'@rob94 Ik zou eerder voor Bardet gaan dan voor Yates (heeft nog niets laten zien)..
@Japie, ja goed punt, nu ben ik vaak wat meer voor kansen spreiden, al zou Bardet/ Landa geen verschil zijn (neem aan dat ze tussen plek 10 en 20 finishen).
@Rosco ja, ik heb gewoon meer punchende klimmers dan jij denk ik, kan voor mijn eigen gevoel niet om Fuglsang/ Valverde/ Froome heen.. Daarnaast heb ik Martin puur gepakt voor de bergtrui/ jongerentrui.. Hij is niet in mijn team gekomen voor deze etappes eerlijk gezegd. Dat de twijfel nu ontstaat is een positief teken vind ik.. Dit laat m.i. zijn vorm zien, en de kwaliteiten die hij heeft!
Allemaal weer een mooie koers gegund, ik kan het helaas niet zien (einde van de middag) omdat ik naar een concertje ga.. (Ook beetje lullig om ziggoGo te kijken daar ;))
Toch nog een kleine wijziging in mijn team gemaakt na de laatste 3 jaar de muur van Huy en Bretagne even bekeken te hebben.. Bardet moet ik wel meenemen, het betekent exit Roglic, toevoeging Landa..
Teampje is nu:
Valverde (C)
Alaphilippe
Froome
Nibali
Landa
Bardet
Colbrelli
Sagan
Fuglsang
Hoop hier toch echt een keer mijn slag te kunnen slaan en de investering van EN Valverde EN Alaphilippe uit te kunnen buiten :)
*** Scorito's optimale team na etappe 5 ***
Score: 1993
Kosten: 52 miljoen
SAGAN Peter
GAVIRIA Fernando
GILBERT Philippe
COLBRELLI Sonny
KRISTOFF Alexander
KITTEL Marcel
VAN AVERMAET Greg
ALAPHILIPPE Julian
GREIPEL André
GROENEWEGEN Dylan
VAN GARDEREN Tejay
PASQUALON Andrea
JUNGELS Bob
VALVERDE Alejandro
DÉMARE Arnaud
PORTE Richie
SCHAR Michael
THOMAS Geraint
LAPORTE Christophe
ANDERSEN Søren Kragh
Momenteel de volgende mannen in de basis staan:
Valverde(C)
Alaphilippe
D. Martin
Froome
Nibali
Roglic
Fuglsang
Latour
Sagan
Heb Colbrelli, GVA, Impey en Jungels op de bank. Zouden julile één van mijn bankzitters nog inruilen voor Roglic/Fuglsang?
Verwacht dat 2x Mur de Bretagne er voor Colbrelli en GVA toch teveel aan zal zijn en vond Sagan gisteren nog wel heel makkelijk omhoog rijden... lastig..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.