Scorito Tour 2018

1 2 ... 143 ... 255 256
JimKro

'@Barry

De bettingmarkt gaat nu uit van ongeveer 60% kans op een winst van Sky en 26% kans op winst van BMC. Daarna volgen Sunweb (9%). QS (2,5%) en Michelton-Scott (2%). De kans op winst voor 1 van de overige teams wordt dus geacht als minder dan 1%. De meeste van deze teams zitten tussen de 0,1% en 0,5% kans.

Laatst gewijzigd
Stuff

'@BarryE1

Volgens de bookies (oddschecker):

Sky: 1/1.62=62%
BMC: 1/3.40=29%
Sunweb 1/10=10%
QS: 1/19=5%
MS: 1/34=3%
BORA: 1/67=1%

Sky huizenhoog favoriet dus.

nasibal

QS overschat ja? Het is dat ze al 2 dagen als ploeg aan de bak zijn, maar man man man, die hebben me een TTT ploeg...

Ik denk dat Movistar hier best top 5 kan rijden, het enige wat ze nog zou kunnen nekken is dat ze landa aan boord moeten houden. Beetje net zoals met Yates. Ook als ze in het laatste wiel blijven hangen ga je toch minder hard dan wanneer je ze zou mogen lossen.

Thibaud

Heb slechts 1 Sky renner en ook maar 1 BMC, voor de rest 3x QS en 2x Movistar. Nu de vraag wat met de laatste 2 plekken te doen. Heb nog 2 Bahrain renners, 2 TLJ en 1 Bora die iets van punten kunnen pakken, wie schatten jullie het meest kansrijk in van deze 3?

Jasperdewaal11

BMC wint gewoon is hun discipline en die willen de verloren tijd van Porte goedmaken, en GvA in het Geel krijgen.

Sky gaat tekort komen. Bernal heeft de vloer al gekust en Froome ook. Thomas is met de huidige voorsprong nu "kopman" en dat zaait tweedeling.

skylimit

niet zo moeilijk vandaag afhankelijk van de 20 renners die je hebt. heb 3x quick step, 2x sky, 2x bmc, 1x bora, 1x mitchelton.enige afweging valverde erin voor een quick step of bora/mitchelton..

Martinho237

Wie lagen er allemaal bij die laatste valpartij? Of weet iemand waar ik dat kan terugvinden? PB mag uiteraard.
Ik meen zelf Haussler en Impey te hebben zien liggen. Matthews en Valgren stonden er achter, maar leken niet daadwerkelijk te zijn gevallen.

Ik zet mijn geld op SKY vandaag.

@Phoenix
Hierbij mijn (gebrek aan) inzicht: Movistar zal niet met alleen Valverde aan de streep willen komen dus zullen ze ook Landa en/of Quintana aan boord willen houden. En dan zal Landa minder nadelige invloed hebben op de eindtijd dan Quintana. Laatstgenoemde laten ze er dus waarschijnlijk wel af waaien, maar desondanks verwacht ik niet dat dat voldoende is t.o.v. QS. QS = QS en hebben nu een uitgelezen mogelijkheid om Jungels ergens in de komende 6 dagen in het geel te krijgen. Ik verwacht dus dat die vol gas gaan. MS heeft de halve ploeg al op het asfalt gehad en moeten Yates aan boord houden. Kortom; ik schat Movistar lager in dan QS, maar wel hoger dan MS.

Jori

Movistar mist tov andere jaren wel goede motoren als Castroviejo, Dowsett en heeft extra ballast met Quintana en Landa, hoewel Landa me wel heeft verrast met zijn sterk verbeterde tijdrit. Zelfs Gorka Izagirre en Ion Izagirre hebben ze niet meer.
Wel zijn Amador en Erviti prettig en kan Soler er ook wel wat van, maar zie ze toch wel wat te kort komen. Vond Bennati en Rojas al beiden in de selectie iets te veel, wat al aangaf dat ze op teveel paarden wedden in mijn ogen.

