Scorito Giro 2018

1 2 ... 83 ... 187 188
Gesloten
Wielerfan999

17 it is.

Rutgerca

Ik ben zelf 18, dus ik doe mee voor het jongerenklassement

Cerebral36

Ga ik voor de Zoetemelk trui :)

Treenert

Wanneer won Jan Janssen ook alweer de Tour de France?

Pietje Precies

Hier nog een artikel over Woods: http://www.cyclingnews.com/features/woods-aiming-to-give-canadians-someone-to-cheer-for-again-at-giro-ditalia/

Bij EF strooien ze meer met zand uit de Negev dan de gemiddelde Wielerflitsert in dit topic.

Leuk idee trouwens van die inleg!

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Pietje
Precies ik blijf bij Woods + 19, ergste geval neemt hij de rol van Costa vorig jaar over en maak ik hem i.pv. 3 keer kopman wel 6 keer kopman.

nathancouw

Ach, ik wil ook wel dokken. Krijg er na 3 weken toch iets leuks voor terug. 😝

Threeohthree

28 hier.

Wat betreft woods: hij heeft volgens mij net zo veel pro wins in GTs als ik dat heb. Ik zou hem echt niet zo maar kopman durven maken ook al punchen we van maandag tot zondag. Meestal als ik dit soort dingen roep wint die renner dan direct 2 etappes op rij, dus wat dat betreft kan je hem met een gerust hart elke etappe opstellen.

WCEendT

'@Three
Hoeft ook niet te winnen, maar zie naast Yates geen andere klassementsrenner die ik met zoveel zekerheid kopman durf te maken voor etappe 4,5,11. Tenzij ik zou durven gokken op aanvallers, maar ik ga er zoals eerder gezegd van uit dat er ploegen willen rijden voor etappe 4 & 5.

Nogmaals de vraag aan een ieder om zijn of haar subpoule link te plaatsen :).

Laatst gewijzigd
Jori

ben bewust juist nog geen enkele subpoule gejoined, zodat mijn inschrijving nog als een unieke telt, mocht er iemand erg om verlegen zitten :p

Threeohthree

'@eend: heel eerlijk, probeer enkel redenen te zoeken om hem niet te nemen. Hij past er gewonweg niet meer bij en daar baal ik van want er zijn een hoop punch etappes, maar ook veel aankomsten bergop. Bennet was gewoon zo goed in de alpen (op die tweede rit na), dat ik hem niet durf te passeren. Al komt dit eigenlijk doordat wisselingen op het laatste moment vaak slecht uitpakken bij mij, dus dat beetje bijgeloof komt er ook nog bij kijken.

d00pzor

Woods toch kind van de rekening.

elstupidoloco

Wat woods betreft zie ik door de bomen het bos niet meer

Rutgerca

I can't see the woods through the trees, you know?

Matt89

Ik wil ook wel mee doen met een inleg van 5 euro.

Cerebral36

Hmmmm als ik WF moet geloven, moet ik Pinot en Chaves switchen naar Aru en Yates 😊

Chris85

Als die gekke Betancur maar niet opeens boven zichzelf uit gaat stijgen. Hij heeft de laatste schifting van gisteravond niet overleefd terwijl hij er toch een hele tijd ingestaan heeft. Teveel onzekerheid ondanks z'n potentieel.

mactjappie

Ik ben Betancur juist nog wel. Ga voor de bergtrui met hem

Imbatido

Mijn team staat. Al blijft het verleidelijk om een klassementsrenner weg te halen en de sprintploeg enorm te verbeteren. Nu gaan we het maar doen met onder andere Boy van Poppel. Vorig jaar ging het in de Giro en Vuelta aardig goed totdat in de laatste week de prijzen werden verdeeld en het klassement er nog bij bovenop kwam. Nu hoop ik vooral daar goed te scoren en in het begin met de sprints de schade te beperken.

hartstikkebedankt

Ik vind het een aantrekkelijke gedachte om te speculeren op uitval van Viviani, echter als ik hem niet heb en hij sprint steeds mee dan kost het wel erg veel punten + van een Gibbons, Mareczko en Bonifazio ben ik ook allerminst zeker

hittema

Gaat WF nog een Giro Pooltips filmpje maken?

Platje

Ik hoop het niet dit keer

Ab Normaal

Ach, dat zijn toch de open deuren. Froome, Dumoulin, Viviani.
Alsof die hier al niet allemaal besproken zijn.

Chris85

Ik heb hem al zo vaak in mn team gehad waarin hij zwaar teleur stelde dat ik het niet aan durf. Zal je zien dat hij nu wel presteert.

Dumoulist

Nu toch maar BvP gekozen... Pedersen is met zijn 22 jaar een te groot vraagteken en met Schachmann heb ik al een mooi alternatief in huis. Nu niks meer aan doen en wachten tot vrijdag.

1 2 ... 83 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.