Scorito Giro 2018

1 2 ... 80 ... 187 188
Gesloten
steefje9

Mijn team staat. Heb nog 250k over.. Iemand interesse?

Dupoepin

'@wesley1983

Ik heb in principe 8 sprinters waarvan 3 die tussen plek 1 en 6 kunnen sprinten, de rest sprint mee voor de overige plaatsen of zijn goed voor teampunten.

Jorik112

Nog een idee om een betalende wielerflitssubpoule te organiseren 5 euro inleg over te maken naar een betrouwbare gebruiker (Ik zou het zelf graag doen, maar denk niet dat ik een kredietwaardige forumgebruiker ben) en dan prijs voor de top 3 ofzo? Mits genoeg animo natuurlijk.

mik-hail-tal

Eindelijk! Een ploeg waar ik niets meer aan wil veranderen (yeah right...) !
Nu heb ik wel slechts 1 vraagje waar ik een antwoord op zoek :
Als je van Simon Yates, Chaves en Pinot één renner niet mag opstellen, wie laat je dan thuis?
Head 2 head-vergelijking maakt me geen bal wijzer.

duimp30

8 sprinters is wel veel vind ik hoor. Zoveel sprintettapes zijn er niet. Maar dat is hoe ik erover denk

mik-hail-tal

'@jorik
I'm in!

WCEendT

'@Mik
Gevoelskwestie, waar ik zelf ook nog niet uit ben.

@Jorik112
Denk niet dat mensen nou echt vertrouwen hebben in andere over het internet, tenminste dat is mijn ervaring :).

Cerebral36

'@Mik Ik had dezelfde keuze en ik heb Yates thuis gelaten in de hoop dat Chaves echt zijn 2016 vorm gaat tonen :) Ik heb nu 7 sprinters + Pedersen, maar ik zie Pedersen echter weinig sprinten. Heel misschien in de eerste 2 sprints als hij kort op de Rose trui staat. Kan van Poppel wel weghalen maar wat haal ik dan terug ? Ciccone ? Nah :)

klumper

Chaves eruit

Jorik112

'@WCEendt dat vind ik dus ook, daarom dat ik ook zelf zoiets heb dat ik het niet zou moeten doen. Maar er zijn wel een aantal forumgebruikers die al zo lang actief zijn dat ik de gok met 5 euro wel durf te nemen. Jij bent er daar een van trouwens.

mik-hail-tal

'@WCEendT
Ik laat de kilo's beslissen ;-) alles is beter dan mn gevoel volgen!

WCEendT

'@Jorik
Bedankt. Ik sta wel open voor het idee, maar zoals gezegd denk ik dat er (zeer) weinig animo voor gaat zijn. Misschien dat wielerflits zoiets voor ons forumgebruikers zou willen organiseren maar ook die kans lijkt mij zeer klein.

@Mik
Mijn gevoel werkt altijd wel goed, als ik vertrouwen in Chaves heb moet ik hem er juist uit laten :).

foqu1ta

Ik zou persoonlijk Chaves eruit laten, Pinot ben ik fan van en Yates is in mijn ogen net wat constanter waar ik dan op dit moment voor zou kiezen.

Cerebral36

Als Chaves tegenvalt voor AK zie ik hem nog wel voor de bergtrui gaan. Kan omgekeerd natuurlijk zelfde voor Yates gelden. Chaves is dan ook mijn grootste vraagteken. Op recent verleden is het slechte keuze, maar de voorbereiding is soortgelijk aan die van 2016 geloof ik. Nou zegt dat werkelijk niets, maar als Chaves echt in vorm is zie ik hem top 3 rijden en dat zie ik Yates gewoon niet doen.

Ornor

Blockchain-poule. Hierbij een gratis businessidee. Je gaat geheid geld ophalen omdat je het woord blockchajn gebruikt.

