Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 51 ... 125 126
J0rdiii

Goncalves of Teuns?

Valvuillerdemoz

'@ajvs: Alle drie mee is wel mogelijk hoor! Ook met een prima klassementsteam. Je moet dan wel een paar toppers thuis durven laten.

Zit nog met één twijfelgeval: Kruiswijk en een opvuller van 500k of Bennett en een sprinter van 1M.

ajvs

'@Valvuillerdemoz: mogelijk is het wel, maar heb liever 1 extra AK renner. De echte punten gaan toch verdeelt worden in de bergen denk ik, en ik wil 1 á 2 eventuele uitvallers kunnen opvangen.

Onbekende gebruiker

Er zitten nog een hoop BMC mannen zonder contract. Met het mogelijk niet scherp zijn van Porte, zouden ze renners uit de tweede lijn niet hoog in het AK willen houden? Bijvoorbeeld een Roche, vindt een parcours op maat, heeft eerder fantastisch gepresteerd in de Vuelta, moet een contract bij een andere ploeg verdienen...

Wat zijn jullie gedachtes hierover? Kan Roche het nog, of zal BMC inzetten op Dennis?

ajvs

Heb zelf het idee dat Roche niet meer het niveau van 2 of 3 jaar terug heeft, ik vind hem niet heel goed presteren dit seizoen. En als hij al een vrijere rol krijgt zie ik hem hooguit ergens achter in de top 10 eindigen. Punch aankomsten liggen hem natuurlijk wel, maar daarin denk ik dat ze eerder Dylan Teuns gaan uitspelen voor ritzeges indien Porte echt niet goed blijkt te zijn. Misschien dat renners als DeMarchi en Bookwalter ook wat kansen krijgen om aan te vallen. Dennis zal vast ook wel zijn gang mogen gaan en zal vast het rood willen verdedigen na winst in de proloog/openings TT.

Al met al, lijken me allemaal gokjes. Ik vind zelf Teuns nog het meest interessant voor 1M. Dennis zal ook zijn geld wel waard worden maar niet veel meer dan dat.

Laatst gewijzigd
Rob94

Laatste twijfel.

Mollema wisselen voor Goncalves om vervolgens Sarreau te upgraden naar Consonni. Benieuwd naar jullie mening

Kris Vroem

Iemand nog een leuke opvuller voor € 750.000 en voor in de bergen
Heb al wel benoot.

Stanro

De Plus of De Gendt

zeewolde

Fraile

Nylz

Brambilla, Cataldo, Fraile, Villela, wellicht Moreno of Rolland?

Nylz

Pardilla kan ook wel wat voor 750k

user26821

Succes iedereen met de Scorito-Poule!

Aanvullend verloten wij elke dag blitse wielersokken onder de juiste voorspellingen van de etappewinnaar!
Wie wint de proloog?: https://www.beterwielrennen.nl/2018/08/23/voorbeschouwing-etappe-1-la-vuelta/

Zover de schaamteloze zelfpromotie.

Zelf denk ik dat Rohan Dennis de rode trui pakt (en morgen weer afstaat). Uran wint verrassend het algemeen klassement, na een spannende strijd met Quintana, Yates en het duo Kwiatkowski/De la Cruz.

Koenniiee

Ik heb niet zo'n vertrouwen in Woods deze ronde. Zekerheden (altijd relatief natuurlijk en een gevoelskwestie) zijn voor mij toch wel Buchmann, Yates, Kelderman (ja, ik vertrouw de man op zijn woord) en Lopèz als AK mannen. Daarachter een rijtje met namen als Izaguirre, De La Cruz, Quintana, Formolo, Bennett, die ik zo op zou durven nemen in mijn poule. 'Grote' namen doe ik niet aan ivm Tour en WK. Ik denk dat ik vrij goed zit.

Ook Kwiat gaat mee, maar daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Te goed om niet te nemen, maar die moet toch helemaal opgebrand zijn met al die koersdagen? Ook Valverde - ivm thuisvoordeel en kansen deze ronde - te risky om 'm niet te nemen en is er dus bij. Zin an!

Laatst gewijzigd
Dupoepin

Vervanger voor Aberasturi kan een Garcia zijn. Nog beetje jong, maar kan zeker een bergje over om dan nog mee te sprinten.
Voor Felline komt het denk ik net te vroeg om weer zo te kunnen rijden als voor zijn ziekte. Normaal doet hij wel mee met sprints en punch etappes, maar daar was in de ronde van Polen helemaal niks van te zien. Het kan natuurlijk voorbereiding zijn, maar er zijn leukere aanvallers voor 1 miljoen.

Treenert

https://sporza.be/nl/2018/08/23/michel-wuyts-vuelta/

Rawolf

Ik heb 750k over en geen idee waar ik het uit kan geven

Is benoot wisselen voor Mollema een goede?

Treenert

'@ Random: lees ff het artikel erboven

Rawolf

Daar word ik niet veel wijzer van, meeste namen die hij noemt heb ik al. Behalve de "grote vier"

jsprunk

Uit dat artikel blijkt dat je Benoot er maar beter bij kunt houden.

Lassayd

Zouden jullie Trentin of Sagan opstellen vandaag?

Rob94

Ik heb Sagan voor vandaag wel, maar dat is meer omdat ik niet veel andere bijzondere opties heb

Laatst gewijzigd
ajvs

Trentin natuurlijk

jsprunk

Trentin boven Sagan. Al heb ik ze allebei vandaag.

Karperdrol

Wat moet ik nou met sagan en valverde... o o o
En Goncalves...doet die hetzelfde stuntje net als in de giro? Toen sprintte die ook nog wel eens mee, maar nu met Restrepo... wat denken jullie?

Bergbeklimmer

Van wie verwachten jullie meer?

Trentin of Kelderman?

Kwiatkowski of Bouhanni?

1 2 ... 51 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.