Hier nog een artikel over Woods: http://www.cyclingnews.com/features/woods-aiming-to-give-canadians-someone-to-cheer-for-again-at-giro-ditalia/
Bij EF strooien ze meer met zand uit de Negev dan de gemiddelde Wielerflitsert in dit topic.
Leuk idee trouwens van die inleg!
28 hier.
Wat betreft woods: hij heeft volgens mij net zo veel pro wins in GTs als ik dat heb. Ik zou hem echt niet zo maar kopman durven maken ook al punchen we van maandag tot zondag. Meestal als ik dit soort dingen roep wint die renner dan direct 2 etappes op rij, dus wat dat betreft kan je hem met een gerust hart elke etappe opstellen.
'@Three
Hoeft ook niet te winnen, maar zie naast Yates geen andere klassementsrenner die ik met zoveel zekerheid kopman durf te maken voor etappe 4,5,11. Tenzij ik zou durven gokken op aanvallers, maar ik ga er zoals eerder gezegd van uit dat er ploegen willen rijden voor etappe 4 & 5.
Nogmaals de vraag aan een ieder om zijn of haar subpoule link te plaatsen :).
'@eend: heel eerlijk, probeer enkel redenen te zoeken om hem niet te nemen. Hij past er gewonweg niet meer bij en daar baal ik van want er zijn een hoop punch etappes, maar ook veel aankomsten bergop. Bennet was gewoon zo goed in de alpen (op die tweede rit na), dat ik hem niet durf te passeren. Al komt dit eigenlijk doordat wisselingen op het laatste moment vaak slecht uitpakken bij mij, dus dat beetje bijgeloof komt er ook nog bij kijken.
Mijn team staat. Al blijft het verleidelijk om een klassementsrenner weg te halen en de sprintploeg enorm te verbeteren. Nu gaan we het maar doen met onder andere Boy van Poppel. Vorig jaar ging het in de Giro en Vuelta aardig goed totdat in de laatste week de prijzen werden verdeeld en het klassement er nog bij bovenop kwam. Nu hoop ik vooral daar goed te scoren en in het begin met de sprints de schade te beperken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.