Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 55 ... 125 126
Valvuillerdemoz

'@sam verkuil: ok ik heb daar alleen de eerste etappe gezien. Maar bedankt. Ik denk dat ik Sarreau er maar bij doe en niet in plaats van.

Poeksel

Last day changes:

Aberasturi eruit (vanwege valpartij) voor Tosh
Kruijswijk eruit (ik heb wel vertrouwen in hem, maar in de Tour maar 218 punten) voor Trentin
Aru en Bilbao eruit voor Uran Uran en Majka

Ik ben benieuwd hoeveel spijt dit gaat opleveren!

Edit: ik dacht eigenlijk dat de deadline al geweest was, maar ik zit nu in Letland en loop een uur voor.... nouja.

Laatst gewijzigd
Nylz

Toch 14 punten per renner. Best lekker als opvulling voor de proloog.

kielabokki

Ok en wie wint die 2e TT dan? Campenaerts met diezelfde vorm? Bedoel als dat jullie gedachtengang is, laten we dan eens bekijken wat Campenaerts over die 2 TT's doet tov Dennis. En waar je die 1m extra een hebt uitgegeven.

Maar goed, ik zeg dus niet dat ik gelijk heb of ga krijgen. Ik miste alleen een tegengeluid dat ik nu zelf maar geef.

barttwolfs_776226

Ik vraag normaal nooit iets, maar ga me nu last-minute toch mengen in de debatten.
Bennett - Aranburu of DLC - Teuns?

Twaburov

Goed, mijn verwachting is dat Campi op 70-80 punten blijft steken, doe ik het wel voor.

kielabokki

Maar hij kost een miljoen he :) Dat is toch wel apart als je Dennis om het zelfde onder vuur neemt.

Prima keuze overigens hoor. Ik heb die 100p/1m-regel vorige Tour al laten varen. Het is wel een hele goede indicatie, dat wel. Maar Scorito's waarderingen zijn net iets te goed geworden.

Twaburov

Wat is apart? Als ik Dennis op 120 punten schat en Campi op 80, dan is het toch logisch dat ik Campi wel neem en Dennis niet?

Mooie_Mario

Team compleet:

S. Yates
Lopez
Quintana
Valverde
Kelderman
Bennet
Meintjes
Buchmann
Kwiatkowski
Benoot

Dennis
Campenaerts
Boom
Concalves

Sagan
Viviani
Trentin
Consonni
Sarreau
Aberasturi

kielabokki

Maar ga je Campie ook kopman maken dan? Drom bedoel ik.

Cerebral36

Je moet voor Dennis wel ook de eventuele bonuspunten die het anderen oplevert meetellen. Stel je hebt Porte en Teuns dan levert een overwinning je in de eerste proloog al 68 + 14 + 14 op, dat is al meteen 96 punten. En dan moet de tweede ITT nog komen en is dit er van uitgaande dat hij geen dag rood houdt.
Edit: Maar die 200 punten die zie ik hem niet halen. Blijft ook mijn laatste twijfel, maar voor nu staat hij er nog in met nog 20 mins te gaan :)

Laatst gewijzigd
kielabokki

Overigens nog niet eerder zo'n matig gevoel gehad van te voren bij een Scorito-ploeg. Ik ga niet echt hoog mee doen, weet ik nu al.

Laatst gewijzigd
JNB

'@cerebral

Die punten krijg je natuurlijk ongeacht of je Dennis in je team hebt.

Twaburov

Ik heb Kwiat cap, geen Campi. En je hoeft inderdaad geen Dennis te hebben om wat teampunten op te pikken.

Bergbeklimmer

Wat verwachten jullie eigenlijk van Nizzolo? Zie de naam niet heel vaak voorbij komen. Verwachten jullie dat een Consonni en Sarreau het beter gaan doen?

Threeohthree

'@Bergbeklimmer: Zal er iedere sprint etappe bij zitten, enkel velen zullen hem niet selecteren om een beter ak team te hebben. Nu mis ik zelf enkel kelderman (die ik echt zou willen hebben) en ook al gooi ik Nizzolo er uit kom ik nog te kort dus houd hem er mooi bij. Ook denk ik dat er veel meer gesprint gaat worden dan vele anderen denken.

