Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 31 ... 125 126
Jasperdewaal11

Kwiat klinkt verleidelijk maar gaat hij niet gewoon opgebrand zijn in de 2e week ??

Heeft diep moeten gaan in de Tour en in Polen. En ja hij gaat top 3 in de proloog rijden en wellicht ook wel in de 2e etappe maar dan ??? Ik weet niet hoelang hij dat niveau dan blijft aantikken.

hartstikkebedankt

Van mij hoeft ie het desnoods maar een week vol te houden

barceman

Valverde had bij de Tour erg slecht uitgepakt, nu ligt het parcours hem stukken beter om veel punten te halen. Maar gaat hij zijn 4 miljoen waard zijn?

hartstikkebedankt

Gorka Izagirre, goede renner met best een aantal kansen in meerdere etappes maar heeft al 68 koersdagen op de teller dit jaar. Iemand die hem toch neemt?

user26798

Hoi, ik ben nieuw hier. Ben ook bezig met mijn scorito team en ben benieuwd wat jullie van Pinot vinden. Ik heb nl ergens gelezen dat hij niet voor het klassement gaat.

Ajvenema

Net Ion Izagirre en Nizzolo vervangen voor Consonni en Carapaz... Voelt nog niet helemaal goed, maar vind de resultaten van Consonni dit jaar niet zo heel veel onder doen voor Nizzolo, hopelijk kan ie verrassen:)

Primavoormij

Twijfel heel erg over Viviani. De echt vlakke etappes zijn maar schaars, waarvan er ook nog eens twee vlak aan het einde plaatsvinden. In de Giro liet toch een aantal etappes lopen omdat hij het klimwerk niet aankon maar in de Italian RR bewees hij daarentegen weer een prima klimmer te zijn. Daarnaast ben ik niet zeker over zijn sprintkwaliteiten wanneer de finish iets oploopt (3-5%). Hij past op dit moment net niet in mijn team maar zit te twijfelen om toch ruimte voor hem te maken. Hoe denken jullie erover? Nemen jullie 'm mee?

user26796

Viviani was een van mijn eerste die ik koos. Enige sprinter die heeft bewezen in vorm te zijn. Al was Trentin op het ek natuurlijk redelijk, maar die kopgroep ontstond een beetje bij geluk en natuurlijk wint trentin dan wel de sprint van die jongens. Viviani kan voor een sprinter aardig behoorlijk de heuveltjes over

Bergbeklimmer

Wat verwachten jullie van Trentin? Zal hij ook gaan mee sprinten op het vlakke? Hoeveel kansen gaat hij krijgen?

Jasperdewaal11

Heb je Trentin vorig jaar in de Vuelta gezien ?? Natuurlijk sprint hij mee

user26796

Pinot is mijn allerlaatste die ik er uit gewisseld heb Jim. Ik ben bang voor de hitte bij hem. Als dat meevalt en hij niet inzakt rijdt hij hier top5. Maar ik heb el imbatido voor hem meegenomen.

user26796

Ik vraag mij wel af wat men hier van Zakarin denkt. Opzich een mooie gok, kwam eind vd tour weer redelijk in vorm. Hij heeft een goede tijdrit, er zitten weinig tot geen belangrijke afdalingen in deze vuelta. Hij heeft geen ambities in het wk lijkt mij met die afdaling. Ik durf het wel met hem aan. En hij strijdt altijd tot hij er bij neer valt, ook altijd lekker bij een renner.

Threeohthree

'@Jim: Dit heeft hij inderdaad aangegeven in een interview met Wieler Revue : http://i65.tinypic.com/o5vptj.jpg

@Primavoormij: Ik heb ook lang over Viviani getwijfeld maar het grootste voordeel van hem is dat je hem zorgeloos captain kan maken op het vlakke. Mijn sprint team met Viviani ziet er verder gewoon beter uit dan zonder, maar of hij aan de 350 punten gaat komen durf ik niet te zeggen.

user26796

Trentin zal inderdaad wel mee gaan sprinten jaa. Al vond ik het persbericht van de ploeg wel raar waarin ze zowel mezgec als trentin naar voren schoven.

user26796

Hoe oud is dat interview uit wieler revue? Neem aan net na de giro?

user26798

'@bryan, daar zat ik dan weer over te twijfelen. Ik heb hem tot nu toe altijd in mijn team gehad (als hij meedeed), maar zie hem wel weer alleen knechten en zich voorbereiden op wk. Al zijn de aankomsten in de eerste helft wel perfect voor hem.

