Mensen die de Plus overwegen? Hij zegt dit:
"Na 2 weken begint de vermoeidheid toch wel te wegen. Ik voelde vandaag dat ik wat gas moet terugnemen, anders ga ik uitgewrongen uit de Vuelta komen en dat is niet de bedoeling. Volgende week wil ik er nog een ritje uitpikken en in de tijdrit ga ik nog eens kijken hoe ver ik sta in de voorbereiding op het WK."
'@AJ
Dagje voor de vlaamse vrienden?
Leesvoer: https://m.hln.be/sport/wielrennen/wk-wielrennen/poll-welke-acht-belgen-moet-bondscoach-de-weert-selecteren-voor-het-wk-wielrennen~a7a7f804/#comments
En lees vooral de comments, ze zijn stikjaloers op onze generatie! En wat hebben ze een hekel aan de Greg.
Van 9 klassementsmannen vandaag Bennett afgeschreven. Alhoewel zijn positie hem nu gelijk een potentiële vluchter maakt. Misschien voor na de rustdag. En er zitten er meer op het randje zoals DLC, Buchmann en misschien Kelderman. Ik kom denk ik net een type Uran/Kruijswijk/Pinot te kort voor de absolute top. Een grote vluchtgroep zou me vandaag best goed uitkomen.
MAL (c)
Yates
Valverde
Quintana
Izaguirre
Kelderman
Buchmann
DLC
Teuns
'@Zeewolde: Ik hoop dat je prima scoort vandaag want we hebben 8 dezelfde renners vandaag, enkel bij mij Uran en bij jou Izaguirre. Ik heb dus vandaag Gallopin op het bankje gelaten om Teuns eens een kans te geven, want al veel punten mislopen met hem. Gallopin eerst eens afwachten of hij die langere beklimmingen wel aankan als het hard gaat.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.