Scorito Giro 2018

1 2 ... 85 ... 187 188
Gesloten
Jori

'@treenert: Ik zit in je poule, je boekje is binnen hoor ;)

Het gevoel dat mijn pouletje klaar is, maar zie gewoon dat ik nog wat in het ak mis. Maar kan enkel 500.000 vrijmaken, waar ik direct al een 1.000.000 nodig heb. Ben bang dat ik papa dus om een serieuze zakgeldverhoging moet vragen

Chris85

'@Cerebal

Naar je eerste (eigen) ingeving luisteren is mijn advies. Dan is het echt een stuk minder erg als het fout gaat dan als je je laat overhalen door een voorbeschouwing of een mening van iemand anders. Tenminste zo ervaar ik het g altijd als ik me ongunstig heb laten beïnvloeden haha.

Chris85

'@Starlynk

Nee ik had 2,5m voor een sprinter en klimmer. Mijn dilemma was Venturini en Formolo of Drücker en Roche.

Met in mn achterhoofd dat Dennis vrijdag het roze pakt en de 2e optie dus meteen al vrij lucratief kan! zijn.

YungNikopolidis

'@Chris85 Precies, zo heb ik mijn team rondom Meintjes gebouwd en laat ik mij door niemand van dit forum ompraten!

Maar zonder grappen, klopt zeker wat je zegt. Laatste wat je wilt is tegen jezelf zeggen 'wat nou als ik gewoon op mijn eigen gevoel was afgegaan'. Snap daarom ook niet dat de 'dagjesmensen' hun team samenstellen via dit forum. Haalt de charme van het voorspel helemaal weg.

Cerebral36

Helemaal eens mannen. Ik ga bij mijn eerste gevoel blijven.

Starlynk

Heeft iemand nog iets gevonden over de rolverdeling tussen Drucker en Roelandts? Ik zit daar nog wel een beetje mee in mijn maag. Een Drucker die altijd meesprint wil ik er eigenlijk heel graag bij hebben, maar 1,5m uittrekken voor iemand die de helft van de sprints laat lopen word ik niet zo blij van :p

Crashtester

Good job van Scorito deze Giro met de prijzen van de renners hoor. Ik denk dat iedereen echt met een leuke puzzel zit nu.

Zelf denk ik er redelijk uit te zijn, al twijfel ik erg over de laatste 2 à 3 plekken. Dit gaat echter om renners van 0,75M en 1M; in grote lijnen staat mijn team.

nathancouw

Ik heb gewoon gegokt! Daarnaast staat mijn team, en het ziet er leuk uit. Al zeg ik het zelf. Moeilijkste keuzes waren Chaves vs Yates en Viviani meenemen of niet. Maar ik ben eruit. Ik laat het jullie vrijdag horen. (tenzij we 10 likes in de pm van Nasibal krijgen 😉)

Chris85

Precies, zo heb ik mijn team rondom Meintjes gebouwd en laat ik mij door niemand van dit forum ompraten!

Haha ik snap je sarcasme maar hij is mn 8e man in de bergen, waarvan de 1e 7 toch wel toppers zijn. En door 500k weg te halen bij Drücker (waar ik al twijfels over had) kan ik een persoonlijke favoriet (waar ik Scorito minded ook twijfels bij heb) meenemen. Daardoor kan ik Roche’s onzekere punten (in mijn ogen) ruilen tegen de zekere punten van Formolo.

Jasperdewaal11

Even tussendoor ik vind die 0-punten uitdaging op Zweeler ook altijd wel een leuke puzzel :)

kevinraar

jasper hoe werk dat? uiteleg doe maar via pm

wesley1983

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.3189430

@Starlynk: dit heb ik gevonden over Roelandts maar nog niks over Drucker, zou het wel raar vinden dat hij niet sprint.

Starlynk

'@Wesley1983: dat had ik ook gevonden maar is volgens mij gewoon een vertaling van het persbericht van BMC: https://www.bmc-switzerland.com/us-en/experience/the-feedzone/bmc_racing_team_targets_multiple_objectives_with_well_rounded_giro_ditalia_roster/

wesley1983

'@Starlynk: lijkt me dat ze alle 2 een beetje door mekaar gaan sprinten dan ofwel afspreken wie zich het beste voelt. Als ze dit laatste doen is het inderdaad jammer voor Scorito.

Malathion

Roelandts zal vaker mee proberen te zitten in de (heuvel)vluchten.

Jasperdewaal11

klassementsrenner 7 € 25.000.000
Tijdrijder 1 € 750.000
Aanvaller 5 € 4.000.000 (waarvan 1 kopman en 1 iemand die ik wel zie sprinten)
Sprinter 6 € 11.500.000
Knecht 1 € 750.000 (eigenlijk gewoon een klimmer)

Denk dat het wel aardig staat zo.

ben_pronk

Ff wat anders, ik weet even niet waar ik de subpoule van wielerflits kan vinden? Hoe moet dat uberhaupt? Kan het nergens vinden :S

wesley1983

Mijn scorito klikken, daarna bij spellenkalender de giro aanklikken en dan rechtsbeneden zoek subpoule.

kielabokki

De link in deze link aanklikken Ben.

http://www.wielerflits.nl/nieuws/341188/speel-mee-met-de-scorito-giro-pool-en-win-een-garmin-edge-fietscomputer.html

Starlynk

Of gewoon de allereerste post van dit topic lezen ;)

JvdBrink

Heb mn team ook bijna rond, twijfel alleen nog over (zoals meer mensen zo te lezen) Drücker/Roelandts. Ik heb nu Drücker maar wil niet 1.5 mil spenderen aan een sprinter die de helft van de etappes meesprint. Een ander heikel puntje is het feit dat ik 2 renners heb van 5 ton waarvan ik bang ben dat deze te veel als opvulling dienen; echter zie ik nergens ruimte om deze te upgraden. Wat zijn de meningen hierover, 2 of meer renners van 5 ton waardoor je een redelijk sterke sprinter en AK man in je team hebt, of al deze renners eruit gooien en gaan voor een groepje renners (sprinters en AK mannen) van rond de 1 mil/1.5mil, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste optie.

ben_pronk

Haha, dank voor jullie hulp. Ik kan niet wachten nu zeg........... Kijken of ik dat bekertje nu weer haal, lijkt me dat dat veel lastiger is omdat er nu alleen maar betaalde gebruikers zitten, dus met meer kennis en met meer inspanning ingevuld.

Treenert

'@ William Schuurman: En als Dennis 2e wordt zijn je truipunten weg, gaat hij ook nergens terugverdienen. Als hij wel eerste wordt heb je 100 punten voor de overwinning en anders bijv. voor Dumoulin, zeg 3e plaats, 80. Of Dumoulin wordt zelfs eerste. Tel uit je verlies. Veronderstel: Dennis wordt in de tijdritten 2 x 2e (best al een prestatie), heb je 176 punten. Doe mij dan maar een extra Guardini of Formolo. Én goedkoper, én meer punten.

Laatst gewijzigd
Ralph123

Iemand nog een alternatief voor Wellens van 500k? Dat is de enige plek die nog moet worden opgevuld...

JvdBrink

'@Ralph123 Als je op zoek bent naar een aanvaller van 500k kom je al gauw uit bij De Marchi, eventueel nog Ciccone, Valls of Torres; maar dat zijn allemaal redelijke gokjes wat mij betreft.

1 2 ... 85 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.