Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 110 ... 125 126
zeewolde

Ik zat eens door de top 10 te bladeren, maar de nummer 2 LouisJr. heeft wel een heel strak klim team. Kanshebber voor de toppositie na vandaag. En voor de tijdrit nog Dennis en Oliveira achter de hand en
qua sprints is het ook nog zeer degelijk.

Zwaluw

Postlberger en Teunissen vooruit

Ajvenema

Weinig Belgen vooruit, tot nu toe. Hopelijk zijn ze gewoon aan het wachten op de juiste vlucht:)

user26858

Ivan Garcia Cortina (Bahrain-Merida), Imanol Erviti (Movistar), Ben King (Dimension Data), Pierre Rolland (Education First-Drapac), George Bennett, Danny Van Poppel (LottoNL-Jumbo), Tao Geoghegan Hart (Team Sky), Bauke Mollema, Fabio Felline (Trek-Segafredo), Valerio Conti (UAE Team Emirates) and Nick Schultz (Caja Rural-Seguros RGA) have opened a 52'' gap.
Nicolas Roche (BMC Racing Team) is about to join them.

zeewolde

Ja hoor, het was te verwachten : Bennett gebankt, dus in de break.....

Zwaluw

Alleen Bennett mee.. kwiat en bora slag gemist

user26842

wat een frustrerend spel...
Elke dag iemand mee in de kopgroep die ik niet heb opgesteld. nu benneth mee

Starlynk

Argh, 3 man in de kopgroep, alle 3 niet opgesteld :p

kevinraar

kopgroep moet terug gepakt worden hebben niemand mee heb benett niet opgesteld helaas

user26858

Nee, Kevin, gewoon supporteren voor Bauke. Wat doet Van Poppel daar?

Is toch mooi, een strijd op twee fronten?

Ik heb ook niemand mee, maar dat heeft niemand in de top 10.

JimKro

Ik vind het juist een stuk spannender als de beste renners om de overwinning strijden. Van mij mag de kopgroep altijd wel worden ingerekend bij bergopaankomsten ;).

kevinraar

mollema mag dan als enige overblijven de rest niet

arjenzvob

Quintana mikt op ritzege in 'cruciale' vijftiende Vuelta-etappe https://nu.nl/wielrennen/5454116/quintana-mikt-ritzege-in-cruciale-vijftiende-vuelta-etappe.html (via @NUnl)

Ik hoop het! Vluchters blijft een gok...

RemcovanderMaas

Vandaag eens gegokt met Benoot als kopman.
Gaat hem niet worden :-)

fietsliefhebber

Dit gaat niet voor de kopgroep worden. Wist ik van tevoren natuurlijk niet. Op theuns en benoot na gelukkig klassementsmannen opgesteld. En Lopez kopman.

arjenzvob

Theuns doet niet mee, daarom stelde ik hem ook niet op.
Vluchters.... de frustratie van vele scorito-mensjes. Daarom altijd zekerheid inbouwen, maar 2 vluchters kiezen is natuurlijk ook gewoon leuk en spannend om te volgen. Als jouw vluchters mee zijn, kijkt het toch net even wat leuker.

RemcovanderMaas

Hier ook 2 aanvallers, Teuns en Benoot. En een halve aanvaller Formolo.
Rest klassement.
Gegokt en verloren met kopman keuze helaas.
Moet een keer kunnen.

ditisdavid

Maar drie van de zeven toppers van vandaag, wel de eerste drie daarachter gelukkig. Zak wel iets.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Heb vandaag weer 5 man uit de top 10 en weer gezakt veel mensen hebben echt een heel goed bergteam

ditisdavid

Tijdrit is trouwens een probleem. Had Kelderman of Kwiatkowski gepland, maar de eerste lijkt op en de tweede is hard gevallen. Dan of gokken dat Campenaerts de hoogtemeters aan kan of Valverde (I know) doen...

Pietje Precies

Kijk, dit zijn mooie dagen. Ik baal echter meer en meer van Pinot, daar was ik al dagen bang voor. 9e plekje wordt na vandaag wel lastig.

Jori

Ion Izagirre lijkt me ook nog wel het overwegen waard, heb verder hetzelfde dilemma minus Campenaerts

JimKro

Bilbao wordt de 9e man Pietje. Hebben we toch nog wat aan hem ;)

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Nou, misschien wel ja. Al viel Lopez mij vandaag een beetje tegen. Ik dacht met Bilbao ook de nodige teamgenootpunten te kunnen gaan pakken gedurende de ronde.

Ik verwachtte überhaupt een Colombiaanse strijd voor de eindzege, maar inmiddels is Yates denk ik de favoriet. Heeft denk ik ook een iets betere tijdrit in de benen.

De tijdrit is zonder Dennis nu een lastige voor me. Ik had daar gewoon weer lekker Kwiatkowski kopman gemaakt. Nu is dat een risicootje. Vervolgens kom ik uit op Kelderman, maar ook dat is matigjes. Misschien maar Izagirre of Valverde dan.

Laatst gewijzigd
user26858

Team Henwladfynhadau gezakt van 3 naar 5 in AK, morgen rustdag, dinsdag tijdrit met een herstelde Kwiatkowski, Dennis, Wilco, Castroviejo en Campenaerts. Op naar het Scorito-podium!

1 2 ... 110 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.