Laatst gewijzigd
TomTriomfeertTour

Nee, maar het verschilt wel even 1/1,5 miljoen. Ik zie het hem nog best aardig doen, maar bij mij was het Nizzolo of Trentin en de strijd is gewonnen door Trentin

Dupoepin

8 miljoen besteden aan BMC renners lijkt me niet echt slim. Ik zie alleen Teuns zijn geld echt waard zijn. Wanneer Porte echt zo ziek was(is) als wat hij zei dat hij was, gaat hij daar in de 1e week echt wel last van ondervinden. Zal me niks verbazen als hij na 1 week al op 1 a 2 minuten staat.

user26828

Één Kwiatkowski 🎶

Twaburov

Twee Kwiatkowski (C)

Dupoepin

Succes allemaal!

Hier ga ik het de komende 3 weken mee doen:

S. Yates
Lopez
Valverde
Uran
Zakarin
Bennett
Formolo
Carapaz
Teuns
de Plus
Kwiatkowski
Bilbao
Benoot
Goncalves
Sagan
Viviani
Trentin
v Poppel
Aberasturi
Schwarzmann

zeewolde

en we zijn los

Yates
MAL
Quintana
Valverde
Kelderman
Bennett
De La Criuz
Buchman
Izagirre
Teuns
Castroviejo
Kwiatkowski
Goncalves
Benoot
Sagan
Viviani
Trentin
Consonni
Aberasturi
Soto

kielabokki

Team Klootje:

Yates
Lopez
Valverde
Kelderman
Bennett
DLC
Mas
Buchmann

Dennis
Kwiat

Teuns
de Gendt
Benoot

Sagan
Viviani
Trentin
Bouhanni
v. Poppel
van der Sande

en als grote verrassing:
Tony Gallopin. Jazeker, Tony. Gaat er weer staan, al in de proloog. En volgens de ploeg zelfs de aangewezen man om voor het klassement te gaan boven Geniez en Dupont. Geloof er weinig van, maar zegt veel over zijn vorm. Mooie renner om mee af te wijken van de rest.

Imbatido

Sprinters: Viviani, Trentin, Sarreau, Garcia Cortina, Van der Sande, Aberasturi
Klimmers: S. Yates, M.A. Lopez, Quintana, Valverde, Kelderman, Uran, Carapaz, G. Bennett, Buchmann, De La Cruz, Bilbao
Beetje van alles: Benoot, Goncalves, Kwiatkowski

Geen Porte en geen Sagan, voor de rest heb ik iedereen waar ik vertrouwen in heb wel ongeveer. Alvast genoeg keuze in de aankomsten bergop. Porte en Soto uiteindelijk laten vallen voor Kelderman en Buchmann. Porte kreeg een herkansing na de Tour, maar begon nogal twijfel te zaaien, en Kelderman straalt veel zelfverzekerheid uit en moest er toch maar in. Aan Buchmann twijfel ik of hij goed genoeg is om voor de top 5 mee te doen, maar er toch maar ingestopt.

Voor het handjevol sprints toch maar Viviani meegenomen omdat hij daar de meest geschikte kopman is. Dan kan hij zijn prijs nog net waard zijn. Sagan heeft misschien meer kansen maar zie ik na twee weken afstappen. En die extra kansen acht ik de kans groot dat ze naar de vluchters gaan omdat er geen ploeg is die daar gaat rijden. Bora ook niet met Buchmann, Formolo, Majka. En dan kan hij die kansen ook nog afstaan aan Jay McCarthy. Ik waag me er niet aan.

Voor de rest wel wat mooie koppeltjes met Quintana-Valverde-Carapaz, Yates-Trentin, Lopez-Bilbao, De La Cruz-Kwiatkowski. Verder kon ik Benoot, Goncalves en Kwiatkowski er echt niet uitlaten, die kan je bijna overal opstellen. Kwiatkowski en Goncalves leken me vooral de betere alternatieven voor Dennis en Campenaerts. Verder geen tijdrijder mee genomen.

Vjatsjeslav

'@Zeewolde

Ik heb 18 dezelfde renners, goede keuze dus;-)

1 2 ... 55 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.