Lezerstour

1 2 3 4 5
Martinho237

3194

martijn2308

3335

jp.vanoosterhout

nr 1 3408 punten,maar ik denk dat het niet hebben van la tour en kruiswijk,quintana mij de das om gaan doen,zou wel jammer zijn !spannend

Martinho237

Nog steeds 1e fieldhaus...netjes! Ik heb dankzij Fraile mijn laatste stuiptrekking naar plek 91.

Martinho237

Cort saves the day! Geklommen naar plek 66. Nu zal het wel echt klaar zijn.

Politor

340e..

jp.vanoosterhout

nog steeds op 1. 3980 punten,ben bang dat kruiswijk en quintana nog te veel punten gaan halen,al hoop ik van niet spannend voor mij !

Poeksel

4326 punten nu. Vorig jaar stond ik vlak voor het einde eerste, maar zakte ik na de klassementspunten nog naar plek 9. Nu mis ik echter van de top 11 alleen Landa en Fuglsang, de nummer twee heeft geen Quintana en Kruijswijk en sowieso een renner minder. Parijs is nog ver, maar ik vind het heel spannend.

JellevanderLinden

Lekker bezig @Poeksel! Je mag stiekem beginnen te hopen! Jou scoreaantal zou ook in alle andere kranten niet onderdoen (een van de hoogste overal, ook in BD zou je dik aan kop hebben gestaan) Jij geeft de Volkskrant enige status :)-

Martinho237

4033 punten hiero. Volgens verwachting uit de top 100 gekukeld gisteren.

mactjappie

3e in bn de stem!

JellevanderLinden

5e en 8e op dit moment bij het BD!

JellevanderLinden

Vandaag eerste plaats gepakt in het klassement van BD, hopen dat ik het morgen kan behouden. (heb stiekem al berekend met m'n concurrent, en indien Colbrelli morgen niet top 5 haalt, win ik, anders helaas niet)

Poeksel

Erg spannend dan Giel/Jelle! Ik zou kijken of je ergens bij een bookmaker geld op een hoge notering van Colbrelli kan inzetten, als een soort verzekering...

De nummer twee bij mij heeft Degenkolb en Colbrelli, ik Kruijswijk, Van Avermaet, Quintana en 53 punten meer. De nummer 3 staat 95 punten achter. Ik moet denk ik hopen dat iedereen gewoon op de fiets blijft zitten en er geen gekke dingen gebeuren. Het ziet er comfortabel voor me uit, maar vind ik het evengoed erg spannend.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Haha ja, ik ben slim en maak gebruik van de optie om ook onder de namen van mijn broers mee te spelen :)-

Lekker bezig Dimitri, dan ziet er zo goed als zeker voor je uit. Kruijswijk haalt als het zo blijft al 60 punten voor AK en Quintana 20! Dat betekent dan al een voorsprong van 133 punten op de nummer twee. Degenkolb en Colbrelli kun max 40 en 35 punten daguitslag pakken (heel onwaarschijnlijk overigens) + 20 punten van de puntentrui voor Degenkolb (dus max 95 punten ong.) Succes morgen!

jp.vanoosterhout

gisteren gezakt bij bn de stem van 1 naar 2,als ik zo bereken zou ik top 5 nog kunnen behouden !nu 5143 punten,toch nog een leuke prijs !

Martinho237

Ik mag blij zijn met een plek in de top500. Maatje van me doet nog volop mee om de knikkers met een 4e plek.

JellevanderLinden

Gefeliciteerd Dimitri!! Heb overal net 8 punten meer behaald als jouw :)

Poeksel

Huh, ik 6050, jij 6046 toch? Maar jij ook gefeliciteerd! Wat heb je afgesproken met je broer over een eventuele prijs trouwens?

jp.vanoosterhout 6 punten te kort voor de eerste prijs zie ik... gelukkig dat de tweede prijs ook een mooie is.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik ben trouwens geinteresseerd in hoeveel punten de renners behaald hebben. Kunnen mensen aanvullingen doen op dit lijstje?

Thomas 755
Sagan 641
Dumoulin 483
Alaphilippe 435
Froome 419
Kristoff 407
Van Avermaet 307
Demare 298
Gaviria 271
Bardet 248
Bernal 211
Groenewegen 175
Valverde 147
Greipel 104
Nibali 97
Kittel 80
Yates 79
Matthews 30
Porte 18

Invallers (dus geen punten vanaf het begin):
Roglic 358
Kruijswijk 201
Quintana 160

mactjappie

1e geworden in bn de stem!

BrackenRidgeCycling

lange tijd in de top 20, maar gezakt naar 81 in de pzc, laatste paar dagen te weinig punten gepakt helaas

JellevanderLinden

Oh @Poeksel, was net iets te snel met mijn bericht zie ik nu, waren nog niet alle punten blijkbaar opgeteld! Gelukkig voor mij deed je niet mee bij het BD dan! :)

De prijs is wel helemaal voor mij, omdat ik ook alles zelf heb ingevuld. (de rest in mijn gezin hebben er niet zo veel verstand van).

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Aanvulling lijst Poeksel:
D. Martin: 248
Quintana: 172
Jungels: 159
Fuglsang: 98
Uran: 36

Invaller:
Latour: 271 (vanaf etappe 10)
Landa: 214 (vanaf etappe 11)
Kruijswijk: 230 (vanaf etappe 13)

Roglic was als het goed is geen invaller bij jou, want heeft bij mij vanaf het begin 358 punten behaald

Poeksel

Roglic kwam er geloof ik in voor Matthews.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.