Threeohthree

'@Bryan dat interview is van 24 juli

user26796

'@jim ik heb ook lang getwijfeld. Maar alejandro heeft vaak in zijn jaar een slechte periode in het midden. Zo bouwt hij al erg lang zijn jaren op. Uiteraard is het een risico om hem te kiezen. Maar ook een risico om hem niet te kiezen. In de punchetappes en uitgedunde sprints zal hij er altijd bijzitten, ook als hij niet in vorm was. En die zijn er genoeg deze tour. Denk dat alejandro er nooit helemaal doorheen zou zakken en bij Pinot bestaat die kans wel. Alejandro kan trouwens ook wel een redelijke proloog rijden (rode trui na etappe 4?!).

@three bedankt. Dan ben ik nu helemaal zeker over zakarin en valverde en gaat Pinot het team niet halen. Te veel risico met de hitte, zijn uithoudingsvermogen en dit interview.

Laatst gewijzigd
jelle013

Wat een hoop getroll hier zeg tegenwoordig.. Ik kan er van genieten!
Prachtige verhalen van Zadelpen weer waarvoor alle lof..

Daarnaast wil ik graag KevinRaar complimenteren met zijn geweldige volhardenheid en zijn mooie vragen! KevinRaar, trek je niets aan andere, het forum is vrij, je mag vragen wat je wilt! (Misschien kunnen we KevinRaar ook selecteren voor een Award?)

Mijn team is na vandaag echt helemaal af, ik heb (helaas) wel een 500K sprintertje moeten pakken omdat ik anders gewoon niet uit kwam.

Mijn verdeling is als volgt:
21,5milj klassementsmannen
4.75 milj klimmers
2 miljoen tijdrijders
3 miljoen aanvallers
15.25milj sprinters
500k knechten

De verdeling is echt anders als bij de Tour en Giro, dat komt in mijn geval omdat ik meer geïnvesteerd heb in klimmers (die ik ook deels zie als klassementsmannen) en aanvallers..

Ik mis voor mijn idee toch best een aantal grote namen, maar heb echt eens op uitslagen gekozen (lang leven procyclingstats en sportuitslagen). Ik heb ook echt geselecteerd op fitte renners, het WK kan mij gestolen worden, ik geloof echt dat dat er ook maar één renner is die top 10 staat in Vuelta en besluit te stoppen met het oog op het WK.

Daarnaast snap ik niet dat mensen twijfelen over van Asbroeck, die presteert toch echt helemaal niets dit jaar? (of kijk ik ergens over heen?) Ik zou hem voor 500K niet eens meenemen, er zijn zoveel betere alternatieven..

Succes met de laatste puzzelstukjes en voor maandag: GAS EROP!

Matti

Ik heb juist Pinot erin gedaan ten koste van Kelderman haha, gaat wel ten koste van mijn tijdritteam (ook omdat ik geen Dennis/Porte heb)

user26796

Pinot kan ook aardig tijdrijden Matti. Maar niet zo goed als Wilco nee. Ik heb Wilco wel en Pinot niet. Beetje chauvinisme. Denk dat ze beide ongeveer evenveel punten kunnen pakken en bij Pinot iets meer risico's op heel weinig punten naar mijn mening

ivo001

Ik heb WIlco niet, en als hij dan toch goed doet, kan ik alsnog ervoor juichen.
Vind dat terug komen van blessure toch maar erg risicovol, ook de reden dat ik Porte er nu niet in heb.

Jasperdewaal11

'@ Jelle nou van Asbroeck zat er in de BinckBank Tour goed bij. Trek daar de topsprinters cq aanvallers die net vooruit bleven vanaf en hij rijd 3x rond top 10 en 1x top 5 dan zou dat zomaar 1 mil waard kunnen zijn.

kevinraar

Mijn team
25,5 miljoen klassementsmannen
2 miljoen klimmers
3.5 miljoen aanvallers
16 miljoen sprinters

jelle013

'@jasperdewaal11 Ja dat zag ik ook, nu is het zo dat daar sprinters niet meededen, die nu wel weer meedoen he;)
Ik hoop in ieder geval dat iedereen hem meeneemt.. ;)

1 2 ... 31 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.