Scorito Giro 2018

1 2 ... 82 ... 187 188
Gesloten
kevinraar

Ok is er nog een andere sprinter voor een half miljoen?

Brillenpoetser

'@jori
Verkijk je niet op de sterren. Deze zeggen lang niet altijd iets. Sommige worden echt onderschat en de ander overschat.

Banaantje

Wie zit voor Poels in de Sky-trein? Cruz of Henao?

kevinraar

In doe modolo eruit voor poels wat heeft modolo de laaste jaar gepresteerd?

Brillenpoetser

'@banaantje ik verwacht henao. Maar denk niet dat poels echt gaat koersen voor froome. Hij blijft er gewoon bij verwacht ik voor t geval dat froome wegzakt. En als froome op kop gaat zal poels er zo lang mogelijk bij blijven en af en toe ondersteunen.

Jori

'@brillenpoeter: Je bedoelt dat mijn Miguel Angel Lopez niet de boel op een hoopje gaat rijden aankomende tijdrit?

Treenert

Ik heb eerder al een poultje aangemaakt om het boek te bemachtigen. Vooralsnog was deze poule gratis maar in de tekst naast de ranking kan ik de regels, rek.nr. + prijsverdeling etc. noteren zodat WF er ook niets van hoeft te vinden want dan is het een Scorito-aangelegenheid. Als iedereen akkoord is noem ik morgen vóór de middag de naam van de poule en gaan we van start. Ff reageren dus.

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

'@jori ik had het over de sprinters. Maar geld niet alleen voor sprinters. Tussen de klassements mannen zitten ook een aantal met erg weinig sterren maar die kunnen zo ineens top 15 miss wel top 10 rijden terwijl ze maar een ster of zelfs geen ster.
En wat betreft MAL die heeft volgens mij ook een ster te weinig voor klimmen.

Poeksel

Er is al een uur of zo niet over Woods gesproken! Voila dan maar:
https://www.ctvnews.ca/sports/canadian-rider-mike-woods-looking-for-stage-win-at-101st-giro-d-italia-1.3910636

Phoenix0000

'@Poeksel

Dat zouden er ook zo maar eens 2 of 3 kunnen zijn :-)

Jori

'@poeksel: Dat betekent dus dat hij niet meer voor een klassement gaat?!

Phoenix0000

Het interessante deze keer vind ik dat je eigenlijk maar met goed fatsoen iets van 5 klassementszekerheidjes en 3 sprintzekerheidjes kan opstellen. En dat wordt het voor de rest al vrij krap. Dat betekent dus dat je een veel interessanter en diverse team gaat krijgen en het nog belangrijker is dat je renners kiest die op meerder fronten mee kunnen strijden. Ook betekent het volgens mij dat het opstellen per etappe nogal een dingetje wordt elke dag. Je zult je punten op een creatieve manier moeten vergaren dit keer.

Kortom, iets om naar uit te kijken!

Cerebral36

Toch niet weer de discussie Woods he :)

Jori

'@phoenix0000: In principe wel, maar met sprinters was er maar weinig keuze. Viviani die er zo ver bovenuit steekt vooraf en voor de rest daar schade beperkt houden met de 1 miljoen sprinters en 1 a 2 iets duurdere en mss paar nog goedkopere. Als aanvulling ga je ook zo snel kijken bij een bepaald team, waar er ook nog 1 a 2 renner bovenuit steken. En gezien er iets als 9 a 10 klassement toppers zijn, ga je je selectie daarmee vol maken, zo goed als je kan.

Geloof echt wel dat wij tenminste 14 dezelfde namen zullen hebben. Maar idd leuke is wel, is dat je deze keer je keuzes meer moest afwegen en voorheen je alles kon aanklikken door 1 topper buiten je team te laten. Nu was er de keuze om nog een extra grote te ontslaan, of juist je team wat meer vol te stoppen met goedkope gokjes en knechten. Geloof oprecht dat we nu eerder Quick-Step zijn qua budget, dan Sky.

Beetje laat, maar denk dat er trouwens deze keer geen budget versie is?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Treenert
Denk dat het wel zo netjes is als wij op z'n minst de reactie van WF afwachten, daarnaast gebruiken we het wielerflits forum om deelnemers te werven voor een betaalde poule (op eigen risico) waar WF misschien volstrekt tegen is.

Poeksel

Eigenlijk is de bron https://www.efprocycling.com/ef-education-first-drapac-cannondale-giro-italia-roster/ en dan moet je vooral even verder lezen dan Woods zelf ;)

Jori

Zoiets als “My big goal for this Giro is to get a stage win. I haven’t won a WorldTour race yet, and with 21 stages on tap, I’m hoping I can win one of them.”?

wel grappig als je dan bij het stukje van Carthy komt

Poeksel, je loopt achter :o

Cerebral36

'@Poeksel “My goal is to support the team’s goals in helping Mike achieve a high position on the general classification." Thank you Mr Carthy :)

kevinraar

Wie neemt er modolo en waarom?

Cerebral36

'@Kevin Even met alle respect, maar wil je echt op deze manier je team samenstellen? Zo zit er toch heel weinig persoonlijkheid in om ook echt van het spelletje te genieten ? Ik steek best veel tijd in uitzoekwerk en dan is het des te gaaf als juist die renners het ook waarmaken. Je lijkt nu je hele team te baseren op wat wij zeggen. Maar mijn team kan ook gewoon totaal floppen :)

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

'@ Cerebraal

Of heeft hij het over de andere Mike in het team?

Treenert

'@ Poeksel: dat linkje slingerde Rutgerca (dacht ik) deze ochtend al de ether in en daarom hebben wij allemaal Woods al lang geëlimineerd. Sloapert ;)
Edit: in dat laatste linkje staan dan wél weer interessante dingen, thanks!

@ WCEendT: Ik snap wat je bedoelt, anderzijds hebben zij ook geen 'bestaansrecht' zonder ons kijkers/lezers/reagluurders. Ze knijpen vast een oogje dicht.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Heb nu dit kan mischien nog iets veranderen
Klassenment/klimmers 9 25.5 miljoen
Sprinters 7 13 miljoen
Tijdrijder 2 1.5 miljoen
Aanvallers 2 2 miljoen

Laatst gewijzigd
Cerebral36

In welke leeftijdscategorie zitten de meesten hier eigenlijk? Wel benieuwd naar :) Ben zelf 44 jaren jong.

Jorik112

'@Treenert Desondanks lijkt me de meest passende stap om eerst even bericht af te wachten.

1 2 ... 82 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.