Ik heb Lopez en Bilbao samen en Quin met Carapaz. Zijn dure setjes maar vond ze namens Astana heel scherp in de Giro samen. Pelle werd lekker 6 daar en die kan ook een goede punch rijden.
De Movistarcombi verwacht ik net als bijna iedereen wel wat van Quintana naast hem heb ik Carapaz, niet goedkoop echter, vond ik zo venijnig goed aankomen in de Giro steeds dat als hij op 80% rijdt hij hier nog in 8-10 etappes top 15 kan rijden lijkt mij.
Ook hier vallen de puzzelstukken in elkaar. Ik kies wel voor 7 sprinters (16,25 miljoen) waaronder eigenlijk alle toppers. Bouhanni blijft thuis. Geen pure tijdrijders, dit probeer ik op te vangen met o.a. Kwiat en eventueel I Izagirre. Voor de klassementsrenners/klimmers drie interessante koppeltjes: BORA, Movistar en Astana. S Yates en Bennett mogen ook mee. Tot slot de Belgen Teuns en Benoot.
"In ***** I believe we have a rider who is capable of one day winning a Grand Tour. He has already showed his ability in one day races and now he is progressing well in his development as a stage racer. He has stepped up and won week-long World Tour stage races this season and for the second year running was a key performer in our recent success at the Tour de France. This Vuelta provides another opportunity for him to further himself and gain valuable experience as a GC rider."
Hmm.. Campenaerts of Castroviejo voor de tijdritten.. Een H2H op PCS zegt Castroviejo, maarja.. Castro zal ook wel veel moeten knechten, dus allicht minder fit in de 2e ITT? Van de andere kant weet je van hem vrijwel zeker dat hij er dan nog bij is, Campenaerts iets minder.. Daarnaast Castro wel kans op teampuntjes Kwiat of allicht zelfs een surprising DLC..
Bovenstaande teruglezende zou de keuze voor Castro vanzelfsprekend moeten zijn, toch die twijfel..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.