'@Chris85 Precies, zo heb ik mijn team rondom Meintjes gebouwd en laat ik mij door niemand van dit forum ompraten!
Maar zonder grappen, klopt zeker wat je zegt. Laatste wat je wilt is tegen jezelf zeggen 'wat nou als ik gewoon op mijn eigen gevoel was afgegaan'. Snap daarom ook niet dat de 'dagjesmensen' hun team samenstellen via dit forum. Haalt de charme van het voorspel helemaal weg.
Heeft iemand nog iets gevonden over de rolverdeling tussen Drucker en Roelandts? Ik zit daar nog wel een beetje mee in mijn maag. Een Drucker die altijd meesprint wil ik er eigenlijk heel graag bij hebben, maar 1,5m uittrekken voor iemand die de helft van de sprints laat lopen word ik niet zo blij van :p
Haha ik snap je sarcasme maar hij is mn 8e man in de bergen, waarvan de 1e 7 toch wel toppers zijn. En door 500k weg te halen bij Drücker (waar ik al twijfels over had) kan ik een persoonlijke favoriet (waar ik Scorito minded ook twijfels bij heb) meenemen. Daardoor kan ik Roche’s onzekere punten (in mijn ogen) ruilen tegen de zekere punten van Formolo.
Heb mn team ook bijna rond, twijfel alleen nog over (zoals meer mensen zo te lezen) Drücker/Roelandts. Ik heb nu Drücker maar wil niet 1.5 mil spenderen aan een sprinter die de helft van de etappes meesprint. Een ander heikel puntje is het feit dat ik 2 renners heb van 5 ton waarvan ik bang ben dat deze te veel als opvulling dienen; echter zie ik nergens ruimte om deze te upgraden. Wat zijn de meningen hierover, 2 of meer renners van 5 ton waardoor je een redelijk sterke sprinter en AK man in je team hebt, of al deze renners eruit gooien en gaan voor een groepje renners (sprinters en AK mannen) van rond de 1 mil/1.5mil, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste optie.
'@ William Schuurman: En als Dennis 2e wordt zijn je truipunten weg, gaat hij ook nergens terugverdienen. Als hij wel eerste wordt heb je 100 punten voor de overwinning en anders bijv. voor Dumoulin, zeg 3e plaats, 80. Of Dumoulin wordt zelfs eerste. Tel uit je verlies. Veronderstel: Dennis wordt in de tijdritten 2 x 2e (best al een prestatie), heb je 176 punten. Doe mij dan maar een extra Guardini of Formolo. Én goedkoper, én meer punten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.