Scorito Giro 2018

1 2 ... 87 ... 187 188
Gesloten
laupie

Waar lezen jullie de sprintplannen van bmc?

Crashtester

De sprintplannen van BMC komen uit de dikke duim van ditisdavid.

Bazing

Ik lees zojuist ook de sprintplannen van Astana. Interessant allemaal..

steefje9

https://twitter.com/SpazioCiclismo/status/991601865291915264?s=19 hierop staat dat ze beide hun weg zullen moeten gaan vinden in de sprints, als ik het goed vertaal...

Chris85

Haha laat je nou niet gek maken joh.. Bmc heeft geen treintje, Drücker en Roelandts mogen het gewoon samen uitzoeken.

Dumoulist

Veel meer dan dit is er niet over geschreven.

''Avec quels objectifs ?

Il y a des petites choses à faire, à droite, à gauche. Peut-être que je pourrai tirer mon épingle du jeu sur les sprints où je pourrai défendre mes chances, comme d’ailleurs Jürgen Roelandts. Je m’entends bien avec lui. Il va vite également. On verra de jour en jour qui se sent le mieux. Et puis on jouera notre carte.''

Letterlijk in het Nederlands:

''Met welke doelstellingen?

Er zijn kleine dingen om te doen, rechts, links. Misschien kan ik het goed doen in de sprints waar ik mijn kansen kan verdedigen, zoals Jürgen Roelandts. Ik kan goed met hem overweg. Hij gaat ook snel. We zullen van dag tot dag zien wie er het beste voelt. En dan zullen we onze kaart spelen.''

Bron: https://www.lequotidien.lu/sports/cyclisme-jempy-drucker-impatient-de-decouvrir-le-giro/

BVG

Wat is de beste tijdrijder voor een budget van 750K?

StassenR

Ryan Mullen

Poeksel

Zoek zelf even BVG: https://www.nicerodds.co.uk/giro-d-italia-stage-odds

Ceramiche Ariostea

Vermoedelijk puur op tijdrijden Campenaerts en van Emden maar als je ook tijdrijders gaat bekijken die meedingen naar de witte trui komen er meer namen boven tafel

barceman

Welke goedkope mensen zien jullie als kanshebber voor podium witte trui? Carapaz, Oomen, O'conner en Ciccone. Of nog meer?

Laatst gewijzigd
Jori

MAl, Vervaeke, O'Connor, Carthy, Eg, Mohoric, Grossschartner, Krists Neilands, Bouwman, Guy Niv, Guy Sagiv, Mareczko. De ene iets waarschijnlijker dan de andere.

EDIT: Je kan ook bij bookies zoals bet365, paddypower etc. terecht, die geven je quoteringen erbij, dus met een soort waarschijnlijkheid, ws ietsje betrouwbaarder dan op een openbaar forum vissen ;)

Laatst gewijzigd
mik-hail-tal

'@BVG Er is een mooie tool op Scorito nl. Kwaliteiten renner > Tijdrijden. Is minder moeite dan account aan te maken en hier te reageren. Mannekes toch

WCEendT

Edit.

Laatst gewijzigd
Dekenner01

Mohoric gaat dus voor het bergklassement, bijzonder.

WCEendT

Wat betreft de betaalde poule hebben we geen toestemming gekregen om deze hier te promoten i.v.m. risico omtrent kansspelbelasting die Wielerflits liever niet neemt.

nathancouw

Allicht via de e-mail regelen?

Jasperdewaal11

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/nederlanders/167463/van-emden-voelt-spanning-ik-kwam-net-niet-vooruit-op-de-fiets-dus-dat-vind-ik-niet-fijn

Van Emden kwam niet vooruit nou lekkere voorbode ;)

WCEendT

'@Nathancouw
Denk dat het regelen via email en de scorito poule zelf indd het beste is. Misschien via whatsapp?

Laatst gewijzigd
mrmtiss

Hoe denken jullie over de klimkwaliteiten van Dennis die die zegt te hebben verbeterd? Is hij de 2 miljoen echt waard? En is Tony Martin dan niet een betere vervanger voor 1 miljoen?

Daarnaast twijfel ik nog over Lopez. Was in de Vuelta fantastisch bergop en doet natuurlijk mee voor de witte trui. Maar is 4,5 miljoen niet een te groot risico voor hem?

BarryE1

'@mrmtiss

1) Slechter kon ook niet
2) Ja, als ik hem aanklik gaat het budget iedere keer 2M omlaag, als ik wegklik dan 2M omhoog. Ergo: hij is echt 2M waard!
3) Nee
4) Nee

Jori

'@barryE1: Heerlijk die 2) !

Jasperdewaal11

Goude Reactie :)

KissMyAce

Astana zal in etappe 4 iedereen buiten tijd fietsen

Pietje Precies

Ik vind hem onnodig lullig en daarnaast antwoord 1 en 2 vrij maf. Los van of Dennis in staat is een klassement te rijden in een grote ronde is het voor een tijdrijder een zeer goede klimmer. En hij is de laatste jaren absoluut een completere coureur geworden. Verder wordt er niet gevraagd of Dennis 2 miljoen kost, maar of hij 2 miljoen waard is.

Door Dumoulin moeten we niet opeens gaan denken dat die combi/switch van tijdrijden naar klimmen makkelijk te maken is. Of Dennis wel/niet zijn geld waard gaat zijn zou wel eens bepaald kunnen gaan worden door de sterkte van de wind op de Etna.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 87 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.