Scorito Giro 2018

1 2 ... 81 ... 187 188
Gesloten
Chris85

Wie durft het aan te zeggen zijn selectie te laten zoals die nu is? Ik ga er voor en blijf er helemaal van af. Al twijfel ik wel tussen 2 renners van 3ml maar ga me er niet meer aan wagen.

Ik stop er ook mee, switch al dagen tussen goedkope renners die ik er eigenlijk alle 8 in wil hebben. Heb alleen nog maar 4 plekken en de basis is goed. Word compleet gek van mezelf.

Chris85

'@Jorik @WcEendt

+1 mocht Wielerflits het geen probleem vinden.

Dupoepin

Ik heb voor Poels gekozen ipv Yates. Poels heeft ook een goede punch plus een betere tijdrit. Daarbij pakt hij ongetwijfeld veel teampunten. Wat ook niet ondenkbaar is is dat Poels nog wel eens kans maakt om de roze trui te pakken om die later door te geven aan Froome. Er staat natuurlijk nogal wat druk op Froome vanwege de waardes en daarom zou het voor Froome wel fijn zijn om het rondje pers in het begin niet te hoeven doen.

Jorik112

Via welk medium antwoordt Wielerflits doorgaans het snelst. Wanneer we dit voor vrijdag nog willen organiseren, moeten we er wel wat vaart achter zetten.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jorik
Denk twitter. Echter, ga ik ervan uit dat de contact sectie op de site zelf niet voor niets is.

Ik zal er nu wel even snel een mailtje uit doen richting WF als daar geen bezwaar tegen is.

Als iemand anders het wil doen is dat ook geen enkel probleem.

Jori

Als ik vrijdag mijn selectie openbaar, durven jullie toch niet meer ;)

EDIT: Over selecties gesproken, hebben we al de 100 likes gehaald (in WCEendT's postbus) voor een openbaring der selectie van onze aller Nasibal?

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Ik doe ook mee @wc @jorik

Cerebral36

'@Dupoepin T.o.v. kennelijk vele anderen denk ik dat het aantal teampunten dit jaar erg mee gaat vallen. Zie Froome in dit veld minder winnen, korter in het roze rijden, en ook geen 1e staan in het punten en bergklassement. Dus waar ziet iedereen de vele teampunten voor de Sky renners ?

arviidd

Als het door gaat doe ik ook mee.

wesley1983

Ook In als het doorgaat!

Jorik112

'@WCEendt niks op tegen doe maar. Over animo vooralsnog niet te klagen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Dan staat de teller al op 8, natuurlijk is het afwachten wie er daad bij woord voegt maar dit alvast een redelijk aantal.

Dan ga ik WF contacteren en horen jullie z.s.m. van mij :).

@Jorik112
Precies!

Cerebral36

Count me in

jsprunk

Zo, selectie klaar, kan ik dit forum gaan doorlezen. Wilde het dit keer zonder forum doen, aangezien het bij mij tot nu toe meestal heeft geleden tot slechte afwegingen.
Wellicht nog ruimte voor wijziging van één 500k opvullertje, dus ben benieuwd om iemand iets interessanters heeft dan ik nu heb.

mactjappie

Poels vs yates ook hier nog de twijfel. Altijd lastig te voorspellen of de sky renners volle gas mogen of de handrem er op moeten houden!!

wesselvanoers

ik doe ook mee!

kevinraar

Is 6 sprinters genoeg moet wel 9 renners per dag opstellen hou dan nog 3 plekken over

Rutgerca

Nee ik zou gaan voor 9 sprinters, lekkere vulling. Hebben ze het ook nog een beetje gezellig

Wielerfan999

Laatste aanpassingen worden gedaan, laatste twijfels worden in acht genomen. Carapaz of toch Grossschartner... LLS of toch Wellens... Ik zal het toch zelf moeten uitvinden.

Zondagsrijders

'@Wielerfan999: Ik zou Wellens en Carapaz nemen, hopelijk kun je er wat mee xD

Ik zelf twijfel nog tussen mannen van 1 mil voor in het hooggebergte: Henao, Roche, Gesink, wie oh wie van deze zou het meeste opleveren?
Ook sprinters blijft lastig, heb 4,5 pure sprinters (Roelandts reken ik voor de helft), maar denk dat ik hiermee aardig kan leven zo.

Wielerfan999

'@zondagsrijders misschien wordt het wel Schachmann :O

Brillenpoetser

Mijn enige twijfel blijft nog steeda aanhouden tussen poels en chavez. Poels zegt mn gevoel maar die verrekte chavez kan als een duvel uit een doosje komen.

Zondagsrijders

'@Wielerfan999: Die is nog beter ^^

kevinraar

Gaat boy van poppel mee sprinten?

Jori

of Pedersen. Mja, hebben geen van beiden een scorito sterretje voor sprinten, dus dat wordt echt helemaal niks

1 2 ... 81 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.