Scorito Giro 2018

1 2 ... 78 ... 187 188
Gesloten
WCEendT

Als je de ins en outs wil weten zou ik hier eens gaan zoeken:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kansspelen

Wat betreft de prijs van wielerflits weet ik niet precies hoe dat zit.

Casey

'@ Rutgerca

Bedankt betreft de info over woods. : )
Ik wordt ondertussen helemaal leip van mijn team. Laat het maar beginnen!

wesley1983

Hoezo Woods gaat niet voor een klassement???
Zie hier heel veel berichten over renners waarop mensen hopen dat ze het niet doen of wel doen, niet alleen over Woods trouwens.
Enigste die het weten zijn de ploegleiders en de renners zelf!
Ik geef gewoon aan iedereen mee stel een team op waar je jezelf goed bij voelt en laat je niet ompraten door anderen, daar kan je later enorm spijt van hebben, heb dit in het verleden ook al meegemaakt.

WCEendT

'@Wesley1983
Het leuke is nog ook dat Woods helemaal niet gezegd heeft niet voor een klassement te gaan.

Cerebral36

Helemaal met Wesley eens. Je eigen gevoel volgen. En info over renners is leuk, maar dan wel gebaseerd op feiten en niet op gespeculeer naar aanleiding van een zinnetje dat Woods heeft geuit.

Jori

Zoiets als “My big goal for this Giro is to get a stage win. I haven’t won a WorldTour race yet, and with 21 stages on tap, I’m hoping I can win one of them.”?

wel grappig als je dan bij het stukje van Carthy komt :p

wesley1983

Inderdaad, Woods heeft een leuke sprint in de benen bij aankomst bergop, MAL en pinot hebben dat ook dus is het normaal dat hij dat zegt om een etappe te winnen omdat hij dit nog niet verwezenlijkt heeft, en als je bij de beteren bergop bent ga je automatisch toch ook voor een klassement?
Snap het eigenlijk niet wat er hier allemaal gezegd wordt!

Jori

Nja, 1 iemand zegt dat hij voor een etappe overwinning gaat, de volgende legt dat uit als dat hij geen ak gaat rijden en dan zijn we 78 pagin's verder ;)

Starlynk

WielerFlits kan prima een prijs beschikbaar stellen, omdat we Wielerflits niet betalen om mee te mogen doen aan hun poule. Als Wielerflits extra geld zou vragen, dan zouden ze ook niet zomaar prijzen beschikbaar kunnen stellen, volgens de wetgeving.

Dus samenvattend: als jij een partij betaalt omdat diezelfde partij jou de kans geeft om via een spel een prijs te winnen, dan wordt het gezien als een gokspel en moet je dus aan allerlei regels voldoen. Dat is ook de reden dat je Match Duel nog gratis kunt spelen op Scorito (daar kun je in theorie de jackpot van een paar honderd euro winnen).

Ornor

Help! In een vlaag van verstandsverbijstering mijn hele team overhoop gegooid en Dennis erin gefietst?

WCEendT

'@Starlynk
Dank! Duidelijk(er).

Overigens de vraag of iedereen zijn/haar subpoules kan linken :) (ga deze vraag elke dag ff stellen :p).

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Ornor Dat is hetzelfde als ik zeg "Ik heb Dumoulin" Hoe nu verder ? :)

nasibal

Arme Meintjes trouwens. Heeft hij ondertussen (eindelijk) bij iedereen een dusdanige reputatie als waardeloze scoritorenner dat hij niet eens meer besproken wordt?

Help! In een vlaag van verstandsverbijstering mijn hele team overhoop gegooid en Dennis erin gefietst?

Tof, ik heb zojuist mn hele team omgegooid om Dennis er juist uit te kunnen fietsen.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@nasibal haha je zegt het zelf al perfect. Hij zal vast weer top 12 rijden maar heb echt werkelijk niets met de goede man. De laatste 2 miljoen renner die ik zou kiezen eerlijk gezegd :)

WCEendT

Woods + Meintjes + 18.

wesley1983

Meintjes is top! Zie hem wel tussen top 5 en 10 in het klassement eindigen.
@Nasibal: Voila Meintjes terug in de spotlights :-)

wesley1983

'@Cerebral: vind Meintjes trouwens een correcte prijs hebben, al bewezen dat hij top-10 kan rijden, net als Woods en Bennett dus niks mis met zijn prijs!

Cerebral36

'@Wesley Zeg ook nergens dat er iets mis is met zijn prijs. Alleen dat het de laatste 2 miljoen renner is die ik persoonlijk zou nemen :)

Dupoepin

Dat je nu moet betalen voor Scorito vind ik helemaal niet gek. Voor 10 euro per jaar heb je veel plezier. Het voordeel van het betalen is dat het veel deelnemers elimineert die besloten een team aan te maken en er vervolgens helemaal niks meer mee deden. Het voordeel is dat het niveau hoger is geworden waardoor je vanzelf meer gaat doen (zoals inlezen en statistieken opzoeken) om tot een hoger resultaat te komen. Wanneer je het nu beter doet dan 95% zegt het tenminste wat.

Jorik112

'@Starlynk helder, maar hoe zit dat dan met Zweeler mag wat zij doen dan wel?

klumper

Blijf erg worstelen met mijn sprintteam.

Heb nu: Viviani, Bennet, Sbaragli, Debusschere, Selig en Roelandts. + 1 van Quikstep en onze Deen.

Meer budget krijg ik echt niet vrij voor de sprinters, hoop dat het voldoende is.

Wat denken jullie ervan?

Starlynk

'@Jorik112: Ik ga er van uit dat zij niet illegaal bezig zijn, dus ze zullen wel aan de strengere regelgeving voor gokspellen voldoen.

Ornor

Het is meer dat ik sinds de Giro online kwam als spel Dennis pertinent niet in mijn team wilde hebben en hem nu plots heb in plaats van alle 'zekerheidjes' die ik dacht te hebben. Toch wel een beetje angst-gedreven: Wat nu als hij het roze pakt en daarna maar kan blijven aanklampen? En het is bij hem wel lekker duidelijk wanneer je hem kopman maakt.

De aanleiding was dat ik meer Astana in mijn team wilde en daarom een topper heb ingeruild voor Kangert. Daardoor kon ik een 3K renner upgraden naar Aru en had ik plots 2K voor Dennis en net een sprinter meer. Zoiets, ik weet niet meer precies hoe het ging.

sprintgeit

'@klumper
Veel te weinig

wesley1983

'@Cerebral: het is de bedoeling dat je hem een beetje ophemelt :-) Voor mij staat hij gewoon op gelijke voet met Bennett hoor, een ietsiepietse beter nog zelfs door zijn 2 keer 8e plaatsen in de Tour al en Bennett's 10e plaats in vuelta als je ze vergelijkt.

1 2 ... 78 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.