Heeft Campenaerts in de proloog een goede kans op podium? Zit wel een klimmetje van 1km aan 5% in, waarvan ik me afvraag of de seconden die hij daar verliest afwegen tegen zijn winst op het vlakke stuk. Daarnaast heeft hij naar het EK gepiekt en niet naar de Vuelta (hij zou eerst niet eens starten).
Uiteraard, zegt ie dat. Dat is de sunwebmediastrategie om de conc. te laten denken dat ie r nog niet is. Deed dumoulin ook voor de tour. Kelderman is net als tommeke helemaal vol doorgemeten en in optimale vorm voorbereid. Als porte tegenvalt zie ik m een dumoulinprestatie neerzetten. Zeker omdat hij dat moraal nu ook heeft.
Volg niet je instinct.
Felline Felline Felline of felliniet, hij is de enige die ik in mijn team op dit moment inwisselbaar vind. Als die zijn niveau weer enigszins heeft is dat de mogelijke de waarschijnlijke Uran, de potentiële parel. Maarrrrrrrr..... Ik kan met die centen nog wel wat anders als hij nog steeds de kat in de zak heeft...
De altijd voor ereplaatsen strijdende Pinot met het risico op een inzinking of onze tijdrijdende klimmer Wilco?
Ik denk dat Pinot ondanks dat ene interview in de wieler revue hier wel gewoon voor een klassement gaat overigens. Maar er kleeft wel heel veel risico aan die man.
Ik twijfel nog tussen Uran en Kruijswijk voor een 3m plekje.. Uran is mijn guilty pleasure.. die neem ik eigenlijk altijd, maar las ergens dat zijn hoofddoel toch het WK is, alhoewel ik daar zelf nog geen bron voor heb kunnen vinden.. Iemand anders wel?
En Kruijswijk lijkt toch wel echt een klassement te ambiëren en het is natuurlijk altijd leuk om een Nederlander in je Scorito team te hebben om zonder reservering te kunnen aanmoedigen ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.