Scorito Giro 2018

1 2 ... 86 ... 187 188
Gesloten
vasnd

'@chris85 ik heb vooral dat ik sommige gasten tegen beter weten in niet mee neem. Zo'n Woods bijvoorbeeld heb ik echt nul komma nul gevoel bij. Dennis net zo kleurloos, wordt er nooit warm van (buiten zijn fenomenale tijdrit).

Knalerwtensoep

'@vasnd Daar betrap ik mijzelf ook op. In het geval van een moeilijke keuze, kies ik dan ook vaak voor de renner die ik liever support. Nu is dat dus Froome/Dumoulin -> Dumoulin.

Onze ouwe Tejay was ook altijd zo'n renner die ik niet nam vanwege zijn uitstraling.

Starlynk

'@vasnd: ik kan wel een aantal redenen bedenken waarom mensen Woods niet zouden nemen, maar omdat ie kleurloos is was nog niet in mij opgekomen :p

@ralph123: Misschien Ruben Plaza nog? Maar zoals Jvdbrink al zegt zijn het wel allemaal gokjes (sowieso de aanvallers, maar die van 500k al helemaal ;) )

Treenert

'@ Jori: Ooh Top, zie idd je deelname staan.

Chris85

'@vasnd

Haha heb ik ook hoor, niet bij de 2 die jij noemt. Ik neem nooit Kristoff en Bouhanni bijvoorbeeld. Puur omdat ik echt helemaal niks met ze heb.

William Schuurman

'@Treenert, twijfels hier, maar Dumoulin zit ook zeker in de ploeg, dus verwacht punten genoeg in de tijdrit. Gezien de resultaten van Dennis de laatste paar prologen moet hij dit normaliter (eenvoudig) gaan winnen. En om te winnen moeten er toch risico's genomen worden. Hij moet toch een keer op zijn fiets blijven zitten :)

arjenzvob

Ook ik geniet van t invullen. Laat nu maar komen!

Voor mensen die nog inspiratie willen:

http://www.velonews.com/2018/05/from-the-mag/giro-ditalia-2018-10-key-contenders-pink_464748

Zelf heb ik nu:
6 ak mannen voor 23 miljoen. Zonder Mitchelton en bijv Aru. Hoop dat het me geen pijn gaat doen...
5 sprinters voor 11.5 miljoen
Verder aangevuld met knechten die sprinten en aanvallers die t verschil gaan maken mits goed gekozen...

Heerlijk dat gokken! Eigenlijk jammer dat de voorpret bijna klaar is haha.

En nog 250 over ook!

Succes allemaal!! Volg je eigen gevoel dat is toch echt t leukst. En probeer niet iedereen hier te kopiëren.

Jori

'@tompot: ploegen waar het zwaard van Damocles boven hangt? neem IAM Cycling en dit seizoen Astana, die winnen meer dan ooit!

Zelf zo netjes van mijn ploeg afgebleven, maar laatste tijd begint het toch te jeuken en neem je de categorie 500.000 tot 1.000.000 meer door dan ooit, op zoek naar een kleine besparing zodat je je GC ploeg nog een extra boost kan geven.

en iemand nog een interview van Ballerini gevonden? wel erg benieuwd wat hij gaat doen!

Laatst gewijzigd
Dupoepin

'@arjenzvob

6 ak mannen voor 23 miljoen. Zonder Mitchelton en bijv Aru. Hoop dat het me geen pijn gaat doen…

:zwaai:

Cli-Joris

Sws Woods kopen, liet in LBL zien in vorm te zijn

nathancouw

Dus... Wie bekijkt het filmpje met Simon Yates op het yt-kanaal van Mitchelton even?

Jori

'@nathan: Niet zo boeiend toch? Tis een Brit, kan tegen slecht weer en voelt zich goed

@tompot: tuurlijk, zeker met het voorjaar van Valgren stromen er weer meer dan genoeg centjes binnen. Bovendien was het meer een truc van Vino om druk op de bedrijven daar te zetten, volgens mij

nathancouw

'@Jori, geen idee! Ik heb hem niet gezien. Zot op 4g en moet besparen vandaar dat ik het aan jullie vraag :)

jeroen13

Geloven jullie in de kansen van Mullen en Wurdz Schmidt voor de openingstijdrit of is het parcours te heuvelachtig voor hen?

Jorik112

Chaves, Yates, Chaves, Yates. Moeilijkste vraagstuk in mijn selectie. Ik zie Yates top 5 rijden, maar een 2006 versie van Chaves, die een vrijwel identieke voorbereiding had, is podiumkandidaat. Moeilijk...

ben_pronk

Ik zit in het 2 miljoen dillema... 1. De La Cruz (was toch bij de Vuelta een held) en kan aardig tijdrijden en zal lang bij Froome willen rijden, dus levert gauw teampunten op.
2. Dennis, stel je voor dat hij wint vrijdag en dus koste wat kost die leiderstrui gaat verdedigen, dan kan die heel wat opleveren...
3. Of toch Woods.... Die kan toch makkelijk top 10 rijden, ook al geeft hij aan het wel te bekijken...... Wie durft mij te helpen? Ik heb nu optie 2, maar neig steeds meer naar iets anders

Jori

"Officieel is het geen proloog, omdat het met 9,7 kilometer daar te lang voor is." Lekker hoor, de WCEendT wijsheden echoën nog steeds hier door op WF

Pozzato niet, Turrin wordt dan de nieuwe 500.000 sprinten toch? ;)

Phoenix0000

Shit geen Pozzato...hele team weer op de schop

ditisdavid

Ben er inmiddels achter wat de sprintplannen van BMC zijn, dat hakt een paar knopen voor me door.

El Mel

'@Ben Woods zonder twijfel als je het mij vraagt. Kan top 10 eindigen en kun je kopman maken in de punchetappes. Teampunten met Sky kun je ook goedkoper binnen hengelen met Henao en Ellisionde. Dennis.. Tja die stelt mij al jaren teleur met Scorito, kan in het rijtje eeuwig talent met Tejay, betancur etc. ;)

Treenert

'@ ditisdavid: Ja las ik ook, Drücker wordt de leadout voor Roelandts ;)

@Jorik: neem ze gewoon allebei, ook handig voor teampunten.

Ik heb me daar nu iets raars gedaan. Heb Viviani + Simion ingeruild voor Guardini + Poppel + upgrade Bennett naar Yates.
Verwacht hierdoor meer punten maar toch ben ik nog niet gelukkig.

Laatst gewijzigd
Jori

Oi, die sprintplannen van BMC zijn wel een beetje jammer, kan dus weer opnieuw naar de tekentafel

Laatst gewijzigd
El Mel

Waar lezen jullie dat?

Wijon

Astana dilemma: Hirt vs Sanchez?
Aanvallers dilemma: Carapaz vs Pedersen?

Treenert

Rohan Dennis:
"I am coming out of this race with a lot of confidence. Yesterday I felt like I was struggling a little, and then there was only one point on stage one where I didn't feel great, but for the rest of the race, I was pretty comfortable. Looking at that, and considering the pace we have been racing at, it is a good sign. I think this year, I have taken another step forward in terms of my ability to suffer on the climbs and I think compared to last year I am in an even better place. I now need to recover from this week, it's been a hard race, but I am excited about heading to the Giro d'Italia."

1 2 ... 86 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.