Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 49 ... 125 126
Nylz

'@Ajvenema

Lees ook even mijn betoog over Dennis een paar pagina’s terug, waarin ik mezelf overtuig om ‘m niet te nemen.

Ik heb voor dezelfde prijs Castroviejo en Campenaerts, die samen meer punten pakken en m’n tijdritteam mooi opvullen. Heb nog 2 BMC’s voor eventuele teampunten en mocht Kwiat winnen, heb ik ook nog 2 Sky’s extra en pak ik met Castroviejo dus ook nog extra truipunten in de eerste paar etappes.

Natuurlijk nemen 2 renners een extra plekje in tov 1, maar ik vind dat de rest van m’n team goed op orde is dus het past prima.

Twaburov

'@Nylz:
-Trentin, Trentin, Trentin, Trentin / I'm begging of you please don't take my man
-Bam bam, ey, what a bam bam bam Brambilla, bam bam

Twaburov

Maar die Rohan Dennis hè, die had ik ook in de Giro. Die was waardevol vanwege tijdritten in combinatie met enkele top 20 klasseringen. Waarom zou hij dit keer niet weer een beetje aan kunnen haken?

Nylz

'@Twaburov

Haha, Brambilla hadden we ook al. Trentin gast op het lijstje.

Dennis had voor de Giro wel duidelijk klassementsambities en ging voor een zo goed mogelijk resultaat. Hier rijd hij in dienst van Porte en zal hij normaal gezien afstappen na de tweede tijdrit ivm
het WK. Kans is ook nog heel groot dat, mocht ie het rood pakken, hij deze na de 2e etappe weer kwijt is aan bijv. Kwiatkowski.

Nylz

Over Kwiatkowski gesproken:

https://youtu.be/fUhjWLRYehM

Éééééén Kwiatkowski!

Ajvenema

'@nylz, Thanks voor de input! Ik vind Dennis inruilen voor 2 tijdrijders zo gek nog niet. Heb je ook weer meer budget voor de rest over. Ben alleen niet zo zeker over de tijdrit van castroviejo, eindigt toch ook vaak ergens na de 15e plek. Plus 3x sky vind ik wat veel met deze kopman...

@twaburov, dat is ook mijn Afweging. In de foto mooi 18e plek scorito punten...

Nylz

Je kan ook die extra miljoen gebruiken om ergens anders te besteden. Ben zelf ook nog niet zeker van Castroviejo op zo’n korte afstand.

Papa Bart

Ik ben er in getrapt. Ik heb het hele zootje omgegooid. Dussss helemaal geen BMC meer, Porte komt me te onzeker over, Ik denk dat Dennis wel de proloog gaat winnen maar daarna niet meer in de punten rijdt tot aan de ITT, en ook geen teampunten meer binnenhaald. Alle ballen nu derhalve lafjes op SKY en MOVISTAR

Heel veel plezier met de Vuelta en veel succes met het spel allemaal!

Lancearmstronghero

Ik laat sagan thuis ... voelt wel heel vreemd aan, maar uit al zijn interviews wordt duidelijk dat hij vuelta als warming up ziet voor het wk. Ik zie hem zich dan ook niet mengen in de massa sprints om vervolgens het risico te lopen te vallen. Zie hem meer zitten in ontsnappingen van heuvel/bergetappes om halverwege af te stappen.
Heb nu een sprintersteam met: viviani, trentin, asbroeck en trentin (evt felline). Hoop dat dit voldoende is!

Laatst gewijzigd
jsprunk

'@Lance: 2 keer Trentin lijkt me mooi, doet hij zijn eigen leadout? ;)

Lancearmstronghero

'@jsprunk hahaha is restrepo, sorry is nog vroeg!

steefje9

Is het al bijna tijd.. Net maar weer eens mijn team helemaal omgegooid! Nog 2 mil over voor 1 klassementsman. Woods, yates of Buchmann. Wie van de drie.

Stuff

Buchmann

TomTriomfeertTour

Wel een krap sprintersteam, maar ik snap de vraag bij Peter wel natuurlijk. Ik durf het zelf toch niet aan om hem thuis te laten. Ik twijfel zelf nog over: Trentin-Sarreau of Nizzolo-Consonni. Ik neig zelf naar optie 2, maar Trentin thuislaten voelt toch niet heel goed. Verder gelukkig niet veel vraagtekens meer. Tenzij ik natuurlijk voor Nizzolo-Sarreau ga... Dan hebben we weer een probleem.

In ieder geval iedereen succes gewenst met de laatste uurtjes puzzelen. Laat je niet gek maken hier hè.

jsprunk

Klassementsrenner 8 € 27.000.000
Klimmer 3 € 4.000.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 2 € 2.750.000
Sprinter 5 € 12.000.000
Knecht 2 € 1.250.00

Nylz

Nog even alle profielen bekeken en gewisseld.

Nizzolo/Bennett eruit
Trentin/Buchmann erin

Nylz

En weer teruggewisseld. Argh.

Tomasovicz

Sagan of Valverde???

Nylz

Allebei?

TomTriomfeertTour

Nizzolo-Trentin... Je gaat er niet makkelijk uitkomen

Nylz

Precies, er is sowieso geen ruimte voor allebei :-(

Treenert

De twijfel slaat weer toe. Vanaf het begin staat I. Izagirre in mijn team omdat ik hem wel eens als kopman in zijn eerste Vuelta (= dus thuisland) wil zien schitteren. Óf is er hier iemand die mij denkt te moeten overtuigen toch voor Mollema te gaan?

@Nylz: ik zou nog een keer terugwisselen

Laatst gewijzigd
Nylz

'@Treenert

Ik had hem ook een hele tijd in de selectie, maar ik geloof gewoon niet dat hij constant met de besten mee omhoog kan. Ook denk ik dat Nibali stiekem gewoon iedereen de moeder rijdt.

steefje9

Nylz. Miss dan ook een reden om hem te selecteren ivm teampunten. Ik heb i izagirre ook de hele tijd in mijn team gehad maar heb ook het gevoel dat hij bergop net te kort komt...

Tomasovicz

Mollema boven Izagirre!

1 2 ... 49 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.