Scorito Giro 2018

1 2 ... 67 ... 187 188
Gesloten
Rutgerca

Mag Ulissi vrijuit?

Cerebral36

'@Eend Heb je ook weer gelijk in 7, 4 en 4 keer top 10 laatste 3 jaar. Het is dat hij 3 miljoen is. Baal ook echt dat ik met al die halfbakken sprinters zit, maar ja dat is een bewuste keuze om goed verspreid met zwaartepunt op de klimmers te kiezen en daar zijn nu even de sprinters de dupe van (en wellicht ikzelf ook haha)

nasibal

Mag Ulissi vrijuit?

Van mij wel.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Il Pendolino mag van mij ook wel voor eigen kansen gaan.

kielabokki

Schachmann is een mooie om op te nemen, met deze QS-selectie.

nasibal

Ik ben er uit, bij 100 likes maak ik mijn team alvast bekend. Likes kunnen gedropt worden in de inbox van WCEendt.

WCEendT

'@Kielabokki
Gewoon vier Quickstep toch? Garantie voor succes gebleken in voorgaande edities.

@Nasibal
Inbox is al vol...

Laatst gewijzigd
vasnd

"Uw PB is verzonden"

elstupidoloco

'@kielabokki

Dat is net een naam die ik onmiddellijk na bekendmaking in mijn team gezet heb, waarvan ik hoopte dat hij nog even niet genoemd werd 😜

@nasibal

Doe maar door!

Dekenner01

Froome scoort eigenlijk altijd hoog omdat die de gele trui relatief veel etappes in het bezit heeft. Gaat dat deze Giro ook gebeuren?

Welke etappe denken jullie dat Froome het geel gaat pakken? Ik vind Tom de betere tijdrijder en vraag me af welk moment Froome, Tom eraf kan rijden. Mocht dit pas laat in de Giro zijn, dan gaat Froome zijn geld niet waarmaken. Die 1000+ van vorig jaar Vuelta gaat 'm niet worden.

Uiteraard geldt dit verhaal ook voor teamgenoten van Froome. Poels voor 3 miljoen is alleen voordelig bij teampunten van Froome.

Verder ook interessante discussie wat betreft Dumoulin.

Dumoulin + een 1 miljoen klassementsman of de twee kopmannen van Mitchelton. Klimmend gaan die gasten samen meer punten opleveren dan Dumoulin en een andere 1 miljoenman. Maar kun je daarme de twee tijdritten van Tom compenseren?

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

'@dekenner01 ik denk dat froome de hele giro in het geel rijd vanaf dag 1. Hij zal alleen wel zelf de trui mee moeten nemen.

kielabokki

WCEendt, alleen toch wel lastig welke te nemen nu vind je niet? Andere grote ronden was het kiezen tussen renners, nu wordt het genoeg nemen met.

Elstupido, ja die zou zomaar eens kunnen gaan verrassen. (dat zijn de tips he, zou zomaar eens..)

Ik kan je nu al voorspellen dat Froome geen dag in het geel zal rijden in de Giro Brillenpoetser.

Cerebral36

'@dekenner Ik mag hopen dat Tom de tijdritten knalt want heb verder maar een samengeraapt zootje voor die 2 ritten haha. Maar Dumou zou zomaar gewoon meteen het rose kunnen pakken. Vraag me alleen af of hij daar wel zo blij mee zou zijn. Hij start als laatste dus kan aardig op de tijd rijden :)

Malathion

Ik zeg niet dat Tom Dumoulin de Giro gaat winnen, maar ik krijg de indruk dat hij de Giro 2017 alleen maar gewonnen heeft in de tijdritten. Alsof hij bergop niet zijn mannetje stond. Om over het bermincident en zijn klim daarna nog maar te zwijgen. Twijfelen aan Dumoulin vanwege zijn huidige vorm kan ik me voorstellen. Niet meer op basis van zijn kwaliteiten als ronderenner.

Brillenpoetser

'@kielaboli verassend zeg ;-) lees eerst de post van dekenner01 waar ik op reageerde

foqu1ta

Ik denk dat ze allebei niet het roze gaan pakken. Ik gok dat ze beide net buiten de top 5 gaan vallen, en dan we een 'verrassende' 1e roze trui drager gaan krijgen.

nasibal

'@De kenner

Froome pakt zelfs achter Tom als nummer 2 van het klassement gewoon 8 puntjes per etappe hoor :) 21x2 is hoogstens 42 puntjes, plus 20 puntjes verschil in de eindafrekening. Dan ga je er dus vanuit dat je Froome 21 etappes opstelt en dat hij nooit 1e komt te staan.

Beetje stellig om op basis van dat te zeggen dat hij dán zn geld nooit waard gaat zijn. Mocht hij achterin de top 5 of slechts lager eindigen, dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Cerebral36

'@Mala Dat dus, even niet die 2 minuten vergeten die hij toen gewoon had. Ik laat hem er dus ook lekker in staan :)

kielabokki

#poetsteigenbrilop :P

Jori

Vooral benieuwd naar de tussentand in het postvak van WCEendT, ik heb alvast een like verstuurd!

Bazing

'@Malathion Haha die indruk krijg ik ook steeds. Ik herrinner me toch goed hoe hij toch meerdere malen de betere was tijdens verschillende etappes.

WCEendT

'@Bazing
Vooral de etappe waarin hij Zakarin nog net voorbij kwam.

@Jori
6 likes

Laatst gewijzigd
Bazing

'@eend Precies en toen moest Quintana ook aardig passen. Ik twijfel ook of die het kunstje gaat herhalen maar ik heb wel het gevoel dat die erg constant is en niet zoals Chaves of Aru of Pinot hem al voor hebben gedaan er opeens compleet door heen gaat zakken.

WCEendT

Even nagekeken, etappe 14 van giro 2017, etappe die ik nooit meer ga vergeten. Wat heb ik die dag staan springen op mijn stoel :p.

Jori

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=XFfOUGTUuzc

EDIT: En 2 etappes later ging die stoel door het raam? :p

Laatst gewijzigd
1 2 ... 67 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.