Hoezo Woods gaat niet voor een klassement???
Zie hier heel veel berichten over renners waarop mensen hopen dat ze het niet doen of wel doen, niet alleen over Woods trouwens.
Enigste die het weten zijn de ploegleiders en de renners zelf!
Ik geef gewoon aan iedereen mee stel een team op waar je jezelf goed bij voelt en laat je niet ompraten door anderen, daar kan je later enorm spijt van hebben, heb dit in het verleden ook al meegemaakt.
Inderdaad, Woods heeft een leuke sprint in de benen bij aankomst bergop, MAL en pinot hebben dat ook dus is het normaal dat hij dat zegt om een etappe te winnen omdat hij dit nog niet verwezenlijkt heeft, en als je bij de beteren bergop bent ga je automatisch toch ook voor een klassement?
Snap het eigenlijk niet wat er hier allemaal gezegd wordt!
WielerFlits kan prima een prijs beschikbaar stellen, omdat we Wielerflits niet betalen om mee te mogen doen aan hun poule. Als Wielerflits extra geld zou vragen, dan zouden ze ook niet zomaar prijzen beschikbaar kunnen stellen, volgens de wetgeving.
Dus samenvattend: als jij een partij betaalt omdat diezelfde partij jou de kans geeft om via een spel een prijs te winnen, dan wordt het gezien als een gokspel en moet je dus aan allerlei regels voldoen. Dat is ook de reden dat je Match Duel nog gratis kunt spelen op Scorito (daar kun je in theorie de jackpot van een paar honderd euro winnen).
Arme Meintjes trouwens. Heeft hij ondertussen (eindelijk) bij iedereen een dusdanige reputatie als waardeloze scoritorenner dat hij niet eens meer besproken wordt?
Tof, ik heb zojuist mn hele team omgegooid om Dennis er juist uit te kunnen fietsen.
Dat je nu moet betalen voor Scorito vind ik helemaal niet gek. Voor 10 euro per jaar heb je veel plezier. Het voordeel van het betalen is dat het veel deelnemers elimineert die besloten een team aan te maken en er vervolgens helemaal niks meer mee deden. Het voordeel is dat het niveau hoger is geworden waardoor je vanzelf meer gaat doen (zoals inlezen en statistieken opzoeken) om tot een hoger resultaat te komen. Wanneer je het nu beter doet dan 95% zegt het tenminste wat.
Het is meer dat ik sinds de Giro online kwam als spel Dennis pertinent niet in mijn team wilde hebben en hem nu plots heb in plaats van alle 'zekerheidjes' die ik dacht te hebben. Toch wel een beetje angst-gedreven: Wat nu als hij het roze pakt en daarna maar kan blijven aanklampen? En het is bij hem wel lekker duidelijk wanneer je hem kopman maakt.
De aanleiding was dat ik meer Astana in mijn team wilde en daarom een topper heb ingeruild voor Kangert. Daardoor kon ik een 3K renner upgraden naar Aru en had ik plots 2K voor Dennis en net een sprinter meer. Zoiets, ik weet niet meer precies hoe het ging.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.