Pure paniek hier, maar 19 miljoen aan klassementsrenners! Wel nog 6 miljoen aan klimmers die wat mij betreft voor het klassement meedoen, maar ik zie een hoop bedragen van boven de 25 miljoen...
Nog een klein dilemma voor de liefhebbers:
Consonni en Nizzolo OF Sarreau en Uran?
Uran is voor mij 1 van de lastigste beslissingen...
'@Starlynk
Ik heb zojuist even op Colombiaanse websites en kranten zitten snuffelen, maar daar wordt bij Uran nergens gerept over het WK. Zij zien Quintana als topfavoriet, maar ook Uran wordt genoemd als een favoriet.
Aan de andere kant; hoe geloofwaardig is het als ze ook Nibali als favoriet noemen voor de eindzege....
Wat het mij makkelijker maakt is dat ik intussen al een uitgebreide strafbank heb met renners die ik niet langer in mijn team wens op te nemen. Goed mogelijk dat het mij windeieren legt maar ik hoef alleszins niet te tobben over de Urans en Portes van deze Vuelta. Anderzijds neemt het niet weg dat ik toch maar weer terug aan het puzzelen ben gegaan...
Ps : Porte is ook niet echt de grote puntenpakker. Was 5e in de tour van 2016, maar wist slechts 1 keer (ITT, 4e plaats), een uitslag met 1 cijfer te rijden...just saying.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.