Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 34 ... 125 126
OliverNaesen

Heeft Campenaerts in de proloog een goede kans op podium? Zit wel een klimmetje van 1km aan 5% in, waarvan ik me afvraag of de seconden die hij daar verliest afwegen tegen zijn winst op het vlakke stuk. Daarnaast heeft hij naar het EK gepiekt en niet naar de Vuelta (hij zou eerst niet eens starten).

Nylz

'@bakfiets

En welke 4/5 renners stel je dan naast je sprinters op in de etappes die zo goed als zeker in een massasprint eindigen?

zeewolde

'@nylz waarschijnlijk Truiendagers of ploeggenoten van.

Blaagstra

Altijd opvullen met siliconen, lekker cuppie erbij.
Let op ronderenner in spe brambilla! Vol op t combiklassement.

Blaagstra

Begrijp dat kelderman weer vol op zn niveau zit. Die gaat weer een vracht pntn binnenharken.

04398

'@blaagstra, Hij gaf zelf aan nog niet te weten wat zn niveau is en dat hij hoopt de eerste week beetje lekker in koers te komen om de de laatste week echt top te kunnen zijn, heeft ook 0 wedstrijdritme sinds ronde van Zwitserland

Blaagstra

Uiteraard, zegt ie dat. Dat is de sunwebmediastrategie om de conc. te laten denken dat ie r nog niet is. Deed dumoulin ook voor de tour. Kelderman is net als tommeke helemaal vol doorgemeten en in optimale vorm voorbereid. Als porte tegenvalt zie ik m een dumoulinprestatie neerzetten. Zeker omdat hij dat moraal nu ook heeft.

Fiets_Ventiel

Ik twijfel tussen Kelderman en S Yates. Wat denken jullie?

ivo001

Volg je instinct

Treenert

Ik denk dat je twijfelt.

Onbekende gebruiker

Volg niet je instinct.

Papa Bart

Felline Felline Felline of felliniet, hij is de enige die ik in mijn team op dit moment inwisselbaar vind. Als die zijn niveau weer enigszins heeft is dat de mogelijke de waarschijnlijke Uran, de potentiële parel. Maarrrrrrrr..... Ik kan met die centen nog wel wat anders als hij nog steeds de kat in de zak heeft...

user26796

Uran of Zakarin? Ik heb wel vertrouwen in Zakarin maar ben wel benieuwd wat men hier van hem denkt

Gids03

Ik moet iemand van 7,.5 nog hebben wat denken we van benoot ??? Of is het beter om teuns te nemen het zijn wel een beetje dezelfde renners toch ?

user26796

Teuns is 1M

Laatst gewijzigd
user26796

De altijd voor ereplaatsen strijdende Pinot met het risico op een inzinking of onze tijdrijdende klimmer Wilco?
Ik denk dat Pinot ondanks dat ene interview in de wieler revue hier wel gewoon voor een klassement gaat overigens. Maar er kleeft wel heel veel risico aan die man.

Laatst gewijzigd
Blaagstra

Felinne uiteraard niet. Spanjolen moet je hebben als aanvallers

klassikl

Waarom kleeft er ineens zoveel risico aan Pinot? Beide broertjes Yates plus een legio aan andere renners zijn er door verschillende redenen doorheen gezakt afgelopen rondes. Maar alleen Pinot heeft nu een verhoogd risico op niet presteren?

bakfiets

'@Nylz. Inderdaad opvullen met truipunten en teampunten. En daarnaast een beetje gokken dat de sprinters die ik heb allemaal wel top 7 sprinten. Het is een risico waar ik in andere etappes weer extra punten probeer te scoren.

TimodeJ

'@Klassikl: Pinot heeft aangegeven niet voor GC te gaan. Dan is hij voor 3.5 mil wel een risico.

dazzler2120

'@Klassikl omdat Pinot heeft uitgesproken dat hij niet voor een klassement gaat.

snoek1974

'@ Bartje

Heb Felline wel als gok , kan zowel in proloog / tijdrit en heuvel sprint etappes zorgen voor punten , is een twijfel maar ja wie niet bij deze Vuelta die daardoor verreweg de lastige is om keuzes te maken .

Starlynk

Ik twijfel nog tussen Uran en Kruijswijk voor een 3m plekje.. Uran is mijn guilty pleasure.. die neem ik eigenlijk altijd, maar las ergens dat zijn hoofddoel toch het WK is, alhoewel ik daar zelf nog geen bron voor heb kunnen vinden.. Iemand anders wel?

En Kruijswijk lijkt toch wel echt een klassement te ambiëren en het is natuurlijk altijd leuk om een Nederlander in je Scorito team te hebben om zonder reservering te kunnen aanmoedigen ;)

TomTriomfeertTour

Kruijswijk pakte wel maar weinig punten in de tour.. Gaat dat echt een puntenpakker worden in de vuelta?

Joachim

Moet je als deelnemer aan de subpoule ook betalen?

1 2 ... 34 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.