Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 35 ... 125 126
siets

Veel meer aankomsten bergop.. en bergop was hij in de Tour een van de sterkste..

Starlynk

'@Joachim: Je moet een betaalde Scorito account hebben, dan mag je meedoen aan zoveel subpoules als je wilt.

Nylz

'@bakfiets

Ik vind 4 opvullers op het randje en denk dat je wel heel veel mazzel moet hebben als je 5 opvullers in je team hebt die allemaal punten pakken. Kans is gewoon te groot dat je 1 of 2 renners moet opstellen die geen punten pakken.

Maakt de Vuelta wel weer erg leuk Scorito-wise!

Joachim

'@ Starlynk, een betaalde Scoritoaccount ga ik niet maken. Ik ga misschien 2,99 euro betalen voor het Vueltaspel, maar vroeg me af of dit gratis was want mijn broer deed via subpoule van zijn werk mee aan het WK-spel en hij moest niet betalen.

Ajvenema

Pure paniek hier, maar 19 miljoen aan klassementsrenners! Wel nog 6 miljoen aan klimmers die wat mij betreft voor het klassement meedoen, maar ik zie een hoop bedragen van boven de 25 miljoen...

Nog een klein dilemma voor de liefhebbers:

Consonni en Nizzolo OF Sarreau en Uran?

Uran is voor mij 1 van de lastigste beslissingen...

Starlynk

'@Joachim: Als bedrijf kan je er idd voor kiezen om een Zakelijke subpoule te openen, dat al je werknemers gratis kunnen spelen maar dat is bij deze subpoule niet het geval dus.. Maar als je eenmalig 2,99 betaalt mag je volgens mij ook aan zoveel subpoules meedoen als je wilt.

Joachim

'@ Starlynk, ah ja dan zal het bij mijn broer een zakelijke subpoule geweest zijn. Bedankt voor de uitleg!

Ab Normaal

'@Starlynk
Ik heb zojuist even op Colombiaanse websites en kranten zitten snuffelen, maar daar wordt bij Uran nergens gerept over het WK. Zij zien Quintana als topfavoriet, maar ook Uran wordt genoemd als een favoriet.
Aan de andere kant; hoe geloofwaardig is het als ze ook Nibali als favoriet noemen voor de eindzege....

klassikl

Ah zie dat ik het risico anders interpreteerde dan door vele bedoeld. In dat opzicht is het indd een risico wanneer je Pinot als een klassement speerpunt selecteert.

Stefan Joosse

'@klassikl wat zeg jij nou allemaal? Gooi het toch eens over een andere Buch mann i.p.v. steeds die Pinot te selecteren

user26798

Haha, mooie Stafan. Al laat ik Buchmann lopez en pak ik urandere uit de kelder man ;)

Ajvenema

Ik zeg beter kijk je wat valverder anders ben je sowieso de pinot.

user26798

Ach, blijf niet zo sagan, mijn renners gaan rolland door de porte. De plus is: ik bennett gewend dat deze trentin gezet wordt.

Starlynk

Yates, dit consonni langer jongens! Ik wil boswell naar jullie luisteren, moreno zegt dit en de ander weer iets anton! Dit is voor de stille leezer toch niet te padun?!

user26798

Ach, zakerin. Je klimt direct in de hoogste boom. Ik weet het, dit is nizzolollig maar pak een martini, geniez en maak me niet zo schwarz mann.

Super Marco

wat een Rosskopf heeft die Pinot. Zakarin allemaal!

fringale

Wat het mij makkelijker maakt is dat ik intussen al een uitgebreide strafbank heb met renners die ik niet langer in mijn team wens op te nemen. Goed mogelijk dat het mij windeieren legt maar ik hoef alleszins niet te tobben over de Urans en Portes van deze Vuelta. Anderzijds neemt het niet weg dat ik toch maar weer terug aan het puzzelen ben gegaan...

Ps : Porte is ook niet echt de grote puntenpakker. Was 5e in de tour van 2016, maar wist slechts 1 keer (ITT, 4e plaats), een uitslag met 1 cijfer te rijden...just saying.

Laatst gewijzigd
RemcovanderMaas

Alles kuss met jullie?
Het gaat zo wel hart theogan hart hier.

user26798

gaat primoz, al krijg ik het soms hoog in de bol met dit soort carapatzen

Starlynk

Serry, het was mijn schultz! Mijn exkudus!

FrankSteenbergen

Het valt me op dat veel mensen wel voor Porte lijken te gaan? Denken jullie dat zijn WK-ambities vooral er zijn om de druk van de Vuelta af te halen...?

steefje9

Zo team staat bijna! Nog 750k over voor een sprinter. Movistar is sterk vertegenwoordigd met 3 man, kelderman mag het laten zien en porte blijft lekker thuis. Wie slaan jullie het hoogst aan van de 750k sprinters!?

Ajvenema

Ik sla eigenlijk helemaal niemand van de sprinters onder de 1.5 miljoen hoog aan, maar ik wordt graag overtuigd van die jongens, heb nu eigenlijk alleen maar de dure sprinters...

ivo001

Echt geniez dit. Ondertussen speelt fringale voor storer. Bravo voor de volhardende leezer. Ik vind het wel fraille.

user26798

Lastig te zeggen. Hij komt op mij niet over als iemand die niet tegen druk kan, maar aangezien hij toch vaak uitvalt zal er toch wel iets spelen.

1 2 ... 35 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.