Scorito Giro 2018

1 2 ... 65 ... 187 188
Gesloten
Karperdrol

LLS, waarom wel, waarom niet. ???

Jasperdewaal11

'@ Karper: Bij mij altijd zeker hoe hij de laatste tijd rond rijd. Bovendien vorig jaar al 2e in het Bergklassement dus die zal wel weer een paar keer en ontsnapping meepakken. Bovendien een goede tijdrit en hele aardige afmaker in een kleine groep.

De Gorilla

'@malathion heb hem hier voorbij zien komen, maar kon hem niet zo snel terugvinden

Jori

'@karperdrol: Indien >100 punten: Wel
anders: niet

Marthijn8

Ik kijk ook altijd bij het selecteren wie er de Tour de France gaat rijden, weet iemand wie bij Mitchelton de kopman word in de Tour? Adam Yates?

Starlynk

LLS is wel een lastige.. als hij volledig in dienst van MAL rijdt, dan is hij zijn geld mogelijk niet waard (tenzij MAL de giro wint), maar als hij ook voor eigen kans kan gaan in bepaalde etappes is het wel interessant.

@jasperdewaall11: vorig jaar reed Astana zonder kopman na het overlijden van Scarponi, dus dat kun je niet echt als referentiekader nemen voor LLS.

Starlynk

'@Martijn8: Adam Yates ja

nasibal

Interessant dat er gesteld wordt dat het jongerenklassement met het wegvallen van Mas (en Soler) nu voorspelbaarder wordt. Persoonlijk vind in jongens als Oomen, Carapaz, Oconnor, Ciccone, Eg etc. juist een enorme loterij. Vertel mij maar wie er 2 en 3e gaan worden, kijken we na de Giro wel of je gelijk had.

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

LLS zijn betere opties voor. Neem ullisi of stybar. Stybar verzamelt teampunten van viviani en kan zelf ook in een aantaln ontsnappingen mee aangzien hij vrije rol krijgt.

Jori

2 wordt Oomen en 3 wordt Haig, is dat ook weer opgelost.

Wel vraag ik me oprecht af, als Viviani er niet meer bij zit (gelost, lekker band, etc.), wie sprint er dan van QS? Voor Romandië had ik mijn geld op Sénéchal gezet, maar neig nu eerder naar Morkov.

Rutgerca

Haig moet wel weer volledig in dienst van de rest van de ploeg

Jasperdewaal11

'@ Starlynk maar je ziet wel wat LLS in zijn mars kan hebben en dat bedoel ik. Bovendien weet ik niet of je the Tour of the Alps gezien hebt maar vond hem (en Astana) zwaar indruk maken. Nu weet ik dat het maar een kleine week koers is, maar als ze zo'n week neerzetten in de Giro zijn zij hun geld waard!

sprintgeit

'@Jasper,
Dat is ook de reden waarom ik nog aan LLS denk. Hopen op wat vrijheid in punch etappes, en dan kun je hem achter de hand houden in bergetappes. Kan me bijvoorbeeld voorstellen dat ze een aantal keer een mannetje vooruit sturen om als springplank te fungeren.

Stybar is op papier een hele mooie, maar ik ben nou niet echt overtuigd van zn voorseizoen en het lijkt me dat hij zijn piek wel gehad heeft.

Cerebral36

Ik weet echt niet meer wat ik met mijn sprinters aan moet. Heb er nu 6 waarvan Viviani en Bennett, rest allemaal 1 mil of lager en vertrouw op geen 1. Maar ik vind al die 2 miljoen sprinters echt te duur t.o.v. een Woods bijvoorbeeld. Drucker en Guardini verwacht ik ook weinig van en Sbaragli zal wel weer paar keer 8e worden of zo...

William Schuurman

Viviani, Bennett, Gibbons, Selig en Gavazzi is mijn sprintploeg. Sprintetappes aanvullen met truipunten en/of teampunten.
Lastig deze keer qua aantal sprinters in je selectie aangezien er aardig wat bergetappes zijn en de kwaliteiten van de sprinters niet om over naar huis te schrijven zijn.

Karperdrol

'@Ceberal

het is echt verschikkelijk, haha
Ik heb wel Drucker en Guardini. Sbaragli zal inderdaad om die posities gaan strijden.

Maar wat heb je verder? Modolo, Gibbons, Bona zijn te duur.
Selig... weet nou niet zeker wanneer die Bennett heeft afgezet, zelf nog op de pedalen gaat staan...

Cerebral36

Selig had vorig jaar een leuk aantal punten voor een leadout sprinter. Ik zit echt te denken om Viviani Bennett Debusschere Morkov Sabatini Venturin en Roelandts zoiets te nemen. STelt allemaal weinig voor maar dan is er iig een kans op teampunten en zoals eerder gezegd, die 2 QSers kunnen zo paar keer top 20 rijden. Hoewel 7 me wel weer wat veel lijkt. Al is het heel eerlijk 3.5 ofzo :)

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Zit voorlopig aan 6 sprinters en een Pedersen waarvan ik hoop dat hij zich er een aantal x gaat tussen smijten maar wil een Yates er ook nog eens in gaan zetten dus zal toch nog een keuze moeten gaan maken door Bennett of van Poppel te gaan schrappen

WCEendT

Ik zit voorlopig weer aan Woods + 19.

Karperdrol

'@park

B. van Poppel heb je natuurlijk ook nog bij trek...

Malathion

'@bram deze?

winnaar Giro:
AK: Dumoulin, Jungels, Nibali, Quintana, Pinot, Landa, Yates (7)
Aanvulling: Amador, Fraile

Sprintploeg: Gaviria, Stuyven, Bennett, Modolo, Mareczko, Ewan, Bauhaus (7)
Aanvulling: Martinelli, Rohan Dennis

Aanvulling:
- Henao (minst gescoord)
- Foliforov (minst gescoord)

2e giro:
AK:
Dumoulin, Jungels, Zakarin, Quintana, Pinot, Landa, Yates (7)
Aanvulling: Amador, Formolo

Sprintploeg: Gaviria, Stuyven, Bennett, Modolo, Mareczko, Greipel, Bauhaus (7)
Aanvulling: Ciccone

Aanvulling:
- Pozzovivo
- Henao
- Woods

El Mel

Ik ga toch liever voor sprinters waarvan het duidelijk is dat ze sprintkopman zijn: Viviani, Bennett, Guardini, Debusschere, Sbaragli, Beletti. Een 8e plaats is beter dan teampunten. Het is wel zo dat het geld vrij maakt voor je bergteam, maar je kan er maar 9 opstellen in de bergen. Daarnaast vertrouw ik ook op de Italianen omdat ik hoop dat ze minder snel af zullen stappen in eigen land. Rest vul ik op met QS knechten en truipunten.

Ceramiche Ariostea

'@Karperdrol, ik weet dat Boy er ook bij is maar Pedersen zou de eerste dagen zo maar in het wit kunnen staan en is eerder een alternatief voor een evt ontsnapping dan Boy.

Iemand al aan de lead out man van Guardini gedacht als alternatief?

Flowtosti

And we start again! Teuns, Bevin en Mas eruit. Wel weer geld over. Lekker puzzelen!

Laatst gewijzigd
WCEendT

Simion? Ja, klinkt als weggooien van 500K.

1 2 ... 65 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.