positief forum?

1 2 3 4 5
Romāns Vainšteins

Valt hier nog wat te snuiven ?

Ragnar Lolbroek

'@vlinder. Ik zat al bij de tour :). Waar Mas en Padun zullen moeten knechten.

achtpuntzes

Zullen we anders een speciaal topic voor RV creeeren? 'Plaats hier al uw slechte grappen', lol. :p

Timocycling

'@RV: volgens mij wordt hier al best veel gesnoven zo te lezen :)

dazzler2120

Wat ik me oprecht afvraag, wat is de reden dat @timocycling en @RV naar dit topic komen, terwijl het onderwerp van dit topic ze niet aanstaat?
Blijf dan weg & ga dan ergens anders trollen/meepraten.

Poeksel

Bij de Tour is het niveau van de reacties altijd lager dan bij de Giro en Vuelta, omdat er meer 'dagjestoeristen' komen. Er zullen vast ook wel weer veel dopingbeschuldigingen komen.

Padun is knecht voor de broertjes waarschijnlijk, maar in de Tour van de Alpen was ie dat ook (voor Pozzo) en werd ie toch twaalfde (en won een etappe). Ik zie hem in Zwitserland ook wel in de buurt van de top 10 komen.

@dazzler: Goeie vraag...

Laatst gewijzigd
Vlinder

'@Dazzler; ze willen waarschijnlijk gewoon graag aandacht en als dat de reden is kun je dat vaak beter gewoon negeren, werkt bij peuters vaak ook het beste ;-)
@Senne; hahaha ja zover was ik nog niet, ik zit nog in Zwitserland.

Ik zal eens letten op die Padun...

Romāns Vainšteins

Een beetje gaan zeiken op mensen die anders zijn is anders ook niet erg positief.

Starlynk

'@Vlinder: Padun is ook een groot talent. Pas 21 ook! Zeker in de gaten houden :)

Poeksel

RV, als je hier toch bent, had je mijn vraag van 12 juni 2018 om 21:43 gelezen?

Vlinder

'@starlynk; ga ik doen! Heeft in ieder geval al mooie resultaten neergezet als ik PCS zo bekijk. Wat voor type coureur is hij, een klimmer, meer middengebergte of een alleskunner? Heeft hij een goede punch?

Starlynk

'@Vlinder: in principe een klimmer, maar kan eigenlijk op alle terreinen wel prima uit de voeten. Kan ook goed aankomen voor een klimmer, dus ik vermoed dat ie ook wel aardig zou moeten kunnen punchen, maar dat weet ik niet zeker.

Timocycling

Ik denk dat RV en ik het hier toch wel gezellig vinden en genieten van de ambiance.

Vlinder

'@starlynk; bedankt voor de info! Zo leer ik weer wat bij, thanks

lnnrt

Altijd spannend hoe beloften de overstap naar de profs verteren vind ik. Die Padun is een goed voorbeeld, lijkt de stap redelijk makkelijk te zetten. In de Hammer Series was hij heel sterk, en in Tour of the Alps ook. Als je naar de uitslag van de baby Giro van vorig jaar kijkt, dan zie dat hij daar 5e werd. Die Scott Davies, die 4e werd, lijkt wat meer moeite te hebben zijn eerste prof(half)jaar.

Het échte talent van vorig jaar bij de beloftes, Sivakov, is er trouwens ook eentje om deze week in de gaten te houden. Sky rijdt namelijk niet echt met een vooruitgeschoven kopman lijkt het.

kielabokki

Wat vinden jullie van Remy di Gregorio? Toch ook een renner die vaak positief is.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Lnnrt: Ben benieuwd. Sivakov lijkt ook iets rustiger gebracht te worden door Sky (net als Hart). Lijkt me ook niet onverstandig..

Vlinder

'@innrt; Oh Sivakov is ook echt nog maar heel jong! Als 'nieuweling'moet je dus ook wel wat geluk hebben met wat voor ploeg je aan een koers start. De meesten zullen wel moeten knechten in eerste aanvang. Lijkt me voor de renners ook wel een flinke omschakeling qua mindset, al weten ze dat natuurlijk van tevoren ook wel. Maarja theorie en praktijk lopen niet altijd synchroon

Poeksel

Oomen toch gewoon goed vandaag! Mas ook, dat kan nog een spannende strijd worden.

Vlinder

Prachtig hoor! Warbasse in de aanval en toch ook op het podium, heerlijke renner! Heb ik echt een zwak voor gekregen toen hij vorig jaar dat interview gaf na zijn overwinning en ineens helemaal overmand raakte van emoties. Later las ik een prachtig stuk van/over hem over zijn strijd om prof te blijven en door te zetten. Echt heel mooi, kwetsbaar en eerlijk!
Oomen nog weer een dag in het groen. Schitterend! Überhaupt reden de Nederlanders toch weer sterk! En Padun heb ik inmiddels gespot!

Bikepure

Ik denk dat Vlinder misschien ook niet bedoelt dat alles louter positief moet zijn, maar zolang we elkaars mening respecteren en er op een normale manier inhoudelijk over discussiëren het al een stuk prettiger wordt.

Laatst gewijzigd
pirazzi

"mensen die anders zijn" Als die mensen zich aanpassen, m.a.w. zich beschaafd gedragen zullen ze heus wel geaccepteerd worden.

Vlinder

'@Bikepure; klopt helemaal!! Het is ook goed om het oneens met elkaar te zijn; agree to disagree! Maar dan op respectvolle, inhoudelijke en genuanceerde wijze naar elkaar, over renners, ploegen etc... Dat is wat ik met positief bedoel.

Wielrennertje

Frappant dit. Dan wordt er gezegd dat mensen die tegen dit forum zijn zich triest gedragen.. Een forum (lees bubbel) creëren waar wielernieuws enkel met een geforceerde positieve blik mag worden bekeken vind ik ook aardig treurig.

Poeksel

Wielrennertje, ben je het eens dat het niet prettig discussiëren is als anderen je mening verdraaien of een karikatuur ervan maken?

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.