Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 20 ... 125 126
feyenoordmessi8

Qua sprinters heeft eigenlijk alleen Viviani bewezen in topvorm te zijn. En even een vraagje, wie achten jullie in staat om vaker/hoger mee te kunnen sprinten? Sarreau, Van Poppel of Bouhanni. Sarreau en Bouhanni geven vaak op, dus wellicht zijn er voor Poppel meer kansen, maar in Polen was hij zo enorm zwak. Ondanks dat ik dat miljoen nergens anders kwijt kan neig ik toch naar Sarreau

Verder vind ik Feline ondanks zijn taxoplomose nogsteeds zo aantrekkelijk voor deze prijs. Maar toch wel een risico.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@ Tompot: maar ja, de Vuelta was tot dusver voor hem schijnbaar geen doel

sennevs24

Ivan garcia cortina maar 750? ik had hem duurder verwacht! als hij meesprint zeker zijn geld waard en hij gaat ook vaak mee met een vlucht!

Matti

Ben bang voor een Cort scenario... klinkt heel aantrekkelijk maar denk dat hij moet werken voor de kopmannen en niet gaat meesprinten.

FrankSteenbergen

Ik ben nog wel benieuwd hoe men over de hitte denkt. Naar verwachting wordt het behoorlijk warm. Ik weet dat Pinot bijvoorbeeld daar best nog wel eens last van heeft, maar verder eigenlijk niet echt een idee. Jullie wel?

Super Marco

Wie zouden jullie pakken van het rijtje I.Garcia, Aberasturi en van der Sande? Verwacht dat die laatste 2 zich sws wel gaan mengen in de sprints, maar Garcia is intrinsiek natuurlijk de snelste man van de 3.

BarryE1

Echter als je Sagan thuis laat, wordt de dagelijkse kopmankeuze een verschrikkelijke taak. Dat gaat ook zeker punten kosten. Maar ja… is Sagan daadwerkelijk niet fit, dan kan je hier wel een mooie slag slaan.
Het is een lastige opgave..

@Zadelpen Als je toch al weet dat het een opgave wordt, dan is Sagan thuislaten toch geen lastige opgave? ;)

Laatst gewijzigd
WCEendT

Op voorhand excuses voor de 'spam'. Met nog 15-25 plaatsen ter beschikking zou ik er snel bij zijn mocht je interesse hebben.
________

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

________

feyenoordmessi8

Zal goncalves zijn niveau van de giro weten te herhalen? Dan is het een koopje

feyenoordmessi8

'@supermarco. Je analyse klopt, de keuze is dan aan jezelf. Wellicht pakt Garcia ook nog wat eerder ploegenpunten mee dan de andere 2

wesselvanoers

carapaz in dienst van Valverde en quintana dus echt niet zijn 2.5 miljoen waard..

bahrein merida maakt bekend dat nibali voor de ritzeges gaat en Ion izagirre voor het klassement dus nibali kunnen we ook wegstrepen

en idd ik denk dat de sprintersploeg een pittige klus gaat worden, vorig jaar heb ik daar de plank met misgeslagen

Zadelpen

Haha! Dat is wel heel erg scherp BarryE1. Vraag me af of jij de derde week er niet volledig doorheen zakt als je nu al zo goed bent. Je kan ook te vroeg pieken.

Bij team Zadelpen heerst de twijfel op alle vlakken. Ben in staat heel mijn team naar huis te sturen en helemaal opnieuw te beginnen. Echter, Nibali heeft aangegeven dat als wij dit doen, hij zich niet meer beschikbaar stelt.

Geen enkele renner is groter dan team Zadelpen, maar toch.... dit zijn straffe uitspraken. We gaan verder met puzzelen....

Papa Bart

Van welke klassementsrenner weten we of die het WK gaat betwisten?

BarryE1

'@Zadelpen Mag het ook? Met het klassiekerspel, de tour de France en de Giro al zoveel koersdagen in de benen, dat het überhaupt verbazingwekkend is dat ik nog op de fiets zit. Dat doorzakken in week 3 is dan ook wel gepland, als ik dan nog op de fiets zit tenminste, want in principe rijd ik de Vuelta natuurlijk alleen ter voorbereiding op het WK ;)

FrankSteenbergen

Volgens mij hebben inmiddels Nibali, Porte, Pinot, Valverde en S Yates dat beweerd. En Sagan...

jsprunk

Ik zit echt te dubben over Enric Mas.
Als hij goed is, kan hij zomaar de Alaphilippe van deze Vuelta zijn (lekker aanvallen in de bergen, punchen, bollentrui?, teampunten Viviani, ...).
Maar als hij niet goed is, spoel je 2M (en welicht nog belangrijker, een plekje in je selectie) door de plee.

Ajvenema

'@jsprunk, als Mas fit is denk ik dat ie zn miljoenen wel waard is. Kan wellicht ook gewoon top10 rijden ofzo. Aan de andere kant heb je ook De Plus die voor 750k ook de teampunten pakt voor Viviani en wat punten in de etappes...

Super Marco

Denk dat A.Yates een beter alternatief is voor 2mil

klassikl

'@franksteenbergen

Yates in afgelopen tour. Zakte er door de hitte deels doorheen. Maar niet echt heel relevant voor deze Vuelta :-).

feyenoordmessi8

Pinot heeft last van de hitte en gaat voor het wk, lastig om te kiezen

Ab Normaal

Heeft er iemand een bron dat Pinot voor het wk gaat?

kevinraar

Wat verwachten jullie van reigenbach? is er een betere optie voor 0.75 miljoen/

woods of mas nemen en waarom?

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Kevinraar.... een paar pagina's geleden zei je: mijn team staat en ik ga niks meer veranderen. Bleek ijdele hoop. Gebruik het kleine beetje verstand aub, en kies zelf. En Reigenbach doet niet mee overigens, en betere opties voor 0.75 miljoen en minder zijn er talloos.

Wielerfan999

Volgens mij is Bardet kopman op het WK met Alaphilippe naast hem en is Pinot gewoon knecht al dan luxeknecht.

kevinraar

sorry ik zag dat ik er 2 over had dacht dat me team al klaar was maar niet dus

1 2 ... 20 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.