Scorito Giro 2018

1 2 ... 79 ... 187 188
Gesloten
Starlynk

Overigens zit ik in mijn team nog te twijfelen tussen Pinot en Aru, dus heb eens in mijn archieven nagezocht wat hun Scorito scores in de rondes sinds Vuelta 2014 (sinds ik het heb bijgehouden) zijn geweest. Mogelijk zijn de punten uit de eerste rondes niet 100% correct want toen had ik het nog niet geautomatiseerd :p

Aru:
Vuelta 2017 13e, 222 punten
Tour 2017 5e, 394 punten
Tour 2016 13e, 164 punten
Vuelta 2015 1e, 604 punten
Giro 2015 2e, 770 punten
Vuelta 2014 5e, 364 punten

Pinot:
Tour 2017 DNF, 52 punten
Giro 2017 4e, 456 punten
Tour 2016 DNF, 56 punten
Tour 2015 16e, 277 punten
Vuelta 2014 DNF, 26 punten

Cerebral36

'@sprintgeit Met jouw naam snap ik die reactie wel :) Ik heb nog minder dan dat dus als dat te weinig is so be it. Kan wel leuk mijn sprintteam ophogen, maar dat kost me veel teveel in de breedte.
@Starlynk Echt nokken nu hoor! :)

Laatst gewijzigd
kevinraar

cerebral36 lees pm

kschiffmacher

Satire!

Imbatido

Volgens mij verkijken jullie je op die 95%-percentages. Volgens mij zitten daar namelijk gewoon de teams bij die de gratis proefperiodes hebben meegedaan maar daarna zijn afgehaakt. Die eindigen natuurlijk allemaal onder spelers die wel kopmannen blijven kiezen.

Valvuillerdemoz

'@Imbatido, Nee dat is gewoon prima gespeeld, boven de 95%! Die afhakers tellen gewoon niet meer mee 😁

nasibal

...plots 2K voor Dennis en net een sprinter meer. Zoiets, ik weet niet meer precies hoe het ging.

Hahaha dit is zo herkenbaar, Ik tel dan voor de zekerheid altijd even na of ik niet op een of andere duistere wijze plots meer budget heb gekregen : ' )

Dupoepin

Klas 7 € 25.000.000
Klim 2 € 3.750.000
Tijd 1 € 750.000
Aanv 2 € 1.500.000
Sprint 3 € 7.000.000
Knecht 5 € 4.000.000

Gladiool

'@ nasibal: Ik had precies hetzelfde. Plots het gevoel dat ik 1 miljoen meer in mijn team had zitten :' )

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Dupoepin Even benieuwd hoor, maar welke renner die geen AK renner is, is een 3 miljoen klimmer ? :)

Sebastiaan92

'@Jorik112 Zweeler is officieelgevestigd op Malta (heeft ook .com adres). Scortio zit in Nederland. Daardoor kan Zweeler dit soort dingen aanbieden.

Abdoe

'@Jorik112: Zweeler is gevestigd op Malta en valt onder de Maltese wetgeving. Mogelijk wijkt deze lichtjes af van de Nederlandse ;)
Ze hebben overigens een expliciet beleid inzake verantwoord spelen, anti-witwas etc, zie linksonder op de website.

Op Scorito speel ik alleen de grote ronden en ik merk dus ook pas net dat er nu betaald dient te worden. Vooruit, het bedrag is op zich natuurlijk peanuts, maar principieel vind ik het zeker niet vanzelfsprekend om te betalen voor een wielerspel zonder prijzen. De aardigheid van een betaald spel, zoals Zweeler, is nou juist om te proberen op de lange termijn winst te draaien. Net alsof je met je vrienden gaat pokeren, ieder een paar euri inlegt en je de pot vervolgens door de plee spoelt.

Laatst gewijzigd
BarryE1

'@Ornor klinkt een beetje als Rummikub: totaal vast zitten in een complexe puzzel en dan plotseling een joker overhouden. Of een uur lang puzzelen om 1 steen kwijt te raken en dan uiteindelijk een andere steen overhouden. Zoiets.

Edit 1: trouwens, kunnen we de 3-euro per spel of 10-euro per seizoen discussie even over de giro heen tillen? Iedereen zijn mening maar totaal niet relevant in deze fase van de grote giro puzzel.

Edit 2: iemand die weet wat een finisseur is? Eén renner wordt uitgespeeld als sprinter en één als finisseur.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Cerebral: kan enkel Poels zijn!

Jori

'@barryE1: Androni aan het bekijken? Finisseur is beetje breed begrip, kan tussen oplopende sprint en punch inhangen. Lijkt me simpel gezegd alles wat je sprinter net niet meer aan kan dus.

WCEendT

'@Barry
Wat Jori zegt, is een afmaker op terrein waar de sprinter niet mee kan.

Timdepunter

Waarom nemen mensen Simion btw?
Geen vertrouwen in Guardini of zand in de oogjes ;)

Dupoepin

'@Cerebral36

Ben je er al uit?

Cerebral36

'@Dupoepin Ja stom van mijn kant. Zag door de prijs Poels meteen als AK renner, maar dat is dus die ene klimmer :) Thx Wes! :)

BarryE1

'@Jori Androni inderdaad. Nog even wat artikelen nalopen!

wesley1983

'@Dupoepin: met 3 sprinters ga je het echt niet redden, of er moeten nog 3-4 sprinters tussen die knechten en aanvallers staan.

Rutgerca

'@timdepunter niemand houdt ons tegen, dat is tevens ook het probleem

Dupoepin

'@Cerebral36

Ja, jammer dat Wesley het voor moest zeggen ;-) Het enige waar ik nog mee zit is mijn sprintersploeg, maar als ik dat wijzig gaat dat ten koste van de breedte van mijn team. Dilemma. Pfff wat een gepuzzel

Jori

Omdat Bardiani Guardini en Simion meeneemt voor de sprints, en Simion dus 500.000 is en voor velen hopelijk een goede sprintopvuller die ca 10e plekken aan 1 reigt

Cerebral36

Ok de kogel is door de kerk. 7 sprinters waarvan er 3 knecht zijn in het spel. Overall waardeloos maar allemaal in staat 4 a 5 keer top 20 te rijden. Morkov ook maar geslachtofferd want een beetje sprinter moet toch meer halen dan teampunten (zie Morkov en Sabatini niet echt vaak top 20 rijden namelijk).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 79 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.