Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 48 ... 125 126
ronvisser

Ik ben uit over mijn team denk ik. Uiteindelijk Wilco in mijn team weten te fietsen. Gaat wel ten koste van mijn sprintteam, maar wilde Valverde ook niet opofferen. Sta er voor de proloog ook direct wat beter voor. Heb bewust gekozen om renners waar veel vraagtekens omheen hangen te mijden, m.u.v. Wilco. Een renner als Aru heeft me al te vaak teleurgesteld. Een vent met te weinig karakter. Daar heb ik niks aan. In de berg- en heuveletappes wordt het wel nog een flinke klus om knopen door te hakken. Vaak heb ik voor een etappe de keuze uit 11 a 12 opties.

Klassementsrenner 7 € 24.500.000
Klimmer 3 € 4.500.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 3 € 4.250.000
Sprinter 5 € 12.750.000
Knecht 2 € 1.000.000
Totaal 20 € 47.000.000

pierlo12

hehe Nylz ga door, ga door! Heerlijk.

Related, maar dan voetbal, Enya - Orinocco Flow ........ Eboue, Eboue, Eboue :') je moet er van houden.

LM als je leest, shoutout.

Lassayd

Tegen welke topsprinters precies?

Viviani is een maatje te groot op het vlakke en sagan als het iets omhoog loopt maar de rest?

Laatst gewijzigd
Grouse

Ik zit er over te denken om toch maar porte uit mijn ploeg te halen, zeker na het meest recente interview op cyclingnews met hem. Enerzijds heb ik het gevoel dat ze hem in de underdog rol drukken maar tegelijkertijd kan het ook wel zo zijn dat hij waarschijnlijk echt als een drol gaat rijden.
Zou betekenen dat mijn hele team weer over de kop gaat, keuzes keuzes keuzes.....

barcasportz

Lopez moet hopen dat ie recht blijft, net als wilco een vallertje. Dacht dat ie wel redelijk kon tijdrijden overigens, maar zijn tijdrit in de giro was ie echt 10x niets en verloor ie 3 minuten. hmm..

pierlo12

Ik heb nu een team met Teuns, De Plus, Bilbao, Felline en Benoot, nog nooit zoveel aanvallers gehad, maar het voelt goed. Daarbij 6x top 10 klassement (gok ik), de normaalgeziene top 5 sprint en een extra sprinter met Sarreau. Dennis en Kwiato voor de ITT en extra nog Geogan Hart als joker. Vorig jaar top 99, nu blij met top 95%

master-pieter

Ik snap niet dat iemand überhaupt Porte overweegt voor deze prijs. Ik denk dat ik hem niet eens had genomen als ie 3 mil was

Treenert

Trentin krijgt wmb 6 serieuze kansen te beginnen bij de 2e etappe. Hij kan dan zomaar de leiderstrui pakken ook met een goede proloog die hij in de benen heeft.

master-pieter

Piero. Ik heb bijna hetzelfde haha

barcasportz

porte is wat duurder dan andere klassementsrenners omdat ie een van de weinige klassementsrenners een goede TT in de benen heeft

Laatst gewijzigd
user26796

'@treenert. Ik zie Wilco, Alejandro, Peter en Michal allemaal een betere tijdrit + punch in de benen hebben

Ralph123

Iemand die Benjamin Thomas een plekje heeft gegeven in zijn selectie?

Ab Normaal

Het is al een paar dagen ab normaal rustig in huize ab normaal.
Team staat. 1 opvulsprintertje van 500k, 1 puncheur van 500k en 1 gokje van 750k en verder al een paar dagen dik tevreden met mijn
8 klassementsrenners voor 26,5M
2 klimmers voor 3,5M
3 aanvallers voor 4,25M
5 sprinters voor 11,75M
2 knechten voor 1M

ronvisser

'@Ralph Nooit van gehoord, maar zeer interessante statistieken. Sprint af en toe mee en heeft een goede tijdrit?

Luusjoe

Heb m'n team redelijk rond maar twijfel nog sterk over de volgende combi:

Heb nu D Martin + Trentin maar twijfel of ik die moet vervangen voor Valverde + Nizzolo. Na de Tour is mijn vertrouwen in Alejandro wat gedaald maar het blijft de Vuelta. Trentin zal op het vlakke vast meesprinten maar met deze groep niet winnen en in de punch wordt hij ook verslagen denk ik. D Martin zal het hier ook zeker niet verkeerd doen, maar Alejandro kan wel ongeveer alles wat deze Vuelta vraagt. Evt ipv Trentin wissel ik m'n 1.5m sprinter in voor een van 1m en dan dus Valverde ipv D Martin. Hier blijf ik nog wel even over wakker liggen ben ik bang

Ab Normaal

'@Luusjoe
Zou ik niet doen. Voor zowel D. Martin als Trentin als Valverde zijn beduidend beter alternatieven.

user26796

Alternatieven voor el imbatido?!

Ab Normaal

Nou, niet qua kwaliteiten, maar voor dat budget.

user26796

Ik heb mij toch weer schuldig gemaakt aan het wel meenemen van el imbatido. Anders zou ik Uran of Pinot doen, maar ik geef hem nog wel een kans

fringale

Ziedaar het zootje ongeregeld. Ik ben niet tevreden van mijn ploeg maar mijn buikgevoel wel.

Klassementsrenner 7 € 21.000.000
Klimmer 1 € 2.000.000
Tijdrijder 2 € 3.000.000
Aanvaller 2 € 3.500.000
Sprinter 6 € 15.750.000
Knecht 2 € 1.750.000
Totaal 20 € 47.000.000

user26796

Je brengt een aardig duur sprinters team op de mat fringale

snoek1974

'@ Cuperus

Sagan en Valverde zijn echte scorito renners aangezien die ook sprinten voor een 8 ste positie .

Ajvenema

Mensen, nog 1 mooi dilemmatje:
Carapaz, Dennis en I.izagirre
Of
Valverde, campenaerts en preidler.

Wat denken jullie? Verschil zit m denk ik vooral in de movistars. Van valverde verwacht ik wel wat in de eerste ritten, carapaz eindigd vermoed ik wat hoger...

user26796

Ik heb ze dan ook zeker beide in mijn team Snoek

Nylz

Kijk even naar de resultaten van meneer Belmonte in de vuelta van 2016. Werd slechts 12e maar leverde wel een hele sloot punten op.

1 2 ... 48 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.