Bazing

Haha Cerebral ik geniet wel van je posts hoe je jezelf moed in blijft praten dat Chaves de juiste keuze is. Ik heb hem ook en hij gaat ze er gewoon allemaal af rijden!

Jorik112

Als je het nou zo organiseert dat de organisator 10% van de inleg houdt. Je zult tenslotte toch even bezig zijn met het bekijken van wie heeft er betaald en wie niet en het daarbij tijdig verwijderen van niet-betalende deelnemers. Dan heeft de organisator ook een soort van motivatie om het te organiseren, namelijk dat hij een volgende ronde, mits het goed gaat, weer zou kunnen organiseren. Bij 10 deelnemers zal dit niet zoveel tijd kosten, maar stel dat we onverhoopts op 50 man komen zal je er iets langer mee bezig zijn, dan lijkt 25 euro voor het even checken van je bankrekening leuk meegenomen. Knal je er strenge voorwaarden tegenaan, zoals dat bij een te laat- of niet ontvangen betaling de versturende partij een screenshot moet aanleveren en dan kan er niet zo veel mis gaan, behalve dat de organisator met het geld gaat lopen natuurlijk, maar daar gaan we niet vanuit.

Ik zou het ook zelf wel willen doen, maar ik vraag me af hoeveel vertrouwen er in mij is...

wesley1983

Ben eigenlijk van dezelfde mening als @cerebral over Chaves in dit veld ofwel top5 ofwel de bergtrui. Yates zie ik niet hoger eindigen dan tussen plaats 5 en 10 maar heeft dan wel zijn goede punch op het einde. Kiezen waar het je best bij voelt, ik ga echt niet iemand overtuigen van neem die of die. Ofwel gewoon allebei, op papier toch samen met Astana de beste ploeg aan de start!

Brillenpoetser

Ak 5 renners 19.5ml
Klimmers 4 renners 5.75ml
Tijdrijders 2 renners 1.75ml
Aanvallers 4 renners 3.5ml
Sprinters 5 renners 11.5ml

Daarbij moet ik zeggen dat 3 van de 4 klimmers voor het AK gaan. Ik heb hier al 2 eerder van genoemd en verwacht dat deze veel punten sprokkelen als klimmers/AK.
Een aanvaller voor teampunten van viviani en kan in de twijfelritten sprint/aanval voor zichzelf gaan als aanvaller of evt teampunten pakken.
En tja geesink voor het oranjegevoel en kan ook wel eens verrassen met paar ritten.

WCEendT

'@Wesley
Geloof je na vorig jaar Vuelta dat Chaves voor de bergtrui gaat als hij niet goed genoeg is / er doorheen zakt?

@Jorik
Sta open voor het idee, maar denk echt dat er meer animo vanuit bekende(re) namen moet komen, die ook bereid zijn om vóór het idee/organisator te vouchen (getuigen?).

Denk dat het een leuk idee is alleen vraag ik mij serieus af hoe rendabel het is, want met drie deelnemers spelen lijkt me sowieso niets.

wesley1983

'@WCeendt: hij heeft zeker de kwaliteiten dus zie hem wel een Landa'tje doen ja, maar eerst eens kijken of hij daadwerkelijk niet goed genoeg is!

Bazing

'@eend @jorik Ik sta er ook wel voor open en om eventueel te helpen organiseren.

Masterw

Woods of Dennis enige twijfel nog

Brillenpoetser

Wie durft het aan te zeggen zijn selectie te laten zoals die nu is? Ik ga er voor en blijf er helemaal van af. Al twijfel ik wel tussen 2 renners van 3ml maar ga me er niet meer aan wagen.

WCEendT

'@Bazing @Jorik
Dat is vier.
Misschien handig dat er eerst contact opgenomen wordt met Wielerflits?
Komt er toch op neer dat wij hun forum/site zouden gebruiken om een betaalde poule te organiseren.
Geen idee hoe of wat hun standpunt ten opzichte van dit soort zaken is.

1 2 ... 80 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.