Ik stop er ook mee, switch al dagen tussen goedkope renners die ik er eigenlijk alle 8 in wil hebben. Heb alleen nog maar 4 plekken en de basis is goed. Word compleet gek van mezelf.
Ik heb voor Poels gekozen ipv Yates. Poels heeft ook een goede punch plus een betere tijdrit. Daarbij pakt hij ongetwijfeld veel teampunten. Wat ook niet ondenkbaar is is dat Poels nog wel eens kans maakt om de roze trui te pakken om die later door te geven aan Froome. Er staat natuurlijk nogal wat druk op Froome vanwege de waardes en daarom zou het voor Froome wel fijn zijn om het rondje pers in het begin niet te hoeven doen.
Zo, selectie klaar, kan ik dit forum gaan doorlezen. Wilde het dit keer zonder forum doen, aangezien het bij mij tot nu toe meestal heeft geleden tot slechte afwegingen.
Wellicht nog ruimte voor wijziging van één 500k opvullertje, dus ben benieuwd om iemand iets interessanters heeft dan ik nu heb.
'@Wielerfan999: Ik zou Wellens en Carapaz nemen, hopelijk kun je er wat mee xD
Ik zelf twijfel nog tussen mannen van 1 mil voor in het hooggebergte: Henao, Roche, Gesink, wie oh wie van deze zou het meeste opleveren?
Ook sprinters blijft lastig, heb 4,5 pure sprinters (Roelandts reken ik voor de helft), maar denk dat ik hiermee aardig kan leven zo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.