Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 21 ... 125 126
McPhisto

'@kevinraar Was je budget op na 18 renners? :) Dan gaat het leuk worden om een nieuw team te bouwen.

TimodeJ

Prima Kevin, maar kies dan zelf voor de verandering eens wat renners. Je hebt nog geen enkele constructieve reactie geplaatst, vraagt enkel aan anderen om jouw team te maken, en negeert vervolgens het goed bedoelde advies dat je her en der dan toch krijgt. Volgens mij heeft iemand rond pagina 5 een heel team voor je in elkaar geknutseld waar je prima >95% mee zou scoren. Accepteer dat, of ga zelf puzzelen.
Ik vind de onderbouwde discussies hier op het forum over welke renners wel of niet te selecteren echt boeiend en leuk om te lezen. Bij jou komt het echt wat zeurderig en onnozel over wanneer je niet aangeeft waarom je tussen verschillende renners twijfelt.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@timodej
Ff rustig tegen onze mascotte Kevin!

kevinraar

had gewoon niet goed gekeken

ik heb de eerste 18 renners zelf gekozen

McPhisto

Hoeveel geld heb je nog over voor die 2 renners? 2,75 miljoen?

hidde250

Wat verwacht men van Fabio Felline?

Janz

Eens met TimodeJ, steeds alleen maar dat gevraag, bij elke grote ronde werkt vervelend. Helemaal als hij ook niet inhoudelijk erop ingaat als men reacties geeft.

Ontopic:
De namen die ik in m’n team heb, zijn hier al een paar x voorbijgekomen. En ook het befaamde dilemma aanhangende de wereldkampioen houdt me ook steeds bezig. Verwacht met 6 sprinters het te gaan redden. Verder 9 klassementmannen, en nog 2 klimmers en 3 aanvallers, waarvan ik hoop dat die zich ook in de sprint gaan mengen.

RemcovanderMaas

Ploeg staat aardig denk ik, nog 2 twijfelgevallen;
Felline vs Campenaerts
Quintana vs Valverde
Felline heeft een hoger potentieel, maar is ie fit genoeg?
Valverde omdat het Valverde is, echter gaat Quintana het is deze ronde niet gewoon een stuk beter doen

What to do :-)

FrankV

Campznaerts pakt minimaal 2x 40 punten in de 2 tijdritten

altijd Valverde. kun je op rekenen in elke heuveletappe en misschien zelfs in de vlakke sprints

feyenoordmessi8

'@remco
Ik denk niet dat campenaerts de tijdrit kan winnen. Ik zou dus op feline gokken. Campenaerts pakt waarschijnlijk wel 70 punten, maar felinne kan zomaar enorm verassen en 150 pakken, maar hij kan ook onzichtbaar zijn en 10 pakken.
Nairo zou ik helaas boven alejandro kiezen, mede door het wk en de tour de france.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Ondanks dat Nairo waarschijnlijker de Vuelta wint zou ik voor Valverde gaan. En Campenaerts' zekere punten vs Felline's onzekere punten en welke etappes dan? Dat is karakterafhankelijk denk ik, maar ik zou voor Campenaerts gaan

RemcovanderMaas

Bedankt heren, ik heb nu Felline en Quintana staan. Valverde liet me toch wat in de steek in de Tour en het potentieel voor Felline is hoger (al kan het ook weggegooid geld worden).

Maar ja, Valverde eruit laten ..... zou de eerste keer zijn

feyenoordmessi8

Is voor mij ook de eerste keer Remco. Maar was zeer teleurgesteld in zijn tour en nu heeft hij ook nog het wk achter de hand

Thijmen1411

Wat vindt men hier van de tegensprekende berichten van Trek en Bauke over wel/geen klassementsambities? Ik heb hem al de hele tijd in mijn team staan eigenlijk, maar weet nou niet of ik liever heb dat hij voor ritzetes gaat of voor het klassement (wat ik overigens denk dat hij toch al snel opgeeft). 1.5 miljoen is voor een paar keer in de aanval wel veel maar heb toch altijd een zwak voor Bauke.

Laatst gewijzigd
feyenoordmessi8

Ik twijfel nog wel een beetje om pinot eruit te halen voor Alejandro. Maar vond hem best goed in Polen en pinot sprint altijd mee voor de ereplaatsen. Alleen de hitte kan hem doen begraven

feyenoordmessi8

Bauke gaat niet voor het klassement. Zie hem zeker een rit winnen, maar 1.5M voor een aanvaller is eigenlijk alleen het waard voor een man als alaphilipe en Majka naar mijn mening

RemcovanderMaas

Pinot heb ik zelf niet, zou dan de keuze Kelderman / Pinot moeten maken. Kelderman heeft een betere tijdrit en dat geeft dan de doorslag op dit moment.
Bij keuze Pinot / Valverde is het helemaal lastig ....

kevinraar

klopt

feyenoordmessi8

Wilco heb ik ook en zou ik ook boven Pinot verkiezen Remco

Ajvenema

Dennis of Campenaert blijf ik een moeilijke afweging vinden. Dennis veel meer kans op winst en rode trui, maar als ie niet wint heb je wel mooi een miljoen voor niks uitgegeven...

kevinraar

ik neem echt altijd 3 nederlanders mee niet expres gebeurt toch altijd heb er nu zelf 4

GroetjesThuis

Iemand ook reikhalzend aan het uitkijken naar de selectie van Dimension Data?

Ik heb zo het idee dat daar de laatste aanvulling op mijn equipe voor een paar miljoen (hopelijk net iets minder) op te halen is. Aanvulling op mijn sprint equipe wel te verstaan.

Zal de eerste keer worden dat hij twee rondes in één jaar gaat rijden. Maar als de Tours in Duitsland, Groot-Brittannië en de Canadese eendagskoersen niet op je agenda staan, dan kan je alleen maar de Vuelta betwisten toch? Of last hebben van de Betancuritis...

FrankV

waarom kiezen als je ze allemaal kunt hebben? haha
Dennis en Campenaerts Kelderman zijn zekerheden.
Valverde piekt in het voorjaar voor de spaanse rittenkoersen. Komt op 80% naar de Tour en gaag nu weer steeds sterker worden in aanloop naar het WK.

snoek1974

'@ groetjes thuis , je doelt op Ryan Gibbons , had eigenlijk Matthews verwacht en plaatsje vrijgehouden in mijn sprint team , maar Gibbons voor 1 of 1,5 miljoen en er gaat een sprinter uit en kan ik nog een renner in heuvel of bergteam upgraden .

@ samlambeej

Heb nu ook nog Campenaerts , echter moet die de tweede tijdrit ook nog halen en als die niet wint , kan je m in geen enkele etappe opstellen en daarom neig ik toch om die te vervangen , aangezien er in de proloog genoeg opties zijn ook top 10 kunnen rijden en die je wel al in andere etappes kan opstellen , voorlopig is het alternatief Felline , maar ff afwachten wat er nog bij komt , had TJ in eerste instantie hier staan , maar die rijdt m niet .

feyenoordmessi8

Dennis en campenaerts zijn zekerheden voor 120 en 70 punten. Maar andere renners met hetzelfde budget kunnen meer punten ophalen, ligt aan je karakter of je risico neemt of niet. Risico averse mensen zullen inderdaad dennis en campenaerts pakken

1 2 ... 21 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.