Prima Kevin, maar kies dan zelf voor de verandering eens wat renners. Je hebt nog geen enkele constructieve reactie geplaatst, vraagt enkel aan anderen om jouw team te maken, en negeert vervolgens het goed bedoelde advies dat je her en der dan toch krijgt. Volgens mij heeft iemand rond pagina 5 een heel team voor je in elkaar geknutseld waar je prima >95% mee zou scoren. Accepteer dat, of ga zelf puzzelen.
Ik vind de onderbouwde discussies hier op het forum over welke renners wel of niet te selecteren echt boeiend en leuk om te lezen. Bij jou komt het echt wat zeurderig en onnozel over wanneer je niet aangeeft waarom je tussen verschillende renners twijfelt.
Eens met TimodeJ, steeds alleen maar dat gevraag, bij elke grote ronde werkt vervelend. Helemaal als hij ook niet inhoudelijk erop ingaat als men reacties geeft.
Ontopic:
De namen die ik in m’n team heb, zijn hier al een paar x voorbijgekomen. En ook het befaamde dilemma aanhangende de wereldkampioen houdt me ook steeds bezig. Verwacht met 6 sprinters het te gaan redden. Verder 9 klassementmannen, en nog 2 klimmers en 3 aanvallers, waarvan ik hoop dat die zich ook in de sprint gaan mengen.
'@remco
Ik denk niet dat campenaerts de tijdrit kan winnen. Ik zou dus op feline gokken. Campenaerts pakt waarschijnlijk wel 70 punten, maar felinne kan zomaar enorm verassen en 150 pakken, maar hij kan ook onzichtbaar zijn en 10 pakken.
Nairo zou ik helaas boven alejandro kiezen, mede door het wk en de tour de france.
Ondanks dat Nairo waarschijnlijker de Vuelta wint zou ik voor Valverde gaan. En Campenaerts' zekere punten vs Felline's onzekere punten en welke etappes dan? Dat is karakterafhankelijk denk ik, maar ik zou voor Campenaerts gaan
Wat vindt men hier van de tegensprekende berichten van Trek en Bauke over wel/geen klassementsambities? Ik heb hem al de hele tijd in mijn team staan eigenlijk, maar weet nou niet of ik liever heb dat hij voor ritzetes gaat of voor het klassement (wat ik overigens denk dat hij toch al snel opgeeft). 1.5 miljoen is voor een paar keer in de aanval wel veel maar heb toch altijd een zwak voor Bauke.
Iemand ook reikhalzend aan het uitkijken naar de selectie van Dimension Data?
Ik heb zo het idee dat daar de laatste aanvulling op mijn equipe voor een paar miljoen (hopelijk net iets minder) op te halen is. Aanvulling op mijn sprint equipe wel te verstaan.
Zal de eerste keer worden dat hij twee rondes in één jaar gaat rijden. Maar als de Tours in Duitsland, Groot-Brittannië en de Canadese eendagskoersen niet op je agenda staan, dan kan je alleen maar de Vuelta betwisten toch? Of last hebben van de Betancuritis...
'@ groetjes thuis , je doelt op Ryan Gibbons , had eigenlijk Matthews verwacht en plaatsje vrijgehouden in mijn sprint team , maar Gibbons voor 1 of 1,5 miljoen en er gaat een sprinter uit en kan ik nog een renner in heuvel of bergteam upgraden .
@ samlambeej
Heb nu ook nog Campenaerts , echter moet die de tweede tijdrit ook nog halen en als die niet wint , kan je m in geen enkele etappe opstellen en daarom neig ik toch om die te vervangen , aangezien er in de proloog genoeg opties zijn ook top 10 kunnen rijden en die je wel al in andere etappes kan opstellen , voorlopig is het alternatief Felline , maar ff afwachten wat er nog bij komt , had TJ in eerste instantie hier staan , maar die rijdt m niet .
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.