'@ Aj venema
Kans bestaat natuurlijk dat Castreviejo niet voluit zal gaan in de tijdrit (2de) omdat die moet knechten voor DLC en Kwia .
Het blijft bij de Vuelta toch altijd een gok wie wat kan en wie wat wil , omdat de interviews ook nog weleens afwijken wat ze echt van plan zijn . Het parcours schreeuwt de naam van Sagan dus die verwacht ik gewoon en dit was ook echt een parcours voor Matthews geweest die jammer genoeg m skipt.
Wat betreft Dennis , kan alle kanten op , Porte heeft darmproblemen en Dennis zal samen met Roche de back up zijn mocht Porte het niet kunnen redden en verwacht Dennis ook nog wel in de heuvel etappes .
Maar als Dennis 2 x de tijdrit wint is die zijn geld al waard en dat zie ik wel gebeuren en ik heb trouwens met Campenaerts ook een 2de tijdrijder in mijn selectie .
'@ treenert
Neem aan dat Izagirre bij jou ook strijdt om positie nr 9 in je klim team en hij heeft een goede tijdrit en is de kopman van zijn ploeg , daarom heb ik m verkozen boven Mollema die gaat voor etappe overwinningen en dan moet je m ook telkens opstellen en Izagirre stel je sowieso in de tijdrit etappes op en positie 9 in je klim team kan je per etappe bepalen
Dat dus Snoek!
@ Nylz/Steefje : dat denk/hoop ik dus ook wat betreft Nibali, had hem er al bij (= gokje)
Wat betreft Dennis; ik heb de etappes nog es kritisch bekeken, zie hem het rood tot aan de Alfacar (vals 'bultje' ) wel dragen.
@jsprunk; en je hebt wel vertrouwen in Aberasturi, met of zonder hechtingen?
'@ Frank h Meintjes zou best kunnen aanhaken maar eindigt bijna altijd als laatste van zijn groepje en niet echt een scorito renner ,
Gaat wel voor een klassement maar of die meer punten gaat halen dan Bilbao , Mollema of Izagirre betwijfel ik en je zou ook nog voor een goedkopere renner kunnen gaan en ergens anders je team upgraden
De sprinters kiezen deze Vuelta is echt geen doen, eigenlijk wil ik zowel Sagan, Viviani en Trentin maar alle 3 is onmogelijk :( Moet gaan cutten in mijn AK team om er alleen al 2 te kunnen nemen. En dan is het nog maar zien wat die gekke Sagan gaat doen, heeft hij het op zijn heupen wint hij drie ritten voor rit 12, maar misschien ziet hij deze Vuelta als trainingsritje. #lastig
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.