de eerste 20 te eindigen

Stuff

Dennis, als je die onder de klassementsrenners schaart..

Niballie

En Geniez

kevinraar

dennis heeft nog niet echt laten zien om een klassement te kunnen rijden in een grote ronde

Niballie

Klopt, Dumoulin ook niet in 2015

janstof

Met de dure klassementsmannen moet je het team ook opvullen met goedkopere opties. Wat verwachten jullie van bijvoorbeeld een Geniez (redelijke tijdrit), brambilla, roche en caparaz (jongerentrui) indien ze echt voor het AK gaan ten opzichte van mannen als Meintjes (degelijk maar geen punten pakker voor scorito) Bennett (redelijke vorm en begon redelijk in de tour 2017), formolo (degelijkheid, maar geen topper qua punten) of een Mas (jongerentrui) .
Prijsverschil is liggen allemaal tussen de 500k - 1.25 miljoen waarmee je andere renners ook kan gaan upgraden .daarnaast heb je nog mannen als woods die zeker punten gaan , maar genoeg voor 2 miljoen ? Lastig

jort101

Jammer dat Enger bij sbaragli in het team zit, is toch sneller als sbaragli? Of zouden ze beide mogen sprinten.. Dilemma's.

wesley1983

Kevin: Poels en Pinot zouden dit moeten kunnen gezien hun verleden alhoewel ik vermoed dat Pinot geen top-20 gaat halen in de tijdrit.

wesley1983

'@ jort: geen dilemma, enger start niet!

jort101

'@Wesley
Thanks!

nasibal

'@Allie

Voordat Dumoulin zich er toe zette zag je al dat het er wel in zat (heb het niet over winnen). Dennis heeft het al 83x geprobeerd en heeft 84x gefaald.

wesley1983

Toch nog wel 5 belangrijke teams die hun definitieve selectie moeten geven, benieuwd als er nog verassingen gaan zijn.

Niballie

'@nasibal
Twee keer geprobeerd. Giro vorig jaar: te vroeg gevallen en Vuelta vorig jaar: niet gelukt en ziek.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 55 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.