Landa of kruijswijk brengen met de laatste transfer. Sta in de top 20. Dus het is best een belangrijke afweging. Heb van de top 12 alleen landa en kruijswijk niet. Kruijswijk rijdt denk ik een betere tijdrit. Maar landa lijkt een beter klassement te gaan rijden. Zou kruijswijk vandaag niet op grotere afstand zijn gereden als hij niet had aangevallen??
'@mactjappie: klinkt veelbelovend, bij welke krant doe je mee! Zo te lezen lijk je zeker voor de winst mee te spelen (afhankelijk welke sprinters je nog in je team hebt en of je Alaphilippe hebt) Dat is een lastige keuze, mijn gevoel zegt net Landa (was vandaag erg sterk, en kan nog verbeteren met z'n blessure). Maar zullen uiteindelijk niet veel qua punten van elkaar verschillen.
Tja, met acht vlakke etappes was het wel logisch om behoorlijk wat sprinters mee te nemen. En wie had van tevoren bedacht dat de tijdslimiet voor Gaviria en Greipel een groot probleem zou zijn? Dat leken veilige keuzes.
Ik sta inmiddels tweede bij de kneusjeskrant, maar zonder wissels en met vier uitvallers, dus ik denk dat er niet meer inzit dan het boek van Thomas Dekker. De strategie moet nog iets verfijnd worden, maar ik weet niet nog precies hoe...
'@Poeksel: Jouw team ziet er nog steeds goed uit, en je hebt al een mooie voorsprong opgebouwd (tegenover de klimteams). Ik heb snel gekeken en denk dat je zeker de top 5 kan halen (verwijt me niks als dat niet gaat gebeuren hé) Maar ook in de daguitslag van vandaag en gister eindig je in de top 100 (en de rest uit de top 100 daguitslag staat waarschijnlijk honderden punten in het klassement van je verwijderd)
Ik heb zelf met een van mijn teams gisteren 3 punten minder behaald in de daguitslag (en daarmee de 344e dagplaats behaald, is wel wat anders als jij met de 94e plaats) En Ik verwacht dat ik met deze punten/zo'n klimteam ook meespeel met een top 10 klassering en wel bij BD (waar concurrentie dus veel hoger ligt)
Dus dan zou jij zeker voor de winst meespelen (geeft de moed op die fiets nog niet op he!), het ziet er heel goed uit voor je op dit moment denk ik!
Mjah, vorig jaar stond ik ook derde of zo vlak voor het einde en werd het uiteindelijk een regenjas. Een racefiets winnen zou me wel erg goed uitkomen (niet dat andere mensen er niet blij mee zouden zijn, maar ik iets meer), ik zit eigenlijk al een paar jaar te overwegen om er eentje te kopen, maar het is er nooit van gekomen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.