Ik had ipv Bennati ook in eerste instantie Sütterlin of Oliveira in de selectie verwacht

Laatst gewijzigd
Jun Allrich

ff zwaar gokken met 4 sky 3 Movi en 2 QS

nasibal

ff zwaar gokken met 4 sky 3 Movi en 2 QS.

4 SKY noem je zwaar gokken ja? Ook zwaar gegokt door vol in te zetten op het kampioenschap van Bayern zeker? ;)

Laatst gewijzigd
Jun Allrich

Of 4 sky 2QS 2Bora en 1 MS

Jun Allrich

'@Nasibal

klopt! zwaar is overdreven. Alhoewel.... met de Moviestars weet je het nooit...

Laatst gewijzigd
daannnnn

Beste leden van de TJ club, hebben jullie stiekem al gedacht aan een scenario waarbij BMC wint en Porte, Kung, Bevin en TJ over de finish komen zonder Greg??? #TJwintdetour

Pietje Precies

'@Barry, ik geef Sky denk zelfs wel 70%.

Maar het blijft lastig om individuele tijdritprestaties om te zetten naar teamtijdritten. Sagan rijdt bijvoorbeeld zelden een goede lange individuele tijdrit, maar ik kan me voorstellen dat hij juist tot de beste behoort in deze discipline. Omdat dit 10-30 sec vol gas is en vervolgens weer een tijdje 'meetrappen' i.p.v. zelf 35 km vol in de wind stampen.

nasibal

Tejay in het geel zou oprecht legendarisch zijn.

Abdoe

Ja, renners als Sagan en ook Greg (inhakend op de post daarboven) zijn echt top in dit werk. Een reeks intervallen, vergelijkbaar met inspanningen die in het Vlaamse voorjaar (of ook bijv het mountainbiken) worden geleverd. Dus de kans dat BMC wint èn Greg eraf wordt gereden lijkt me erg klein. Maar zou idd legendarisch zijn, Tejay in geel.

Laatst gewijzigd
christidoc

Tejay is de nieuwe Uran. Een no-brainer om in je team te hebben.

fringale

Ploeg vandaag :

- Froome
- Thomas
- Moscon
- Bernal
-------------
- Küng
- TJ
-------------
- Gaviria
- Alaphilippe
-------------
- Sagan

Klein gokje met Sagan boven TD (owv 8 punten groene trui)

dazzler2120

Is TJ dan de absolute kopman bij BMC? Volgens mij moet een nieuwe Uran minstens aan die criteria voldoen.

daannnnn

'@Abdoe ik weet dat de kans klein is, maar houd me alsjeblieft nog even in mijn waas

Pietje Precies

Ik moet het nog maar zien. Ik vind het realistischer dat Tejay vandaag 32 + 6 pakt. En je daarna nog een poosje 6 met hem zou kunnen blijven pakken of misschien zelfs nog minder vanaf etappe 6. Plus je gaat hem in al die etappes niet opstellen voor 6 punten, dus effectief blijft het bij die 32 + 6 van vandaag. Dan is ie nog heul ver verwijderd van jackpot.

Poeksel

Als Tejay in de Vuelta 3M of meer kost weet ik hoe het komt!

nasibal

Een goede Tejay is prima in etappe 6 op te stellen. Niets wijst er op dat hij slecht is, sterker nog, hij rijdt on-tejay's-attent. Verwacht dus ook niet dat na etappe 6 die +6 zomaar verdwenen is.

Wel eens dat je beter een SKY-er als opvulling gebruikt in 4,7 en 8.

ivo001

Ik heb toch Valverde weer vervangen voor Nibali. En Sagan blijft er ook in, die kunnen best 6e worden vandaag en hij pakt wat groene trui punten.

Trainee

'@ivo001
Heb je Colbrelli? Anders kun je hem beter opstellen lijkt me.

1 2 ... 143 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.