Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 50 ... 125 126
arjenzvob

Aberasturi toch maar thuis laten... sprint niet lekker met hechtingen

snoek1974

'@ Aj venema

Kans bestaat natuurlijk dat Castreviejo niet voluit zal gaan in de tijdrit (2de) omdat die moet knechten voor DLC en Kwia .

Het blijft bij de Vuelta toch altijd een gok wie wat kan en wie wat wil , omdat de interviews ook nog weleens afwijken wat ze echt van plan zijn . Het parcours schreeuwt de naam van Sagan dus die verwacht ik gewoon en dit was ook echt een parcours voor Matthews geweest die jammer genoeg m skipt.

Wat betreft Dennis , kan alle kanten op , Porte heeft darmproblemen en Dennis zal samen met Roche de back up zijn mocht Porte het niet kunnen redden en verwacht Dennis ook nog wel in de heuvel etappes .

Maar als Dennis 2 x de tijdrit wint is die zijn geld al waard en dat zie ik wel gebeuren en ik heb trouwens met Campenaerts ook een 2de tijdrijder in mijn selectie .

Nylz

Voor iedereen die Porte in zijn of haar team heeft:

http://www.cyclingnews.com/news/richie-porte-im-nowhere-near-what-i-was-in-the-tour/

snoek1974

'@ treenert

Neem aan dat Izagirre bij jou ook strijdt om positie nr 9 in je klim team en hij heeft een goede tijdrit en is de kopman van zijn ploeg , daarom heb ik m verkozen boven Mollema die gaat voor etappe overwinningen en dan moet je m ook telkens opstellen en Izagirre stel je sowieso in de tijdrit etappes op en positie 9 in je klim team kan je per etappe bepalen

jsprunk

Dat is niet handig van Aberasturi... maar zie geen vervangende sprinter voor 750k waar ik enig vertrouwen in heb :(

Treenert

Dat dus Snoek!

@ Nylz/Steefje : dat denk/hoop ik dus ook wat betreft Nibali, had hem er al bij (= gokje)

Wat betreft Dennis; ik heb de etappes nog es kritisch bekeken, zie hem het rood tot aan de Alfacar (vals 'bultje' ) wel dragen.

@jsprunk; en je hebt wel vertrouwen in Aberasturi, met of zonder hechtingen?

Laatst gewijzigd
Mardai

Mas of De la Cruz

fringale

Veel succes iedereen in een allicht verrassende Vuelta. Dat het meest gedurfde team mag winnen !

Treenert

DLC

kielabokki

Mijn god wat komen namen als Sarreau en Aberrasturi veel voorbij.

Ik kom er zelf helemaal niet uit met de ploeg, well done Scorito!

Frankh

Iemand een oordeel over Meintjes? Zou hij kunnen verrassen of gewoon helemaal geen punten pakken?

snoek1974

'@ Frank h Meintjes zou best kunnen aanhaken maar eindigt bijna altijd als laatste van zijn groepje en niet echt een scorito renner ,
Gaat wel voor een klassement maar of die meer punten gaat halen dan Bilbao , Mollema of Izagirre betwijfel ik en je zou ook nog voor een goedkopere renner kunnen gaan en ergens anders je team upgraden

Treenert

Andersom denken: het zou mij verrassen als hij punten pakt.
'Goudmeintje' (slechte grap) wordt het nooit.

Wexweasel

'@Nylz
Hahaha heerlijk die liedjes!
Eeennnnn kwiatkowski! 😁😁

Porte dus net vader geworden, die gaat knallen!

jsprunk

Haha, toen ik net vader werd, was dat niet mijn fysieke top ;)

Shimmy88

Als ik al die verdelingen zie krijg ik ineens wat minder vertrouwen in mijn team..

Klassementsrenner 6 € 20.000.000
Klimmer 4 € 7.000.000
Tijdrijder 1 € 1.000.000
Aanvaller 2 € 2.750.000
Sprinter 7 € 16.250.000
Knecht 0 € 0
Totaal 20 € 47.000.000

Ajvenema

'@shimmy88 haha, ik heb precies hetzelfde! Krap 20 mil klassement, nog iets van 8 klim waarvan het grootste gedeelte wat mij betreft klassement rijdt... iets minder sprint, iets meer tijdrijden. Het voelt prima, maar de meesten lijken 25mil+ aan klassement te hebben staan...

Poeksel

Uran Uran
Uran Uran
Uran Uran
Uran Uran
Uran Uran
Kudus

(op de melodie van per spoor)

Ik had Sagan noch Trentin, maar nu wil ik Aberasturi vervangen en zou een van beiden er zo weer in kunnen komen...

Wexweasel

Ik heb het nu zo

Klassementsrenner 7 € 23.500.000
Klimmer 4 € 6.250.000
Tijdrijder 1 € 1.000.000
Aanvaller 3 € 3.750.000
Sprinter. 5 € 12.500.000
Knecht 0 € 0

@jsprunk
Haha
4,5 jaar en 2 kinderen verder ben ik nog nooit zo slecht in conditie geweest 🙈

Nylz

Haha thanks Poeksel!

Daarop inhakend:

U-u-u-urand hard
Kwamen zie doar aangescheurd 🎶

Masterw

Gooien jullie aberasturi eruit na melding val en hechtingen?
Wisselen voor mezgec?
Iemand ideetje twijfel tussen die 2

jsprunk

Ik heb hem eruit gegooid, maar heb daarom nu een klassementsman minder en een rittenkaper meer. Weet nog niet of me dat bevalt. Zit nu te twijfelen om daarom Valverde->Kelderman te doen, maar dat is altijd gevaarlijk. Tijd voor de deadline :)

Karperdrol

Heel lastig...zal garcia mee sprinten?

ajvs

De sprinters kiezen deze Vuelta is echt geen doen, eigenlijk wil ik zowel Sagan, Viviani en Trentin maar alle 3 is onmogelijk :( Moet gaan cutten in mijn AK team om er alleen al 2 te kunnen nemen. En dan is het nog maar zien wat die gekke Sagan gaat doen, heeft hij het op zijn heupen wint hij drie ritten voor rit 12, maar misschien ziet hij deze Vuelta als trainingsritje. #lastig

duimp30

Hoe denken we over fabio felline?
Zou het een te groot risico zijn om het mee te nemen?

1 2 ... 50 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.