Scorito Tour 2018

1 2 ... 171 ... 255 256
Cycling88

Ik zit nog te twijfelen om Landa er in te zetten, dit kan voor thomas of majka? Dat het maar snel 13.25 is :p

Matti

Heb ook teveel keuzes voor vandaag..

Froome, Thomas, Majka (ivm Sagan), Jungles (ivm Alaflip), TJ, Uran, Martin, Alaflip en Sagan heb ik nu erin staan.

Kan daarnaast nog kiezen uit: Yates, Latour en Zakarin..

jelle013

'@rob94 Ik zou eerder voor Bardet gaan dan voor Yates (heeft nog niets laten zien)..

@Japie, ja goed punt, nu ben ik vaak wat meer voor kansen spreiden, al zou Bardet/ Landa geen verschil zijn (neem aan dat ze tussen plek 10 en 20 finishen).

@Rosco ja, ik heb gewoon meer punchende klimmers dan jij denk ik, kan voor mijn eigen gevoel niet om Fuglsang/ Valverde/ Froome heen.. Daarnaast heb ik Martin puur gepakt voor de bergtrui/ jongerentrui.. Hij is niet in mijn team gekomen voor deze etappes eerlijk gezegd. Dat de twijfel nu ontstaat is een positief teken vind ik.. Dit laat m.i. zijn vorm zien, en de kwaliteiten die hij heeft!

Allemaal weer een mooie koers gegund, ik kan het helaas niet zien (einde van de middag) omdat ik naar een concertje ga.. (Ook beetje lullig om ziggoGo te kijken daar ;))

Rob94

'@jelle013 dat was inderdaad de afweging die ik aan het maken was. Toch die keuze maar gemaakt

jelle013

Toch nog een kleine wijziging in mijn team gemaakt na de laatste 3 jaar de muur van Huy en Bretagne even bekeken te hebben.. Bardet moet ik wel meenemen, het betekent exit Roglic, toevoeging Landa..

Teampje is nu:
Valverde (C)
Alaphilippe
Froome
Nibali
Landa
Bardet
Colbrelli
Sagan
Fuglsang

Hoop hier toch echt een keer mijn slag te kunnen slaan en de investering van EN Valverde EN Alaphilippe uit te kunnen buiten :)

tempo789

*** Scorito's optimale team na etappe 5 ***
Score:
1993
Kosten: 52 miljoen

SAGAN Peter
GAVIRIA Fernando
GILBERT Philippe
COLBRELLI Sonny
KRISTOFF Alexander
KITTEL Marcel
VAN AVERMAET Greg
ALAPHILIPPE Julian
GREIPEL André
GROENEWEGEN Dylan
VAN GARDEREN Tejay
PASQUALON Andrea
JUNGELS Bob
VALVERDE Alejandro
DÉMARE Arnaud
PORTE Richie
SCHAR Michael
THOMAS Geraint
LAPORTE Christophe
ANDERSEN Søren Kragh

kielabokki

Ik sta nu in de supermarkt jongens, moet ik gele of blauwe M&M’s kopen?

ploep

Hans Landa (c) en de rit, Thomas het geel en Sagan, Greg en Gilbert niet in de voorste 20, dat scenario zou ik graag zien.

Dumoulist

Ik twijfel nog over Moscon. Maakte vorig jaar veel indruk in de Vuelta op zo'n soort aankomst. Maar krijgt hij de ruimte? https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2017/stage-13

Vjatsjeslav

Ik zou gele én blauwe M&M's kopen, dan zit je altijd goed

tjarkeh

'@ kielabokki Gele (c)!

Pom titcock

Dumoulin of Fuglsang vandaag dan mannen?

Valvuillerdemoz

'@tempo789: Doe ook vast even het ideale team na etappe zes?

Valvuillerdemoz

Als Sagan dit kan, kan Colbrelli het toch ook wel?

sjappie

Bruine

Matt89

Sowieso blauwe M&M's.

jlmr1990

Toch maar Landa erin ipv Yates. Zul je zien dat Yates vandaag wél presteert.

Pom titcock

'@jlmr wat moet je met landa vandaag?

jlmr1990

'@superheldkuijer eventueel teampunten Valverde en was gister nr 21. Verwacht hem vandaag ook wel in top-20. Eerder dan Yates.

Lance Beenstrong

Momenteel de volgende mannen in de basis staan:

Valverde(C)
Alaphilippe
D. Martin
Froome
Nibali
Roglic
Fuglsang
Latour
Sagan

Heb Colbrelli, GVA, Impey en Jungels op de bank. Zouden julile één van mijn bankzitters nog inruilen voor Roglic/Fuglsang?

Verwacht dat 2x Mur de Bretagne er voor Colbrelli en GVA toch teveel aan zal zijn en vond Sagan gisteren nog wel heel makkelijk omhoog rijden... lastig..

klumper

Mollema of Bardet?

lucwijngaarden

mollema

elstupidoloco

Bardet

siets

To Colbrelli or not to Colbrelli.. dat lijkt de vraag die ieder met Colbrelli in zijn team bezig houdt..

Jori

beiden natuurlijk ;)

@Poeksel: Speciaal voor jou nu toch maar mijn (c) verandert ;)
EDIT: Nu weer teruggezet
EDIT2: tja, nu wordt het vlak voor de start maar een muntje opgooien

@Siets: Nope, geen moment over getwijfeld

Laatst gewijzigd
1 2 ... 171 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.