Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 52 ... 125 126
Nylz

Meer over Benoot:

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/la-vuelta/185486/gaat-benoot-stiekem-voor-goed-klassement-in-vuelta-dinsdag-weet-ik-waar-ik-sta

Beetje tegenstrijdig wat er wordt gezegd in dit artikel. Na de eerste bergetappe weet ik waar ik sta, maar ik ga niet voor een klassement.

Lassayd

Dan ga ik voor Trentin. Zag dat de bookies voor Sagan gaan

barcasportz

als benoot voor de 15e plek gaat, gaat ie bij mij niet mee :)

steefje9

Pffff zou quintana een moetje zijn deze ronde!? Wil graag kruiswijk erin waar ik een goed gevoel over heb. Dan kan ik met die 1 mil nog ergens anders upgraden.

barcasportz

'@Lassayd jij verkiest 'advies' van een concurrent boven die van bedrijven die er geld mee verdienen? ;)

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Valverde met theuns/Goncalves
Of
Kwiatkowski/mas met formolo

Wie helpt mij....

steefje9

Optie 1 zou ik zelf zeggen

Lassayd

Klopt ik geloof mijn concurrenten ipv de bookies. Ik neigde zelf al naar Trentin en meerdere collega's hier noemden hem ook.

Zelf geef ik altijd eerlijk antwoord dus ik hoop dat een ander dat ook doet.

Stanro

https://www.youtube.com/watch?v=G_UXvcr22rM

Lutsenko, Wallays, Albasini open wide
Villella to you baby
Villella to you?

Kan dit geen apart topic worden?

Laatst gewijzigd
fringale

'@Stanro : wat bedoel je ?

Henao, henao, don't dream it's over...
La chata mi Quintana...
...
zoiets ?
...of enkel nummers van Uran Uran ?

TomTriomfeertTour

Zakarin, Bennett of Uran? Ik had Zakarin er redelijk zeker in staan, maar ben die odds ook eens gaan bekijken en dan staan Bennett en Uran er beter voor. Dan laat je jezelf toch snel afleiden.

Heeft iemand wel eens zijn Ak team volledig gebaseerd op de bookies?

Edit: ik zou ook eerder voor Trentin kiezen

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik heb Zakarin en uran en bennet

barcasportz

ik heb geen van de drie :)

Laatst gewijzigd
Koenniiee

Ik zou het zeker niet aanbevelen om je team enkel af te stemmen op bookies. Ook daar willen ze nogal eens opportunistisch reageren en schiet er ook wel eens informatie tussendoor (intentie, rol, etc).

Ik neem bv. alle bookies niet zo serieus die Porte, Aru en Nibali als kanshebber beschrijven. En die zijn er genoeg. Net zoals er genoeg zijn die mij niet serieus nemen, natuurlijk! ;)

Gids03

Quntana en nizzolo
Of

Kruiswijk en viviani ??

user26809

Ik schreef eerder al dat ik overwoog Bilbao, Benoot en Kelderman nog te nemen als laatste wijzigingen...
Bilbao heb ik inmiddels, i.p.v. Mollema
Benoot heb ik ook, ipv Aberasturi.

Nu Kelderman nog...maar ja voor wie? Overweeg om Quintana of Zakarin er voor hem uit te gooien. Maar of dat handig is..

Koenniiee

'@Gids ; Kruiswijk heeft op Scorito toch nooit heel veel punten gepakt, of vergis ik me? Ik zou optie 1 doen.

Lassayd

Ik zou ook optie 1 doen.

Kelderman vs Zakarin is lood om oud ijzer. Goede punch en tijdrit en vorm is een vraagteken. Ik zou Kelderman en Quintana doen denk ik

TomTriomfeertTour

Haha ja dat kan je natuurlijk verwachten. Ik ga toch lekker voor Bennett. Dan kan ik Garcia en Aberasturi upgraden naar Hart en Sarreau.

@Koenniiee, ik zie inderdaad veel bookies die toch deze jongens aardig wat kansen toedichten. Toch geeft het wel een beetje inzicht.

@gids03, ik zou voor optie 1 gaan, maar Viviani is wel erg lastig thuis te laten

barcasportz

wat zou je zelf doen gids?

Lassayd

Mijn laatste twijfel is of ik hart niet ipv castroviejo moet nemen. Castro nam ik om mijn tijdrit team te versterken maar Hart pakt overall waarschijnlijk meer punten en kan redelijk tijdrijden.

user26808

Ik tel 5 sprintetappes en nog eens 5 etappes die mannen zoals Trentin/Sagan aan kunnen, en waar ik geen klassementrenners zie aanvallen. 8 sprinters gaan daarom mee. De slechts klimmende sprinters vervang ik door een aanvaller/puncheur of klassementsman in de andere 5 etappes.

TomTriomfeertTour

Hart is natuurlijk wel een gok, maar die vind ik wel leuk om te nemen.

@sam, 8 heb ik nog niet gehoord. We gaan het zien. 10 etappes voor Trentin heb ik nog niet geteld.

Zadelpen

Klassem 8 € 26.500.000
Klimmer 2 € 1.250.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 3 € 4.500.000
Sprinter 5 € 13.750.000
Knecht 2 € 1.000.000
Totaal 20 € 47.000.000

TomTriomfeertTour

Klassement 7 € 24.500.000
Klimmer 4 € 5.250.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 2 € 2.750.000
Sprinter 5 € 13.000.000
Knecht 2 € 1.500.000

1 2 ... 52 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.