Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 109 ... 125 126
Zwaluw

Kevin,

Als je wilt stijgen moet je eventueel een vluchter kopman maken. Kruiswijk tov yates oid haalt weinig uit..

Benoot of Fraile kopman maken zou echt verschil kunnen maken als er een groep van 20 man gaat lopen..

kevinraar

ik vind dat te veel risico ik heb fraile en woods als vluchters die hebben nog niet echt uit een vlucht laten zien en kruiswijk was gisteren goed bezig

Laatst gewijzigd
user26842

Zal Teuns nog plannen hebben vandaag?
twijfel enorm tussen bilbao,Teuns en benoot ipv benneth

arjenzvob

Mensen die de Plus overwegen? Hij zegt dit:

"Na 2 weken begint de vermoeidheid toch wel te wegen. Ik voelde vandaag dat ik wat gas moet terugnemen, anders ga ik uitgewrongen uit de Vuelta komen en dat is niet de bedoeling. Volgende week wil ik er nog een ritje uitpikken en in de tijdrit ga ik nog eens kijken hoe ver ik sta in de voorbereiding op het WK."

snoek1974

6 klassement renners en Kwiatowski , Zakarin en Teuns als aanvallers vandaag .

hartstikkebedankt

Inmiddels gestegen naar 97.5 met nummers 1 t/m 4, 6, 7, 10 van het AK in mijn team.

Ik twijfel vandaag als laatste man tussen DLC, Kwiat, Teuns en Bilbao die gisteren toch ineens 22e werd. Neig nu wel naar Teuns want morgen rustdag. Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd
user26842

'@hartstikkebedankt

Zelfde dilemma hier

kevinraar

ik heb 5 man uit de top 7 van het klassement in mij team toch sta ik niet waar ik wil staan mij doel is minimaal 90 procent

Laatst gewijzigd
Jun Allrich

Ik twijfel nog tussen A. Yates en Trentin voor de truipunten en wsl 10 punten voor de ritwinst of 2 mensen uit het onvoorspelbare trio Zakarin, Teuns en Kwiat...

fringale

Het hoeft in deze Vuelta misschien niet eens zo slecht te zijn als er een paar van je klassementsmannen afzakken naar de zone van "potentiele vluchter". Vandaag dus speculeren op Zakarin, DLC, Bilbao en Bennett.

user26858

'@Jun

Ga maar voor het onvoorspelbare trio!

user26858

'@AJ

Dagje voor de vlaamse vrienden?

Leesvoer: https://m.hln.be/sport/wielrennen/wk-wielrennen/poll-welke-acht-belgen-moet-bondscoach-de-weert-selecteren-voor-het-wk-wielrennen~a7a7f804/#comments

En lees vooral de comments, ze zijn stikjaloers op onze generatie! En wat hebben ze een hekel aan de Greg.

Ajvenema

'@frank met Mn klassementsmannen ga ik geen plekken stijgen, dus ik ga de Belgen weer spelen:) hebben gister lekker rustig aan gedaan. hopelijk geen Kwia mee in de vlucht, en ruzie tussen mitchelton en movistar. Ben wel te laf om Benoot weer captain te maken, vooralsnog.

user26858

'@AJ

Wat lijkt me een vlucht met Teuns, Theuns en Teunissen toch leuk voor Karsten, Jose, Jose en Michel!

Ik ga ook voor de vluchtbelgen. En voor Kevin’s vriendje Omar.

Gisteren had je Tiesj toch als captain?

arjenzvob

Knoop doorgehakt:
Quintana captain. Belgen Benoot en Teuns als gok mee.... Puur om te stijgen. DLC en Bilbao op de bank. Verder Yates, Lopez, Valverde, Kelderman, Izagirre en Buchmann. Fingers crossed!

Ajvenema

'@frank ja, gister Tiesj. Niet helemaal zeker of ie zn rust heeft gepakt of dat zn blessure hem teveel parten speelt. Eigenlijk zou ie weer Mn kopman moeten zijn natuurlijk...

user26809

Tis puur gokken met die vluchters, die vandaag waarschijnlijk wel gaan winnen.
Wel: Kwiat, Bennet, Bilbao, Teuns, Zakarin
Niet: De Gendt, Benoot, DLC.

En verder de AK mannen. We gaan het weer zien!

user26842

fingers crossed, wil graag naar de 99%

quintana c
Valverde
S.yates
MAL
buchmann
i.izagirre
Kelderman
Teuns
Bilbao

succes allemaal

hartstikkebedankt

Speel toch DLC ipv Teuns. Goede kans om wat tijd terug te pakken voor hem

zeewolde

Van 9 klassementsmannen vandaag Bennett afgeschreven. Alhoewel zijn positie hem nu gelijk een potentiële vluchter maakt. Misschien voor na de rustdag. En er zitten er meer op het randje zoals DLC, Buchmann en misschien Kelderman. Ik kom denk ik net een type Uran/Kruijswijk/Pinot te kort voor de absolute top. Een grote vluchtgroep zou me vandaag best goed uitkomen.

MAL (c)
Yates
Valverde
Quintana
Izaguirre
Kelderman
Buchmann
DLC
Teuns

JimKro

Ik denk dat het een GC dag wordt. Quintana en Lopez willen hier graag winnen. Ook zijn er weinig betere slotbeklimmingen voor hen om een voorsprong op te bouwen. Ik heb al m'n Ak mannen met Lopez als kopman. DLC behoudt zijn plek.

kevinraar

dit word de dag van kruiswijk

JimKro

Zou leuk zijn Kevin!

wesley1983

'@Zeewolde: Ik hoop dat je prima scoort vandaag want we hebben 8 dezelfde renners vandaag, enkel bij mij Uran en bij jou Izaguirre. Ik heb dus vandaag Gallopin op het bankje gelaten om Teuns eens een kans te geven, want al veel punten mislopen met hem. Gallopin eerst eens afwachten of hij die langere beklimmingen wel aankan als het hard gaat.

user26858

Vandaag:

Lopez (c)
Yates
Quintana
Valverde
Kruijswijk
Kelderman
Teuns
De Gendt
Fraile

1 2 ... 109 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.