Scorito Giro 2018

1 2 ... 88 ... 187 188
Gesloten
Chris85

'@Wceendt

Telefoonnummer via PM naar jou en App groep aanmaken? Of zadelen we jou nu met iets op waar je totaal niet op zit te wachten haha?

WCEendT

'@Chris85
Klinkt als een goed idee, maar sta er ook voor open mocht iemand anders het willen regelen. Maakt mij allemaal niet zoveel uit.

kielabokki

WcEendt, doe je ook wake up calls?

Starlynk

Wat betreft Rohan Dennis wordt er inderdaad soms wel heel lacherig over gedaan. Natuurlijk is hij geen absolute topklimmer, maar dat betekent niet dat hij op de eerste de beste berg zeker op 5 minuten gereden gaat worden... Kijk bijvoorbeeld naar deze etappe uit de Tirreno vorig jaar: https://www.procyclingstats.com/race/tirreno-adriatico/2017/stage-4

Toch zeker geen misselijke slotklim. Verliest 1:17 op Quintana (wat al meevalt) en maar 36 seconden op Dumoulin (die daarna de Giro won) en eindigt nog voor mannen als Majka en Nibali.

Dekenner01

Ik ben voor. Appgroep is ook direct transparant.

edit: en gemakkelijk met het tikkie aan het eind van de Giro ;)

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Starlynk
Weg dat bericht!!! :p
Laat iedereen Dennis lekker thuislaten :#

kielabokki

https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-california/2014/stage-3

Starlynk

'@WCEendt: Oh ehhh.. ik bedoelde uiteraard etappe 4 van dit jaar in de Tirreno!

https://www.procyclingstats.com/race/tirreno-adriatico/2018/stage-4

Hier rijden de grote mannen Dennis gewoon op meer dan 17 minuten! Hij eindigt zelfs nog achter Gaviria. Die man kan echt voor geen meter klimmen. Ik denk dat ie in etappe 2 al gelost wordt op een vluchtheuvel!

Jorik112

'@WCEendt ik stuur jou via pm even een voorstel.

WCEendT

Hahaha.

Wat betreft de betaalde poule, even afwachten hoe andere deelnemers reageren (Treenert, arviidd, jorik112, cerebral36, bazing, etc etc etc)

Edit:
Daar is Jorik :p

Laatst gewijzigd
Dumoulist

Daarnaast moet je niet naar zijn klimcapaciteiten over 3 weken kijken, maar naar de heuvel/berg etappes waar je hem wel bij de eerste 20 kunt verwachten.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Die etappe eindigde een Belg die vrijdag ook start zeer hoog ;)

Cli-Joris

Carapaz sws halen, die doet mee voor twee truien

Jorik112

Het is wat jammer dat het redelijk kort dag is, wat het organiseren van een goed georganiseerde betaalde subpoule wat lastiger maakt.

Cli-Joris

Bouwman pakt teampunten voor V. Poppel + doet mee voor het jongerenklassement

Chris85

'@Jorik112

Dat valt wel mee toch?!

WCEendT

Teampunten Van Poppel?

Starlynk

'@Cli-Joris: ben je nou je eigen aantekeningen in dit topic aan het maken? :p

BarryE1

'@Pietje Nou, onnodig lullig, laten we niet overdrijven! Althans, zo was het niet bedoeld. Het is hooguit flauw. De flauwheid ontstaat een beetje omdat niemand weet of een renner zijn geld waard gaat zijn. Zelfs jouw model komt hooguit tot een bepaalde mate van waarschijnlijkheid, of verwachting. Zelfs als je de windrichting op de Etna als variabele in het model verwerkt.

Ab Normaal

En ik snap Barry ook wel. Als je hier al jaren bivakkeert dan word je wel een beetje moe van de 'die of die' vragen.
Dat heeft allemaal met je gevoel te maken.
Niemand hier kan met zekerheid zeggen of Yates beter gaat zijn of Chaves. Ik word er ook erg moe van, steeds maar weer dat soort vragen of iemand het waard is.
Denk dat op alle 88 pagina's Rohan Dennis wel voorbij gekomen is met de twijfels van iedereen.
Als je dat leest lijkt het mij een rare vraag.

Snap best dat je uit een soort van baldadigheid dan een keer zo'n antwoord geeft.

Malathion

'@Barry
Lekker laten gaan. Was prima van toon en inhoud.

Ik zou ook wel mee willen doen met de subpoule.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Malathion
Kom ik later vandaag op terug, lijkt de goede kant op te gaan wat betreft de organisatie ervan :).

nathancouw

'@WCEendT ik wil de groep ook wel opzetten hoor. Maakt mij geen bal uit, zolang hij er maar komt!

WCEendT

'@Nathancouw
Komt goed!!!

Bazing

'@Eend Via whatsapp wat mij betreft prima.

1 2 ... 88 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.